2020-08-14, 19:40
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madelenfranskogen
vet inte. han kanske är som Darin Bög?

Alla mellanösternkillar som sjunger, brukar vara smygbögar. Dom har någon flickvän för syns skull, men bakom kulisserna är det kuk dom vill ha.

Daarin och Saade uttalar sina namn med långt a, för övrigt. Som mellanösternfolk gör.
Citera
2020-10-13, 08:17
Medlem
Verkar som om han och Hanna Schönberg är ett par.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...anna-schonberg
Citera
2021-06-15, 19:42
Medlem
https://www.aftonbladet.se/a/AljEaz

Har en känsla av att hon var jävligt elak mot honom, mot slutet av deras förhållande såg han helt nedbruten och förstörd ut.

Hon verkar vara en sån typ av människa.

Någon som vet mer om henne och sånt beteende mot honom, typ psykisk misshandel?
Citera
2021-06-15, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miss Behave

Har en känsla av att hon var jävligt elak mot honom, mot slutet av deras förhållande såg han helt nedbruten och förstörd ut.

Hon verkar inte frisk i alla fall som nu, ett helt år efter uppbrottet, fortfarande är så arg och bitter…kallar honom svin och gör en poäng av att hon önskar honom inte lycka och välgång.
Herregud så illa hon beter sig.
Saade drog nog vinstlotten när han stack.
För övrigt är det väl inte så kul för hennes nya kille (som hon är SÅ kär i) att hon fortfarande är besatt av exet.
Citera
2021-06-15, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Hon verkar inte frisk i alla fall som nu, ett helt år efter uppbrottet, fortfarande är så arg och bitter…kallar honom svin och gör en poäng av att hon önskar honom inte lycka och välgång.
Herregud så illa hon beter sig.
Saade drog nog vinstlotten när han stack.
För övrigt är det väl inte så kul för hennes nya kille (som hon är SÅ kär i) att hon fortfarande är besatt av exet.

Nä, snacka om att inte kunna släppa.
Och vad vinner hon på att dra upp detta igen?
Eric ska ha cred för hur han bemöter det.
Respektfullt och schysst, tror som sagt att han skulle kunna släppa en bomb eller hundra, men han väljer att inte göra det (eller vågar inte och där blir det tungt igen, om det är som jag tror).
Citera
2021-06-15, 23:41
Medlem
Bdonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miss Behave

Svårt att säga vilken roll Nicole hade gentemot Eric men det är nog överdrivet att tro att det skulle handla om psykisk misshandel från hennes sida. Sen finns det en massa komponenter, sånt som bara Eric och Nicole känner till från deras inbördes förhållande som spelat roll för uppbrottet.

Med detta sagt så kan jag säga att jag minns vloggar som Nicole la upp där hon verkade vara sån som dominerade Eric på ett sätt som i alla fall jag hade haft svårt för, så det kan nog ligga något i att Nicole hade en sida som upplevdes svår för Eric.

Sen har ju Eric helt rätt apropå artikeln att det hade blivit ett jävla ståhej om han som man kallat Nicole för ett "jävla svin" medans det anses rätt och godtagbart för en kvinna att kalla en man för svin. Sådana är könsrollerna, män får vara svin men kvinnor ses som helgon.
Citera
2021-09-22, 12:31
Medlem
Detta är knappast den säkraste källan. Men jag har en kollega som hänger mycket kring Stureplan och rör sig i samma kretsar som Eric. Och hon sa till mig att när han fortfarande var tillsammans med Nicole hade det kommit fram att han hade en tendens att kontakta tjejer vi dm på Instagram på ett sätt som är väldigt opassande när man är i ett förhållande, och att det potentiellt gått längre än så. Så att den ena är en ängel och den andra djävulen är nog knappast fallet.
Citera
2022-06-21, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lanadelreysbitch
Detta är knappast den säkraste källan. Men jag har en kollega som hänger mycket kring Stureplan och rör sig i samma kretsar som Eric. Och hon sa till mig att när han fortfarande var tillsammans med Nicole hade det kommit fram att han hade en tendens att kontakta tjejer vi dm på Instagram på ett sätt som är väldigt opassande när man är i ett förhållande, och att det potentiellt gått längre än så. Så att den ena är en ängel och den andra djävulen är nog knappast fallet.
Eric Saade är en äcklig horbock. Det är bara att kolla hur han beter sig. Vad var det Saade sa när Danny Saucedo blev ihop med Molly Sandén - tjejen som Saade gjorde slut med efter fem år?

