2022-06-22, 08:06
Bannlyst
-Lyxfällan måste ordna upp din ekonomi.
-Du tar SMS lån för att finasiera en livstill du inte ha råd med.
-Du kör runt i en Toyota ifrån 1989.
-Du röker gula blend.
-Du gå runt i addias kläder.
-Du vänta med att byta blöjor på dina barn, det står upp faktisk upp till 8 kg på förpackningen.
- Du är politisk aktiv i SSU eller Socialdemokraterna, för du vill bedriva klasskamp.
- Du älskar det mångkultruella samhället. Det är så underbart.
Citera
2022-06-22, 20:08
Medlem
flaess avatar
När du anser att män som läser böcker, håller kroppen i form, kompletterar måltiden med grönsaker, bär glasögon, klär sig vårdat, resonerar vältaligt, inte super ned sig till amöbastadiet, är högutbildade och som är i förhållanden med vackra kvinnor istället för träskpaddor är "jävla fjollbögar och bögjävlar".
Citera
2022-06-22, 20:28
Medlem
Galdars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 53280
-Lyxfällan måste ordna upp din ekonomi.
-Du tar SMS lån för att finasiera en livstill du inte ha råd med.
-Du kör runt i en Toyota ifrån 1989.
-Du röker gula blend.
-Du gå runt i addias kläder.
-Du vänta med att byta blöjor på dina barn, det står upp faktisk upp till 8 kg på förpackningen.
- Du är politisk aktiv i SSU eller Socialdemokraterna, för du vill bedriva klasskamp.
- Du älskar det mångkultruella samhället. Det är så underbart.

Är inte villig att hålla med om att WT folk är politiskt insatta eller aktiva över huvudtaget, deras politiska engagemang sträcker sig högst till " jag ska rösta på SD för jag hatar blattar " snack .

Adidas är använt av en alldeles för bred massa , WT kör mjukisbrallor som mjukisbrallor .

I min WT forskning så är äldre Volvo och Saabar mer vanligt än asiatiska bilar .

Stötte på en WT kille jag gått i skolan med på macken , han var förbannad på att jag hade en " kebabsläde" dvs en BMW , själv hade han en äldre v70.
Citera
2022-06-22, 22:46
Medlem
DoktorNos avatar
När du köper en enliters flaska Family Fresh duschtvål på Ö&B och har den till både kroppen och håret samt använder den när du tvättar kläder och gör rent bilen, när du diskar och skurar golv och åtminstone en gång provar att ha den som glidmedel.
Citera
2022-06-23, 03:05
Bannlyst
BMW.. Kebab släde . Den var bra.. råkade ut för en annan kebab släde audio . Givetvis skulle den sinnesslöa Muhammed parkera där det är parkeringsförbud.

Citat:
Ursprungligen postat av Galdar
Är inte villig att hålla med om att WT folk är politiskt insatta eller aktiva över huvudtaget, deras politiska engagemang sträcker sig högst till " jag ska rösta på SD för jag hatar blattar " snack .

Adidas är använt av en alldeles för bred massa , WT kör mjukisbrallor som mjukisbrallor .

I min WT forskning så är äldre Volvo och Saabar mer vanligt än asiatiska bilar .

Stötte på en WT kille jag gått i skolan med på macken , han var förbannad på att jag hade en " kebabsläde" dvs en BMW , själv hade han en äldre v70.
Citera
2022-06-24, 16:03
Medlem
... när du gör pruttljud med ena handen i en armhåla.
Citera
2022-06-24, 16:22
Medlem
- Du tittar på TV4
- Du åker kollektivtrafik
- Du lyssnar på P3
- Du åker bussresor till Tyskland för att köpa billig alkohol
- Du tycker veckans höjdpunkt är när det arrangeras street racing
Citera
2022-06-27, 03:03
Medlem
Gordon-Shumways avatar
* Du har dyssläcksi och sär skriver. Dessutom med flit trots att du är 30+ och har gått både grundskola, gymnasium och universitet.
* Du gnäller över dagens "datamusik" men tycker att 80-talet är musikens bästa årtionde, trots att det rådde minst lika stor brist på äkta musik då som nu.
* När du som man påstår dig vara hetero samtidigt som du lyssnar på Madonna, kollar på Melodifestivalen och ser filmer med Jake Gyllenhaal frivilligt.
* När du som kvinna har rastaflätor.
* Du vägrar att kolla på filmer i stil med Trading Places med motiveringen att "sån där rasistisk och sexistisk dynga borde förbjudas".
* Du kallar Ellen Page för Elliot.
* Du kan jantelagen utantill.
* Du förstår inte hur man inte kan tycka om Miljöpartiet.
* Du tänker rösta i september.
Citera
2022-07-09, 22:38
Medlem
White trash har ofta rodnande hud. Ungefär som rosacea fast över hela kroppen. Sällan syns vener och/eller ådror på wt. Detta tror bero på dagsformen och dennes måttliga intresse av fysisk aktivitet. Om ådror/vener väl syns är det endast under vintertid och färgen är alltid mörkblå. Nästan som om huden vore genomskinlig. Båda dessa attribut är jävligt snuskiga och ger mig och säkerligen många andra kvällningar när en står bakom WT i matkön eller dylika sammanhang.
Citera
2022-07-09, 22:46
Medlem
Att trycka i sig kebab i överflöd och tycka det är en bra måltid.
Senast redigerad av Hockeytrunken 2022-07-09 kl. 22:48.
Citera
2022-07-10, 00:07
Bannlyst
- Du äter pizzia och Kebab. Att Kebab är dessutom farlig mat som ger dej diabetes , är något du blunda för.
-Du jobbar som OV i tunneblanna, även kan du knappt räkna upp till 100
- Du älskar Vänsterpartiet Kommunisterna eller MP. Du har en stor bild på Vänsterpartiet ledare och en bild på Stalin ( kommunismen fader ). Att 95% av alla V politiker troligen jobbar åt GRU / KGB i Ryssland gör ingenting.
- Du tyckler man skall skorta RUT avdraget för det bara borgare som använder, själv lever du gott på socialbidrag.
- Du tro att du är arbetare, försöker lära dej att Svetsa, men du kan knappt skilja på Mig / Mag svetsning.
Citera
2022-07-10, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arob
White trash har ofta rodnande hud. Ungefär som rosacea fast över hela kroppen. Sällan syns vener och/eller ådror på wt. Detta tror bero på dagsformen och dennes måttliga intresse av fysisk aktivitet. Om ådror/vener väl syns är det endast under vintertid och färgen är alltid mörkblå. Nästan som om huden vore genomskinlig. Båda dessa attribut är jävligt snuskiga och ger mig och säkerligen många andra kvällningar när en står bakom WT i matkön eller dylika sammanhang.
Många invandrare har också sådan hud. En del föds med det. Eller ja, majoriteten.

Blir knappast bättre av att sola eller röra på sig.

Är det varmt och jag rör på mig är mitt ansikte väldigt rödflammigt. Vissa får så på vintern också och det hänger snarare ihop med att våra kroppar arbetar hårdare än tvärtom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in