2022-06-22, 08:12
Medlem
Vad trevligt de har det på den där badstranden, trängsel och bråk.
Citera
2022-06-22, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av analking
Ja hur har vara offentliga bardinrättningar ändrats map invandring fran mellanöstern?

Här kan vi se ett exempel fran Berlin nyligen

https://www.bild.de/regional/berlin/...2410.bild.html

https://www.youtube.com/watch?v=zAQ9hToeW7o

Kan dessa människor inte bara ligga i solen och bada? Eller maste de braka sa att polisen maste komma??

Finns dessa integrationsproblem i andra länder med invandring fran mellanöstern?

Finns två orsaker till att det blev bråk.

1. Någon av de andra har pillats på någons get, och därmed klassas inte den som oskuld längre.
2. De drabbar samman pga att dem inte är överens om vem som ska få slå första slaget på kvinnorna som också är vid badplatsen.

Usch. Smutsiga avarter till "människor"
Citera
2022-06-22, 08:38
Medlem
Doraemon-FTWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Ja. Helt sjukt och otänkbart för bara 20-30 år sedan. Det är så himla sorgligt.

Fel. För 20 år sen var jag på Skara Sommarland och då fanns det vakter där. Men du kanske är så gammal och lost att du tror att "20 år sen" var 1970-talet?
Citera
2022-06-22, 08:40
Medlem
Juggernawts avatar
Apskocken i högform. Skäms de inte? Eller saknas det hjärnkapacitet till det?
Citera
2022-06-22, 08:45
Medlem
Pissarsyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW
Fel. För 20 år sen var jag på Skara Sommarland och då fanns det vakter där. Men du kanske är så gammal och lost att du tror att "20 år sen" var 1970-talet?

Skillnaden är att för 20 år sedan på skara sommarland var badvakterna 14 och de slapp bära skyddsväst.
Citera
2022-06-22, 09:13
Medlem
oldtimedrunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW

Haha, precis 20 år sen är 2002 och då var det fan inte lugnt i Sverige på badplatserna. Det var kaos i skolor redan på tidigt 90 tal då jag gick på högstadiet.
Visst det var bättre än nu men det var knappast bra.
Citera
2022-06-22, 09:38
Medlem
Bajslukts avatar
Citat:
Finns dessa integrationsproblem i andra länder med invandring fran mellanöstern?
Det är verkligen samma resultat överallt där det huserar grupper av araber och afrikaner.

Alltid.

Det ligger i deras gener.
Citera
2022-06-22, 09:44
Medlem
-Hengpung-s avatar
Detta är numera allas vår verklighet på sommarhalvåret när man vill åka och bada med familjen. Bor man inte i hus med tillgång till egen badplats så måste man nu dela plats med aggressiva babbar som spelar hög babbemusik, dansar och för ett jävla liv kring sig när man som svenne bara ville ha en lugn dag vid stranden, skratta och äta glass med barnen. Konfronterar man babbarna och ber deras sällskap på 50 andra babbar att lugna ner sig så riskerar man att bli bragd om livet i tumultet som uppstår.
Citera
2022-06-22, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheAlmightyFarfar
Lokal gangster lackar på springpojk alternativt är springpojken från rivaliserade knarksmugglare. I övrigt ser det ut som vilken kommunal badplats som helst, såg tamigfan en jävla slöja i skärgården häromveckan sorgligt

Exakt, blev helt chockad när jag mötte ett gäng MENA-tjejer när jag gick från vår brygga i helgen.

Vad gör de här tänkte jag.....
Citera
2022-06-22, 10:39
Medlem
Citat:
Ja hur har vara offentliga bardinrättningar ändrats map invandring fran mellanöstern?

Här kan vi se ett exempel fran Berlin nyligen

https://www.bild.de/regional/berlin/...2410.bild.html

https://www.youtube.com/watch?v=zAQ9hToeW7o

Kan dessa människor inte bara ligga i solen och bada? Eller maste de braka sa att polisen maste komma??

Frågan är fel ställd. Finns det något västland med arabinvandring som fungerar med denna typ av befolkning? Svaret är nej. I alla länder som dessa Mena folk kommer till blir det exakt samma problem. Är det då fel på ursprungsbefolkningen eller på araberna? Svaret är enkelt. Om man vill se det. Personligen vill jag se 100% repatriering på MENA människor. Det är så extremt litet antal som tillför någon positivt så det är bättre att bli av med ALLA än att riskera att någon av denna sort blir kvar.
Citera
2022-06-22, 10:47
Medlem
swebarbs avatar
såhär ser det ut redan i sverige när det är sommar , bara njuta av synen

hela europa kommer styras av islam inom kort, sverige är knappast något unikt på den punkten
Citera
2022-06-22, 10:51
Moderator
T-80Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juggernawt
Apskocken i högform. Skäms de inte? Eller saknas det hjärnkapacitet till det?

Självklart skäms de inte, alldeles oavsett vilken mental kapacitet de har. Att du menar att de bör skämmas beror på att du gör det tröttsamma, men ack så vanliga, misstaget att tro att de manövrerar samhället efter samma "regelverk" som du och jag.

Det gör de alltså inte.

De har inte samma synsätt på en hel radda olika saker, främst bland dem varande företeelser som "respekt", mitt och ditt, familj och släkts vikt i ens eget liv, religion och ekonomi.

De ser helt enkelt på världen på ett HELT annat sätt än du, och det som du och jag snabbt kan enas om varande normala umgängesvanor, är något helt främmande för dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in