Citat:
Ursprungligen postat av
VladTheImpotent
Det var väl 42.
Han avser säkerligen hela USA som träsk.
Visst finns det hillbillies i Texas, många dessutom.

nej det finns det faktiskt inte, Mången som VILL kalla sig så här ja, men nope, det finns det faktiskt inte. Mer än ett stenkast till appalacherna härifrån, and they know it. Sedan förstod jag ju självklart att han gjorde det ja, men jag tänkte att han kanske skulla kunna utveckla sina tankar angående ämnet i fråga litet ytterligare. Det enda han sade och menade var att hela USA(förutom den föreläsaren på UOC då, såklart) var att klandra för allt, och han bedömde det som sådant pågrund utav att han hade tittat lite för mycket på gold diggers eftersom att han måste fördriva dagarna på något sätt