Citat:
Gud, varför är ni rysstroll så tråkiga?Svaret hade du just det inlägget som du klippte ner och citerade:
Citat:
Det är bättre att ta det i konspirarionsdelen av forumet då.
Det är ju bara ytterligare ett försök från rysstrollen att skjuta ifrån såg ansvaret. På sånt där ryskt vis, du vet?
Ryssland invaderade Ukraina 2014 och utökade sin invasion i februari 2022.
Ryssar verkar vara lite efter väst utvecklingsmässigt.
Ryssen är som ett ouppfostrad barn i en dysfunktionell familj. Barnet är dumt och elakt men det är alltid någon annans fel.
Sa jag förresten att ryssland bär det fulla ansvaret för all död och lidande som händer i Ukraina? Det har gjorts många tafatta försök i den här tråden att hitta anledningar att skylla ifrån sig.
Jaja, russki förblir ruskig.
Mvh
Det är ju bara ytterligare ett försök från rysstrollen att skjuta ifrån såg ansvaret. På sånt där ryskt vis, du vet?
Ryssland invaderade Ukraina 2014 och utökade sin invasion i februari 2022.
Ryssar verkar vara lite efter väst utvecklingsmässigt.
Ryssen är som ett ouppfostrad barn i en dysfunktionell familj. Barnet är dumt och elakt men det är alltid någon annans fel.
Sa jag förresten att ryssland bär det fulla ansvaret för all död och lidande som händer i Ukraina? Det har gjorts många tafatta försök i den här tråden att hitta anledningar att skylla ifrån sig.
Jaja, russki förblir ruskig.
Mvh
Jag fetade åt dig.
Men förtydligar: ryssland invaderade Ukraina 2014 när ukrainas armé var svag. Då gick man in i och ockuperade Donbasområdet och Krim.
Under den tiden lyckades dessutom ryssarna mörda 298 oskyldiga människor när de sköt ner der holländska planet mh17.
ryssland nämns i samband med Nordkorea, Eritrea, kriminalitet, mögel och alkoholism.
Jag sympatiserar lite med dig ändå som är i det laget... Stackare, svårt att fylla på stolt-o-metern va?
Mvh