2022-06-23, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
Kanskje Tom Hagen er en skådis 😉

Tror noen at det kommer en løsning i år da?
Skjulte talenter. Kommet på feil hylle i livet. Th har strøm, men den elektriske stol er fjernet i Norge.
Citera
2022-06-23, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaanseth
Jeg må le når han liksom knekker sammen i gråt. Bare skuespill alt sammen. Ikke en eneste tåre.
Etterpå virker han småsint fordi han ikke klarte å lure journalisten med den falske gråten sin.
Tripper rundt på kjøkkenet.
Minner om Per O på kjøkkenet.
Citera
2022-06-24, 00:15
Medlem
mister007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
Minner om Per O på kjøkkenet.
Dere har ikke skjønt det ennå, men det er jeg som har gjort det. Jeg sitter bare å ler av deres forklaringer. Hvis d* vil vite hvor hun er, så søk i nærmeste bekk eller, skal jeg si elv
Citera
2022-06-24, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mister007
Dere har ikke skjønt det ennå, men det er jeg som har gjort det. Jeg sitter bare å ler av deres forklaringer. Hvis d* vil vite hvor hun er, så søk i nærmeste bekk eller, skal jeg si elv
mr x. Ikke gå over bekken etter vann. Vi ser osv.
Citera
2022-06-24, 02:14
Medlem
mister007s avatar
Citat:
mr x. Ikke gå over bekken etter vann. Vi ser osv.
Håper du skjønner. Men TENK å sjenke TH dritings,og fått han til å si.....
Citera
2022-06-24, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mister007
Håper du skjønner. Men TENK å sjenke TH dritings,og fått han til å si.....
at det var et uhell under akten. Kvalt.
Citera
2022-06-24, 11:30
Medlem
Citat:
at det var et uhell under akten. Kvalt.

Er dette seriøst?
Citera
2022-06-24, 11:40
Medlem
Citat:
På et eller annet tidspunkt vil jo saken bli henlagt hvis ikke politiet tar ut tiltale.
Riksadvokat/statsadvokat er de som henlegger hvis det drøyer ut i tid.
Disse har en mer nøytral rolle selv om de sitter øverst i påtalemyndigheten, som jo politiet er en del av.
At de fremdeles ikke har henlagt saken etter 3.5 år, og snart 4 år, er et godt tegn.
Dung-saken og Vålnes-saken ble til sammenlikning henlagt etter halvannet år.
I begge de sakene satt man med en siktet ektefelle, men ikke noe lik.
Kan tyde på at riksadvokaten har sett nok bevis på at TH vil kunne felles i en rettsak, og lar etterforskningen gå sin gang som en siste finpuss på resten av saken. TH er jo neppe helt alene, og vi vil antakeligvis se nye arrestasjoner snart.

Det var en god vurdering av hvor saken står i dag. Tiltale med påfølgende rettssak kommer, mitt tips er i løpet av året. Nå er det kun stille før stormen.
Citera
2022-06-24, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troverdig
Det var en god vurdering av hvor saken står i dag. Tiltale med påfølgende rettssak kommer, mitt tips er i løpet av året. Nå er det kun stille før stormen.
Og hvem skal da tiltales for hva?
Citera
2022-06-24, 12:17
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:

Tror også at det bare er stille før stormen.
Jeg har vært lite innpå her den siste tiden fordi jeg har vært opptatt med andre ting, men jeg registrerte at noen skreiv at TH dreiv å lusket rundt Langvannet etter mørkets frembrudd, iført caps.
Han har en hund sto det. Hvis dette stemmer da.
Han forstår nok at de aller fleste skjønner at det er han som står bak det hele, og han skjønner nok hvor det bærer. Tiltale og dom. Tipper han får 20 år, medregnet 1 års aldersrabatt.
Normalt ville han ha fått kanskje 17-18 år, men p.g.a. alle løgnene og villedningen som har kostet politiet mange titalls millioner ekstra, så vil straffen bli skjerpet.
Citera
2022-06-24, 12:30
Medlem
GG99Slayers avatar
Citat:
Tror også at det bare er stille før stormen.
Jeg har vært lite innpå her den siste tiden fordi jeg har vært opptatt med andre ting, men jeg registrerte at noen skreiv at TH dreiv å lusket rundt Langvannet etter mørkets frembrudd, iført caps.
Han har en hund sto det. Hvis dette stemmer da.
Han forstår nok at de aller fleste skjønner at det er han som står bak det hele, og han skjønner nok hvor det bærer. Tiltale og dom. Tipper han får 20 år, medregnet 1 års aldersrabatt.
Normalt ville han ha fått kanskje 17-18 år, men p.g.a. alle løgnene og villedningen som har kostet politiet mange titalls millioner ekstra, så vil straffen bli skjerpet.

Hadde han gått for uaksomt, "at det bare svartna for han" utilregnelig i gjerningsøyeblikket og ringt politiet, ville det vel blitt 7-8år?
Citera
2022-06-24, 13:49
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Milli har jo lovet å "rekke hendene" i været hvis ikke saken er løst til nyttår. I 2023 når saken fortsatt ikke er løst blir det spennende om krimpodden går nøye gjennom detaljene rundt hytteturen og tidslinjen, samt formidler at AEH i teorien kan være kidnappet og fanget den dag i dag fordi hoved-motivet til GM antagelig vis ikke var ikke løsepenger, men å få kontroll på AEH's "kropp og sinn" slik motivet til kidnappere ofte er.

Kanskje de i tillegg kan gå gjennom svakhetene til de ulike TH skyldig hypotesene som florer på ymse nettforum og fortelle lytterne hvorfor de antagelig vis ikke stemmer overens med brikkene i saken.

Toms Angels 👼🏇🥱
MB from Hell 👹
TH og RU🧑‍🎄👶
Hells Kitchen 🤮
En voicebot 🤭
The Godfather 👏
En konspirasjonsteori 🤪
TH hoppet ut av vindu ♿
TH bestilte leiemordere ☎️

Pleier å blir stille som mus når spørsmålet om hvilken TH skyldig hypotese som er mest sannsynlig blir stilt så forventer ikke gode svar på flashback snart 4 år etterpå. 🎃

Tipper at saken ikke kommer til å bli løst i 2022 basert på brikkene vi har fått i media.
Det er mitt tips. God helg!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in