2022-06-22, 09:07
Medlem
Nu va det ett tag sen man läste här men vad är det första man ser?
Jo Klyban som svamlar om fredagar igen 🤣
Citera
2022-06-22, 09:35
Medlem
Efraths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Vad jag tar med mig här, det är att Joe har inget med dessa fåniga demonstranter, men varför använda det som att kasta sten i glashus av dig är mer intressant.

De som sitter arresterade skulle inte ha attackerat USA, konstitutionen och Capital Bulding, det är därför de är där.
Och börja gråta över dessa arresteringar, kanske man skulle kolla hur det ser ut i hela USA med samma, så inser du ett systemfel istället.
Men sakpolitik att ändra det existerar inte av någon, så vad ska den irrelevansen ändra om Jan 6 och statskuppförsöket och så vidare.....?

Och alla nonsens påståenden som tom har fel på alltid, vad ska vi göra med dessa mer än inget mer än att det är ogrundat förtal?

Och whataboutism gör inget mer blir rätt ändå, så vad ska det nonsens ge oss?
Jag förstår dock att ni är ledsna att mer eller mindre aldrig ha rätt, men om ni slutar lyssna på nonsens och konspirationer och tänka efter före hur sannolikt det är, så hade ni aldrig hamnat här om Joe heller och ha fel på fel på fel på fel och åter och åter fel om Joe och D.

Jag tycker synd om er trumpnissar att ni har fel så ofta, men inte så konstigt heller när ni följer en som hann med att ljuga så mycket under en presidentperiod vi pratar nog om upp mot 30000 felaktigheter och rena lögner, och varför det blir fel, det är för trumpnissar försvarar alla dessa som sanna.
Det är därför ni sitter här och skriver det skräp ni gör om Joe, just för ni vet inget annat än lögner.
Det är ert problem, men därför blir det som vanligt här med och att vi kommer stå här med inget om Joe även denna gång.
Intelligens hade skyddat er från detta, men har man ingen så blir det som nu.

Vad har du skrivit som är sant om Joe, för det är en extremt kort lista.
Så slipper du skriva så mycket.

Och en populist(fascist? nazist?)som du har aldrig fel berättar du där igen, ändå står du här i Politik USA med inget att visa upp.
Och allt nonsens du påstår, så frågan är har du haft något någon gång som är rätt i dessa trådar?
För jag har aldrig sett något sånt när du skriver om Joe eller Demokrater, men sure, någon gång har du nog av misstag fått rätt.
Och ditt skräp i valfusktrådarna körde dom till konspirationer istället, och det berättar allt vi behöver veta här och om Joe.

Och att det är att med en extrem hög sannolikhet kommer även detta sluta med att ni har inget att visa upp, och påstå var och varannan vecka nu kommer gamechangser, och enda frågan är när man ser detta om Joe, det är om har ni någonsin haft något rätt.
För det enda vi ser är förtal och aldrig visa upp något och man kan undra varför det är det mest extremt vanliga resultatet om Joe och Demokrater.(Är ljuga allt ni har att komma med?)
"Systemfel"

Hur många i CHAZ blev arresterade över att olagligt ockuperat Amerikansk mark och fick tonåringar dödade? Sluta försöka göra ursäkter, dessutom är ingen av dom anklagade för det du ens påstår din totalpajas. Hade varit en sak, som sagt, ifall lagen blev applicerad lika.

Och för i helvete, lär dig vad "Whataboutism" är när du bland annat går "Ja men varför bryr du dig inte om detta", som du gör just fucking nu. Jag argumenterar för att lagen inte appliceras lika. Ärligt talat så skall ingen, oavsett sida *och* brott begått behöva sitta i fängelse utan rättegång i över ett år.