Nicole Falciani hade dock bara sig själv att skylla, precis som Hanna Schönberg kan skylla sig själv när Saade ger henne sparken i baken efter fem år. Falciani hade förresten precis haft sin möhippa när Saade bröt förlovningen. Han bröt för att han inte gillade Falcianis personlighet. Detta efter att han hade knullat henne i fem år, efter att han hade friat och strax innan de skulle gifta sig. Usch, ett sånt litet kräk. Nu verkar Falciani rida en alban vid namn Adem Berisha. Vi får se hur länge det håller.

https://metromode.se/noje/molly-sand...-sa-forbannad/
Citera
2022-06-22, 19:31
Medlem
Någon som vet vilket märke av glasögon/solglasögon som Saade bär? T.ex. på nedan bild, väldigt tydlig design på "temple" men lyckas ej identifiera märket på glasögonen. Någon som kan?

https://www.gp.se/image/policy:1.134...4f%24w=834285a
Citera
2022-08-02, 14:14
Medlem
Hur lång tid tror ni det tar innan Eric ledsnar på Hanna Schönberg? Eller tror ni tvärtom att detta är tjejen han kommer skaffa barn med (relativt snart)? De verkar ha ett grymt härligt liv med konstant semester, men hur länge kan man leva i en sån rosa bubbla innan även det livet blir slentrian? De har hängt i 2 år nu.
Citera
2022-12-01, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av draccula
Hur lång tid tror ni det tar innan Eric ledsnar på Hanna Schönberg? Eller tror ni tvärtom att detta är tjejen han kommer skaffa barn med (relativt snart)? De verkar ha ett grymt härligt liv med konstant semester, men hur länge kan man leva i en sån rosa bubbla innan även det livet blir slentrian? De har hängt i 2 år nu.

Jag har en teori om att Eric Saade är seriemonogam och beroende av förälskelse. Jag tror att han kommer dumpa Hanna inom några år. Möjligen stadgar han sig med någon som är 20 år yngre när han är i femtioårsåldern. Den som lever får se.
Citera
2022-12-02, 04:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViskSten
Eric Saade är en äcklig horbock. Det är bara att kolla hur han beter sig. Vad var det Saade sa när Danny Saucedo blev ihop med Molly Sandén - tjejen som Saade gjorde slut med efter fem år?

Nicole Falciani hade dock bara sig själv att skylla, precis som Hanna Schönberg kan skylla sig själv när Saade ger henne sparken i baken efter fem år. Falciani hade förresten precis haft sin möhippa när Saade bröt förlovningen. Han bröt för att han inte gillade Falcianis personlighet. Detta efter att han hade knullat henne i fem år, efter att han hade friat och strax innan de skulle gifta sig. Usch, ett sånt litet kräk. Nu verkar Falciani rida en alban vid namn Adem Berisha. Vi får se hur länge det håller.

https://metromode.se/noje/molly-sand...-sa-forbannad/
Ett filmklipp som visade deras "Gender Revial" eller vad det kallas (ett kalas där det väntade barnets kön ska offentliggöras) visade sig helt plötsligt och inte efterfrågat upp på min skärm. Tror det var på Instagram.
Hon tjatade om att hon ville ha en tjej, allt annat var otänkbart och hon hade alltid sen hon var liten velat ha en liten "miniNicole" en MINIMEE.
"Jag skulle bli ledsen om det är en pojke, men jag tror inte att jag skulle börja gråta på festen"
Och pojkvännen försökte nämna att det skulle vara roligt med en son, men han blev omedelbart nertystad av Nicole.
Röken blev rosa, alltså flicka, och pojkvännen gjorde sitt bästa, men det lyste igenom att han var besviken.

Jag kände knappt till henne innan, bara att hon var Eric Saades ex och att hon blev dumpad före bröllopet.
Och att hon nu träffat en ny man, och hon uttalade sig om att hon skulle bli riktigt förbannad om han inte köpte en tillräckligt dyr ring till henne, och det är inte alls tanken som räknas bla bla..
Jag tyckte hon såg sympatisk ut, men skenet verkar bedra.
Hon verkar köra med sina pojkvänner och det är nog inget som den nye albanska mannen kommer acceptera i längden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in