2022-06-23, 00:16
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danielwtfmidsummer
Hur skulle du agera om den du är gift med, har barn, hus och ett liv tillsammans blev utsatt för liknande oprovocerade brott som den nu döde mannen blev?
Om min fru hade blivit utsatt för grovt förtal så hade jag givetvis stöttat henne. Det är svårt att säga exakt vad jag hade gjort, men jag kan säga att jag hade gjort vad som krävts. Jag hade inte dansat efter någon annans pipa, vilket verkar vara det som Dumpens och dess supportrar kräver av den aktuella kvinnan.
Citera
2022-06-23, 00:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Om min fru hade blivit utsatt för grovt förtal så hade jag givetvis stöttat henne. Det är svårt att säga exakt vad jag hade gjort, men jag kan säga att jag hade gjort vad som krävts. Jag hade inte dansat efter någon annans pipa, vilket verkar vara det som Dumpens och dess supportrar kräver av den aktuella kvinnan.
Agreed. Men det gjorde inte kvinnan till mannen/brottsoffret. Därav är hon kraftigt medskyldig till hans död.
Citera
2022-06-23, 00:22
Medlem
Till och med Patrik säger i senaste videon till gäddan (vet han har sagt det till andra också):
- "Höhö, tror du verkligen en tonåring skulle åka tåg för att träffa dig, hööhö?"

Nä, Patrik. De flesta som ser nyktert på saken tror inte det. Ni skapar fiktiva förövare för att det är lättast så. Nä, rikta in er på de farliga pedofilerna/hebefilerna istället och sköt det snyggt så ska ni se att ni kommer slippa en del av den kritik ni får nu.
Citera
2022-06-23, 00:27
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BobGet
Till och med Patrik säger i senaste videon till gäddan (vet han har sagt det till andra också):
- "Höhö, tror du verkligen en tonåring skulle åka tåg för att träffa dig, hööhö?"

Nä, Patrik. De flesta som ser nyktert på saken tror inte det. Ni skapar fiktiva förövare för att det är lättast så. Nä, rikta in er på de farliga pedofilerna/hebefilerna istället och sköt det snyggt så ska ni se att ni kommer slippa en del av den kritik ni får nu.
Kul att Patrik i princip erkänner att scenariot som Dumpen målar upp inte existerar. De kanske skulle börja hänga ut folk som tänder på sex med utomjordingar också.
Citera
2022-06-23, 00:46
Medlem
QueenJzs avatar
Citat:
Jag ser inte problemet med att hon tänker på sitt rykte. Hon kanske skiter i vad Dumpen säger? Det är hennes fulla rätt att göra det.

Klart det är hennes fulla rätt. Men ganska omoraliskt och fel att ljuga och sätta sig själv först i denna situationen.
Citera
2022-06-23, 00:47
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QueenJz
Klart det är hennes fulla rätt. Men ganska omoraliskt och fel att ljuga och sätta sig själv först i denna situationen.
På vilket sätt är det omoraliskt? Varför skulle hon ha några skyldigheter?
Citera
2022-06-23, 00:47
Medlem
QueenJzs avatar
Citat:
Kul att Patrik i princip erkänner att scenariot som Dumpen målar upp inte existerar. De kanske skulle börja hänga ut folk som tänder på sex med utomjordingar också.

Om du tycker utomjordingar är ett lika stort hot som pedofiler föreslår jag att du startar upp en organisation som hänger ut utomjordingar. 😊

Personligen hade jag hellre sett fler utomjordingar än pedofiler men. E.T är ju sjukt gullig. Peddon är bara räliga
Citera
2022-06-23, 00:51
Medlem
QueenJzs avatar
Citat:
På vilket sätt är det omoraliskt? Varför skulle hon ha några skyldigheter?

Om du inte ser varför det är omoraliskt att ljuga och sätta sig själv före alla andra i denna sits så kan vi genast avsluta denna diskussionen.

Är all for att man ska tänka på sig själv, men just nu blir det bara fel. Framförallt när man är så desperat att man ljuger och vill skydda en pedofil.
Videon ligger kvar för att han inte ska skyddas. Hans barn har inget med saken att göra, inte hon heller egentligen. De som väljer att lägga skuld där är bara störda i huvudet. Men som hon beter sig är hon inte frisk hon heller.
Citera
2022-06-23, 00:53
Medlem
QueenJzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BobGet

Han säger ju så för att dissa gäddan, ser du inte själv hur gäddfan ser ut?
Citera
2022-06-23, 00:53
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Om du tycker utomjordingar är ett lika stort hot som pedofiler föreslår jag att du startar upp en organisation som hänger ut utomjordingar. 😊

Personligen hade jag hellre sett fler utomjordingar än pedofiler men. E.T är ju sjukt gullig. Peddon är bara räliga
Jag tycker inte att någon av dessa grupper är ett hot. Om det är några grupper i samhället som jag avskyr så är det människor som hotar rättssamhället, samt människor med sektbeteende. I synnerhet när dessa egenskaper kombineras, vilket de gör i fallet Dumpen. Jag hatar människor som tar sig rätten att döma andra, samt människor som tror sig sitta på sanningen.
Citera
2022-06-23, 00:54
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Han säger ju så för att dissa gäddan, ser du inte själv hur gäddfan ser ut?
Menar du att en tonårsflicka skulle falla för någon som Patrik dissar?
Citera
2022-06-23, 00:56
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Om du inte ser varför det är omoraliskt att ljuga och sätta sig själv före alla andra i denna sits så kan vi genast avsluta denna diskussionen.

Är all for att man ska tänka på sig själv, men just nu blir det bara fel. Framförallt när man är så desperat att man ljuger och vill skydda en pedofil.
Videon ligger kvar för att han inte ska skyddas. Hans barn har inget med saken att göra, inte hon heller egentligen. De som väljer att lägga skuld där är bara störda i huvudet. Men som hon beter sig är hon inte frisk hon heller.
Jag ser inget problem. Vi har en man som säger säger vilja sätta på en fiktiv 7-åring. Det är i min värld inte värre än att mörda någon i GTA.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in