2022-06-23, 09:02
Medlem
K-Glitchens avatar
Kan inte undgå att känna tillfredsställelse när jag hör detta. Dom har startat sitt förhållande med att bedra sina respektive. Det var väl inte längesedan dom visade sin lycka öppet genom att visa upp lyxlägenheten i nåt reportage?
Guld och gröna skogar!

Ett säkert reportage som får den vanliga Svensson att bli grön av avund. Den där vanliga människan som sitter och svär över att ungarnas mobiler och abonnemang blir dyrare och dyrare kommer aldrig att ha råd att köpa en äkta matta för 50 000 kr liksom.

Vår förre finansminister kommer nog att helikoptra kuken än hit och än dit in till nån betydligt yngre villig mus. Inga problem. Finns det cash så finns det mus.. Det sa min avlidne far en gång till mig och det har han helt rätt i. Tycker personligen att han ser ut som ett cp men det är ju bara min personliga åsikt.

Den polska hyndan har väl fortfarande nåt år på sig också kanske om hon spelar sina kort rätt men kommer få det betydligt svårare. Åtminstone om hon vill få till nåt seriöst och kanske ett äktenskap.
De flesta rika män är stadgade redan och jag tror ingen är beredd att avsluta ett äktenskap för en kvinna som verkar ha en borderlinestörning. Hon är attraktiv helt klart men börjar bli till åren. Med åldern blir man tjockare och pluffsigare och det syns på henne.

Jag spår att hon kommer bli en "älskarinna" till nån rik knös som kommer med tomma löften om mer. När hon passerat 55 år så blir hon utbytt. Resten av sitt liv kommer hon att leva gott på utpressning. Hon kommer ha pengar och vara fruktad och hatad av många män.

Förmodligen är det hennes version av lycka.
Citera
2022-06-23, 09:11
Medlem
Jordgubbes avatar
Lägenheten verkar redan såld och bortplockad, så den som sörjer det hade ett hemma-hos reportage i svd för nåt år sedan.
Citera
2022-06-23, 09:22
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Det ryktas om att det varit otrohet inblandat. Ändå ganska oväntat då de pratat ut i tv om hur kära och lyckliga de är.

Ptja, min egen erfarenhet är snarare att det är just de som ideligen måste säga hur lyckliga de är och lägga ut texten på Facebook om att de är så in i helvete tacksamma för allting - som ofta visar sig vara olyckligast och närmast en skilsmässa. Verkar handla om någon sorts överkompensation och försök att övertyga sig själva om att allt kanske inte redan är helt åt helvete trots allt..
Men som sagt, det är bara mina egna observationer av min bekantskapskrets - hur trådens huvudpersoner funkar rent mentalt har jag ingen aning om..
Citera
2022-06-23, 09:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Ptja, min egen erfarenhet är snarare att det är just de som ideligen måste säga hur lyckliga de är och lägga ut texten på Facebook om att de är så in i helvete tacksamma för allting - som ofta visar sig vara olyckligast och närmast en skilsmässa. Verkar handla om någon sorts överkompensation och försök att övertyga sig själva om att allt kanske inte redan är helt åt helvete trots allt..
Men som sagt, det är bara mina egna observationer av min bekantskapskrets - hur trådens huvudpersoner funkar rent mentalt har jag ingen aning om..

…lite som att alla ”relationsexperter” i medierna ofta visar sig själva vara singlar eller mest ha en räcka korta förhållanden i bagaget…
Citera
2022-06-23, 10:08
Medlem
K-Glitchens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordBrettSinclair
…lite som att alla ”relationsexperter” i medierna ofta visar sig själva vara singlar eller mest ha en räcka korta förhållanden i bagaget…

Ha ha.. Ja men precis.
Citera
2022-06-23, 10:21
Medlem
Nestor Xs avatar
Dominika ville kanske inte riskera en midsommar till när Anders spårar ur.
Citera
2022-06-23, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViskSten
Judinna.

Det är ingen nationalitet, det är en religionstillhörighet och VEM bryr sig? Jesus var jude, Israel är knökafullt av dem. 😂
Citera
2022-06-23, 10:32
Medlem
Så skumt. Visserligen är väl Nyllet (StoppaPressarna) inte den säkraste källan men liksom... antingen skiljer de sig eller också inte.

(i artikeln säger DP att AB inte gett henne tillräckligt med uppmärksamhet, därav skilsmässoansökan. Men nu har uppmärksamheten trillat in.
Citera
2022-06-23, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvarnarparn
Det är ingen nationalitet, det är en religionstillhörighet och VEM bryr sig? Jesus var jude, Israel är knökafullt av dem. 😂
Frågan ställdes om hon är svenska eller polska. Hon är varken det ena eller det andra utan hon är en judinna som bor i Sverige. Vad jag minns är hennes far pollack och hennes mor judinna.

VEM bryr sig? Den som ställde frågan kan man väl anta och många andra, särskilt de som snart ska ta över Sverige. En judinna som bor i en 30-miljoner-kronors-lägenhet kommer säkerligen inte att gå förbi osedd av de nya herrarna, hennes folks halvbröder, och deras anhängare.

Du påstår ena ögonblicket att det är en religion för att i nästa säga att Jesus var jude. Jesus var inte jude eftersom han bröt med judendomen - enligt din logik.
Citera
2022-06-23, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Dominika Peczynskis egna ord: Därför vill hon och Anders Borg sälja lyxvåningen

https://www.svenskdam.se/noje/dominikas-peczynskis-egna-ord-darfor-vill-hon-och-anders-borg-salja-lyxvaningen/8448441

Snygg rökridå hon la ut. Hela etablissemanget svalde det med hull o hår.
Citera
2022-06-23, 11:10
Medlem
Overminds avatar
Dominika ger mig intrycket att hon är en falsk människa och en golddigger som byter pojkvän när det gagnar henne. Anders är gårdagens nyhet.

Jag är inte ens 0.001% förvånad. Det där förhållandet kändes väldigt ytligt. Borgen fick lite yngre kött att ligga ovanpå och gå loss på och Dominika fick lite rampljus, pengar och underhåll.
Citera
2022-06-23, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nestor X
Dominika ville kanske inte riskera en midsommar till när Anders spårar ur.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in