Och jag nämde redan varför det berör Joe, som fortfarande inte ens får någon undersökning mot sig trots bevis som faktiskt existerar just nu i FBI.
Citera
2022-06-22, 11:28
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elcielo
Nu va det ett tag sen man läste här men vad är det första man ser?
Jo Klyban som svamlar om fredagar igen 🤣
trumpnissar skulle inte gått på konspirationsteoretikerna i USA och dessa fredagar, så kanske det hade varit annat om när nått kommer om Joe.
Det är bara konspirationer om Joe, men jätte gärna återkom när det ändrar sig.(Erfarenheter berättar att det aldrig då kommer ske.)
Citat:
Ursprungligen postat av Efrath
"Systemfel"

Hur många i CHAZ blev arresterade över att olagligt ockuperat Amerikansk mark och fick tonåringar dödade? Sluta försöka göra ursäkter, dessutom är ingen av dom anklagade för det du ens påstår din totalpajas. Hade varit en sak, som sagt, ifall lagen blev applicerad lika.

Och för i helvete, lär dig vad "Whataboutism" är när du bland annat går "Ja men varför bryr du dig inte om detta", som du gör just fucking nu. Jag argumenterar för att lagen inte appliceras lika. Ärligt talat så skall ingen, oavsett sida *och* brott begått behöva sitta i fängelse utan rättegång i över ett år.

Och jag nämde redan varför det berör Joe, som fortfarande inte ens får någon undersökning mot sig trots bevis som faktiskt existerar just nu i FBI.
Jo, vi vet redan varför all whataboutsim kom upp mot Joe, det var för man vill skifta fokus ifrån förhören om kuppförsöket.

Men för all del, återkom gärna den fredagen det blir till verklighet, och vad man lärt sig med åren det är att ingen trumpnissa förstår vad det allra minsta bevis är.
Det blir lätt så med Hillarys pedofilring på pizzerior, det är då man inser det är bara skräp.

Men för all del, återkom gärna något ändrar sig för Joe, dock berättar erfarenheten att det inte kommer ske, och vi får fortsätta lyssna på konspirationer som någon fantiserar ihop.

Ni är ovanlig lättlurade har jag lärt mig och verkligheten vet ni inte mycket om någonting alls har jag lärt mig.
Citera
2022-06-22, 11:44
Medlem
Efraths avatar
Citat:
trumpnissar skulle inte gått på konspirationsteoretikerna i USA och dessa fredagar, så kanske det hade varit annat om när nått kommer om Joe.
Det är bara konspirationer om Joe, men jätte gärna återkom när det ändrar sig.(Erfarenheter berättar att det aldrig då kommer ske.)

Jo, vi vet redan varför all whataboutsim kom upp mot Joe, det var för man vill skifta fokus ifrån förhören om kuppförsöket.

Men för all del, återkom gärna den fredagen det blir till verklighet, och vad man lärt sig med åren det är att ingen trumpnissa förstår vad det allra minsta bevis är.
Det blir lätt så med Hillarys pedofilring på pizzerior, det är då man inser det är bara skräp.

Men för all del, återkom gärna något ändrar sig för Joe, dock berättar erfarenheten att det inte kommer ske, och vi får fortsätta lyssna på konspirationer som någon fantiserar ihop.

Ni är ovanlig lättlurade har jag lärt mig och verkligheten vet ni inte mycket om någonting alls har jag lärt mig.
Igen, en fysisk laptop finns. Med vittnen som verifierat att mailen är korrekta och riktiga. Har du någa egentliga argument eller bara en massa partiskt dravel för att du vägrar ens medge att "Ja, kanske vore en bra idé att ha en undersöning för att fastställa varför Joe lät sin son på ett regeringsplan till Kina för en deal med pengar som går till "The big guy"?"

