Citat:
Ursprungligen postat av
Efrath
Igen, en fysisk laptop finns. Med vittnen som verifierat att mailen är korrekta och riktiga. Har du någa egentliga argument eller bara en massa partiskt dravel för att du vägrar ens medge att "Ja, kanske vore en bra idé att ha en undersöning för att fastställa varför Joe lät sin son på ett regeringsplan till Kina för en deal med pengar som går till "The big guy"?"
Hur jävla oinformerad och ignorant är du? Och du vet inte vad whataboutism är. Tråden är om Joe Biden, jag ifrågasätter varför inga undersökningar händer trots existerande bevis, när Trump och andra har åkt på för mindre, så är det inte "Whataboutism". Igen, lär dig vad debatt tekniker är "What about" i sig är inte "Whataboutism".
Jag har hört talas om dessa "vittnesmål" förut, och det slutar alltid med att de inte vågar lämna in dom med ett mål.
För då måste man helt plötsligt styrka dom, och det har alltid slutat på samma sätt har jag lärt mig.
För där är det kanske inte okey att ljuga, men får inga konsekvenser direkt, men ta det till en domstol.
Jo, jag vet om detta är en konstig whataboutism, och där man vill ta fokusen ifrån trumpen försöka att göra USA till en diktatur.
Och följer samma mönster som alltid, och denna gången tror man Joe kan hjälpa dom med detta.
Facit kommer varken du vill eller ej, och min extrema erfarenhet här är att det praktiskt taget alltid slutar med att inge händer för de inget har mer än ord på en rad.
Så återkom när facit är här, men något säger mig vi aldrig hörs mer pga detta och denna fråga.
För det är vad som alltid sker.
Citat:
Ursprungligen postat av
Love.Thy.Neighbor.
Hur förklarar du bilderna på Hunter m.fl. som cirkulerar på nätet? Tror du Hunter själv, lagt ut komprometterande bilder på sig själv i generande situationer där han umgås med kvinnor och barn?
Bilderna på din fav-president (the illegitimate president), child-sniffing Joe?
Mer whataboutism, du måste väl förstå att utredningen om kuppförsöket kommer fortsätta oavsett?
Och ja, jag sett fakebilderna, om nu det är dessa vi pratar om, prtar du om andra och helt annat, ja, då kan det vara korrekta.
Men vad det har med Joe och göra, det är dock en gåta du aldrig komemr förkalra för oss.
Och är inte det rätt talande.
Aldrig gillat Joe Biden, men i jämförelsen rumpen är han universums bästa, men det säger ju inget och i en jämförelse med en patologisk lögnare som försökte begå statskupp för han inte tålde att förlora så stort.
Och jag förstår er bägge att ni vänder ert raseri till Joe för hjälp, då trumpen var så katastrofiskt dålig på genom före en statskupp.
För en sak som är säker idag, inget systematiskt valfusk existerade det ens i alla minsta, och den enda vi såg försökte med systematiskt valfusk, det var trumpen som ville Raffenberg skulle "hitta" tillräckligt med röster för slå Joe Biden.
Er whataboutism överlever aldrig saklighet, och det är det som retar er så, svårt, men med lite intelligens så hade ni insett det döfödda i detta, men intellektet hindret er nå dit.
Men för all del, som jag sagt, återkom gärna när något ädnrar sig, och det är inte idag.