Citat:
Ursprungligen postat av
temptedmania
Nu citerar han en brittisk militär Think Tank
Du och din ”kriminella youtube” citerade mig.
Har du läst rapporten han citerade, eller lånar du alla dina resonemang från dömda bedragare ?
Citat:
1. vad är det du menar sänkte Moskva? Skulle vara intressant vad du har för idé om vad det var för missil som skulle ha sänkt Moskva och som inte ger några skador på Superstrukturen alls ovan vatten linjen vad det verkar. jag har sett bilder på fartyget taget från det turkiska fartyget som kom till undsättning. Detta har dock inget med min frågeställning att göra
Jaha…. Så du ”jag tror/vet att den krigföringen som Ryssland för i Ukraina är avsiktlig och inte alls beror på att de är begränsade på något sätt.”
Va bara någon ”Tourettes” från din sida.. och Ryssland sänkte inte Moskva avsiktligt ?
Citat:
2 Varför frågar du inte dem i stället för mig. Detta har dock inget med min frågeställning att göra
Vilken frågeställning då?
Citat:
Om man under tid för över materiel som man behöver under lång tid så är det väl inget problem. Det var ju inte direkt så att Irak kunde hota på något sätt. Detta har dock inget med frågan gällande produktionskapaciteten att göra
Har du blandat ihop dina konton?
Du skrev
(FB) Putin beordrar styrkor att gå in i Ukraina - INVASION NU (2022-02-24)
Vad du och någon homosexuell bedragare på youtube känner starkt kring kan ni väll hålla på youtube?
Citat:
Det har kanske hänt en del sedan Irakkriget
I Rysslands fall är det oklart om det hänt något sen 1a världskriget.