Hur jävla oinformerad och ignorant är du? Och du vet inte vad whataboutism är. Tråden är om Joe Biden, jag ifrågasätter varför inga undersökningar händer trots existerande bevis, när Trump och andra har åkt på för mindre, så är det inte "Whataboutism". Igen, lär dig vad debatt tekniker är "What about" i sig är inte "Whataboutism".
Citera
2022-06-22, 11:56
Medlem
Citat:

Hur förklarar du bilderna på Hunter m.fl. som cirkulerar på nätet? Tror du Hunter själv, lagt ut komprometterande bilder på sig själv i generande situationer där han umgås med kvinnor och barn?

Bilderna på din fav-president (the illegitimate president), child-sniffing Joe?
Senast redigerad av Love.Thy.Neighbor. 2022-06-22 kl. 11:59.
Citera
2022-06-22, 15:12
Medlem
klybans avatar
Citat:
Igen, en fysisk laptop finns. Med vittnen som verifierat att mailen är korrekta och riktiga. Har du någa egentliga argument eller bara en massa partiskt dravel för att du vägrar ens medge att "Ja, kanske vore en bra idé att ha en undersöning för att fastställa varför Joe lät sin son på ett regeringsplan till Kina för en deal med pengar som går till "The big guy"?"

Hur jävla oinformerad och ignorant är du? Och du vet inte vad whataboutism är. Tråden är om Joe Biden, jag ifrågasätter varför inga undersökningar händer trots existerande bevis, när Trump och andra har åkt på för mindre, så är det inte "Whataboutism". Igen, lär dig vad debatt tekniker är "What about" i sig är inte "Whataboutism".
Jag har hört talas om dessa "vittnesmål" förut, och det slutar alltid med att de inte vågar lämna in dom med ett mål.
För då måste man helt plötsligt styrka dom, och det har alltid slutat på samma sätt har jag lärt mig.
För där är det kanske inte okey att ljuga, men får inga konsekvenser direkt, men ta det till en domstol.

Jo, jag vet om detta är en konstig whataboutism, och där man vill ta fokusen ifrån trumpen försöka att göra USA till en diktatur.
Och följer samma mönster som alltid, och denna gången tror man Joe kan hjälpa dom med detta.

Facit kommer varken du vill eller ej, och min extrema erfarenhet här är att det praktiskt taget alltid slutar med att inge händer för de inget har mer än ord på en rad.

Så återkom när facit är här, men något säger mig vi aldrig hörs mer pga detta och denna fråga.
För det är vad som alltid sker.
Citat:
Ursprungligen postat av Love.Thy.Neighbor.
Hur förklarar du bilderna på Hunter m.fl. som cirkulerar på nätet? Tror du Hunter själv, lagt ut komprometterande bilder på sig själv i generande situationer där han umgås med kvinnor och barn?

Bilderna på din fav-president (the illegitimate president), child-sniffing Joe?
Mer whataboutism, du måste väl förstå att utredningen om kuppförsöket kommer fortsätta oavsett?
Och ja, jag sett fakebilderna, om nu det är dessa vi pratar om, prtar du om andra och helt annat, ja, då kan det vara korrekta.
Men vad det har med Joe och göra, det är dock en gåta du aldrig komemr förkalra för oss.

Och är inte det rätt talande.

Aldrig gillat Joe Biden, men i jämförelsen rumpen är han universums bästa, men det säger ju inget och i en jämförelse med en patologisk lögnare som försökte begå statskupp för han inte tålde att förlora så stort.

Och jag förstår er bägge att ni vänder ert raseri till Joe för hjälp, då trumpen var så katastrofiskt dålig på genom före en statskupp.
För en sak som är säker idag, inget systematiskt valfusk existerade det ens i alla minsta, och den enda vi såg försökte med systematiskt valfusk, det var trumpen som ville Raffenberg skulle "hitta" tillräckligt med röster för slå Joe Biden.
Er whataboutism överlever aldrig saklighet, och det är det som retar er så, svårt, men med lite intelligens så hade ni insett det döfödda i detta, men intellektet hindret er nå dit.

