Citat:
Ursprungligen postat av
ViskSten
Eric Saade är en äcklig horbock. Det är bara att kolla hur han beter sig. Vad var det Saade sa när Danny Saucedo blev ihop med Molly Sandén - tjejen som Saade gjorde slut med efter fem år?
Nicole Falciani hade dock bara sig själv att skylla, precis som Hanna Schönberg kan skylla sig själv när Saade ger henne sparken i baken efter fem år. Falciani hade förresten precis haft sin möhippa när Saade bröt förlovningen. Han bröt för att han inte gillade Falcianis personlighet. Detta efter att han hade knullat henne i fem år, efter att han hade friat och strax innan de skulle gifta sig. Usch, ett sånt litet kräk. Nu verkar Falciani rida en alban vid namn Adem Berisha. Vi får se hur länge det håller.
https://metromode.se/noje/molly-sand...-sa-forbannad/
Ett filmklipp som visade deras "Gender Revial" eller vad det kallas (ett kalas där det väntade barnets kön ska offentliggöras) visade sig helt plötsligt och inte efterfrågat upp på min skärm. Tror det var på Instagram.
Hon tjatade om att hon ville ha en tjej, allt annat var otänkbart och hon hade alltid sen hon var liten velat ha en liten "miniNicole" en MINIMEE.
"Jag skulle bli ledsen om det är en pojke, men jag tror inte att jag skulle börja gråta på festen"
Och pojkvännen försökte nämna att det skulle vara roligt med en son, men han blev omedelbart nertystad av Nicole.
Röken blev rosa, alltså flicka, och pojkvännen gjorde sitt bästa, men det lyste igenom att han var besviken.
Jag kände knappt till henne innan, bara att hon var Eric Saades ex och att hon blev dumpad före bröllopet.
Och att hon nu träffat en ny man, och hon uttalade sig om att hon skulle bli riktigt förbannad om han inte köpte en tillräckligt dyr ring till henne, och det är inte alls tanken som räknas bla bla..
Jag tyckte hon såg sympatisk ut, men skenet verkar bedra.
Hon verkar köra med sina pojkvänner och det är nog inget som den nye albanska mannen kommer acceptera i längden.