Ja, det såg man ju direkt vad det var för problem och det är väl så rent generellt också. Någon börjar bråka över något rent banalt och sedan ska alla hjälpa sin bruscha och plötsligt är det 100 pers. som slåss där merparten inte ens vet varför. Jag fattar verkligen inte detta att lägga sig i och med något man inte ens vet vad det handlar om. Varför kan inte bruschorna fixa sin skit själva? Sedan verkade många av vakterna med vara av samma ursprung och ja det såg ju inte direkt ut som de var så bra på att dämpa känslorna kan man säga,
Lokal gangster lackar på springpojk alternativt är springpojken från rivaliserade knarksmugglare. I övrigt ser det ut som vilken kommunal badplats som helst, såg tamigfan en jävla slöja i skärgården häromveckan sorgligt