Men för all del, som jag sagt, återkom gärna när något ädnrar sig, och det är inte idag.
Citera
2022-06-22, 16:40
Medlem
Efraths avatar
Citat:
Jag har hört talas om dessa "vittnesmål" förut, och det slutar alltid med att de inte vågar lämna in dom med ett mål.
För då måste man helt plötsligt styrka dom, och det har alltid slutat på samma sätt har jag lärt mig.
För där är det kanske inte okey att ljuga, men får inga konsekvenser direkt, men ta det till en domstol.

Jo, jag vet om detta är en konstig whataboutism, och där man vill ta fokusen ifrån trumpen försöka att göra USA till en diktatur.
Och följer samma mönster som alltid, och denna gången tror man Joe kan hjälpa dom med detta.

Facit kommer varken du vill eller ej, och min extrema erfarenhet här är att det praktiskt taget alltid slutar med att inge händer för de inget har mer än ord på en rad.

Så återkom när facit är här, men något säger mig vi aldrig hörs mer pga detta och denna fråga.
För det är vad som alltid sker.

Mer whataboutism, du måste väl förstå att utredningen om kuppförsöket kommer fortsätta oavsett?
Och ja, jag sett fakebilderna, om nu det är dessa vi pratar om, prtar du om andra och helt annat, ja, då kan det vara korrekta.
Men vad det har med Joe och göra, det är dock en gåta du aldrig komemr förkalra för oss.

Och är inte det rätt talande.

Aldrig gillat Joe Biden, men i jämförelsen rumpen är han universums bästa, men det säger ju inget och i en jämförelse med en patologisk lögnare som försökte begå statskupp för han inte tålde att förlora så stort.

Och jag förstår er bägge att ni vänder ert raseri till Joe för hjälp, då trumpen var så katastrofiskt dålig på genom före en statskupp.
För en sak som är säker idag, inget systematiskt valfusk existerade det ens i alla minsta, och den enda vi såg försökte med systematiskt valfusk, det var trumpen som ville Raffenberg skulle "hitta" tillräckligt med röster för slå Joe Biden.
Er whataboutism överlever aldrig saklighet, och det är det som retar er så, svårt, men med lite intelligens så hade ni insett det döfödda i detta, men intellektet hindret er nå dit.

Men för all del, som jag sagt, återkom gärna när något ädnrar sig, och det är inte idag.

HUr tänker du här? "Jag vet att det aldrig blivit någon rättegång eller undersökning men vet ju att dom hade dragit sig ur. Trots att det inte funnits något att dra sig ur
Citera
2022-06-22, 18:55
Medlem
klybans avatar
Citat:
HUr tänker du här? "Jag vet att det aldrig blivit någon rättegång eller undersökning men vet ju att dom hade dragit sig ur. Trots att det inte funnits något att dra sig ur
Konspirationer funkar inte här, men du tror det och jag respekterar din osaklighet, då den inte säger något än.
Och facit kommer, men varför återkommer du inte då?
Och nu tror du säger något mer än fantasier nu, ja, jag vet, detta handlar inte om fakta om Joe.
Utan bara om ett förtal pga du har en agenda där du inte tål fakta.

Och det med den erfarenhet vi har här, den berättar du aldrig kommer med något än konspirationer som är politiskt motiverande, som även berättar du är IRRELEVANT.(Ja, ända tills du har nått kött på benet, och det har vi sett hur det aldrig blir nått kött på benet och talande om dig.)
Citera
2022-06-22, 20:29
Medlem
DRAVKCABs avatar
Citat:
Konspirationer funkar inte här, men du tror det och jag respekterar din osaklighet, då den inte säger något än.
Och facit kommer, men varför återkommer du inte då?
Och nu tror du säger något mer än fantasier nu, ja, jag vet, detta handlar inte om fakta om Joe.
Utan bara om ett förtal pga du har en agenda där du inte tål fakta.

Och det med den erfarenhet vi har här, den berättar du aldrig kommer med något än konspirationer som är politiskt motiverande, som även berättar du är IRRELEVANT.(Ja, ända tills du har nått kött på benet, och det har vi sett hur det aldrig blir nått kött på benet och talande om dig.)

Det du skriver är väldigt talande och det är ironiskt att ni aldrig kan se det irrelevanta. Om och om igen talar ni om konspirationer och ni verkar vara väldigt besatta av dessa. Detta talar för att allt du säger är OERHÖRT talande, lustigT att det aldrig förstås. Vi kan alltså här få facit och konstatera att benen är väldigt maGra och köttet saknas nästan helt och hållet. Det beror på att nästan allt är FANTASIEr inte FaKTA. Någon erfarenhet kan därför aldrig nås vilket säger sig självt.
Senast redigerad av DRAVKCAB 2022-06-22 kl. 20:35.
Citera
2022-06-22, 23:06
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DRAVKCAB
Det du skriver är väldigt talande och det är ironiskt att ni aldrig kan se det irrelevanta. Om och om igen talar ni om konspirationer och ni verkar vara väldigt besatta av dessa. Detta talar för att allt du säger är OERHÖRT talande, lustigT att det aldrig förstås. Vi kan alltså här få facit och konstatera att benen är väldigt maGra och köttet saknas nästan helt och hållet. Det beror på att nästan allt är FANTASIEr inte FaKTA. Någon erfarenhet kan därför aldrig nås vilket säger sig självt.
Den erfarenhet vi har med dessa påståenden, det är att aldrig händer det något.
Men jag pratar gärna verkliugheten när den kommer om Joe, men tills dess så säger erfarenheten att det blir som vanligt, dåd et är det överdrivet dominerande vi får av en konspirationsteorier om Joe, Hilary, Hunter och andra.

Jag hoppas ni får rätt en dag, men då inbillar ni bara er att ni haft rätt i allt, det är så havererad populism fungerar.

Men återkom gärna när du har något att ta på en dina blöda fantasier om Joe.
Förstår du är arg att det ni påstår aldrig blir påvisat.
Citera
2022-06-23, 06:08
Medlem
Farfarsfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Love.Thy.Neighbor.
Bidan står och pratar om förberedelserna inför nästa pandemi, behovet av mer pengar:

https://twitter.com/Breaking911/status/1539350886702624768?cxt=HHwWgMC9qbje79wqAAAA

och vaccineringen av barn, här syns the Joe B. på en bild med ett litet barn, väldigt närgånget kan man ju tycka:

https://twitter.com/Most_Maximus/status/1539038190245380097/photo/1

Ser för fan helt perverst ut. Det där är ju ingen puss utan ser snarare ut som snuskgubben tuggar eller nafsar på barnets kind. Bidens uppenbara senilitet gör det väl svårt för honom att dölja de sjuka böjelserna.
Citera
2022-06-23, 06:20
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farfarsfar
Ser för fan helt perverst ut. Det där är ju ingen puss utan ser snarare ut som snuskgubben tuggar eller nafsar på barnets kind. Bidens uppenbara senilitet gör det väl svårt för honom att dölja de sjuka böjelserna.
Med stillbilder kan man skapa narrativ som inte existerar.

Men kanske en dag så kommer ni ur området skitsnack och slutar med detta förtal, men min erfarenhet i Politik USA, så sker det aldrig, utan trumpnissarna väljer att låssas av att glömma allt de påstått innan.
De är extremt lättlurade, då de går på varje talepunkt som existerar av bananrepublikanerna och detta utan ens en uns av eftertanke.
Medans verkligheten besatt attackeras för den stör agendan,undra varför verkligheten är så farligt.

Men såklart tror allt det skräp de fantiserar ihop om Joe, så kan man inte leva i en verklighet.
Men jag väntar som vanligt, och det blir väl som vanligt, inget denna fredag heller, för det är ju då det brukar komma påstår dessa element.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in