2022-05-31, 13:21
Medlem
Parisarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Under den senaste månaden har jag råkat utsättas för reklam från Schweiz & Frankrike. Plötsligt har antalet negrer i reklamen minskat mycket kraftigt. Frågan är om det är en trend? Har man fått kontraorder på något vis?

Eller handlar det om att man plötsligt behöver trumma upp vit sammanhållning nu i samband med rysslands-jippot?

Jag bor i Frankrike och jag ser inte att antalet negrer minskat.

Rent generellt, märkligt nog, har Frankrike inte gatt "all in" for etnisk rensning av vita (i synnerhet vita familjer med vita barn) efter BLM/Floyd som i tex UK och USA.

Därför kan man ibland fa uppfattningen att det inte alls ar sa illa..Fast det ar givetvis alltid minst 40-50% negrer.

En annan observation som man måste kunna franska for att gora- ar att det talas mer och mer "blatte-franska" i reklamer och i allmänna kommunikationer. Detta fenomen var 0 pre 2010.
Citera
2022-05-31, 21:47
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parisaren
Jag bor i Frankrike och jag ser inte att antalet negrer minskat.

Rent generellt, märkligt nog, har Frankrike inte gatt "all in" for etnisk rensning av vita (i synnerhet vita familjer med vita barn) efter BLM/Floyd som i tex UK och USA.

Därför kan man ibland fa uppfattningen att det inte alls ar sa illa..Fast det ar givetvis alltid minst 40-50% negrer.

En annan observation som man måste kunna franska for att gora- ar att det talas mer och mer "blatte-franska" i reklamer och i allmänna kommunikationer. Detta fenomen var 0 pre 2010.
Ok, jag kanske bara hade "tur" med den franska reklamen jag såg.
Citera
2022-06-03, 13:06
Medlem
HerrGickhans avatar
Voltaren klämmer in etnisk mångfald med en mörkhyad [adopterad?] son som verkar helt bortkommen när »fadern« närmar sig honom.
Citera
2022-06-06, 17:34
Medlem
Dr.Diegos avatar
Har ni sett verisure reklamen där en svart kvinna tydligen har ett vitt och ett svart barn?
Citera
2022-06-06, 18:10
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Diego
Har ni sett verisure reklamen där en svart kvinna tydligen har ett vitt och ett svart barn?

Perfekt! Sen kan de skaffa barn med varandra och få ett brunt barn*.

(normbrytarnas våta men fortfarande förbjudna dröm, men vänta bara)
Citera
2022-06-12, 20:39
Medlem
Enmansdemos avatar
Nicorette Sverige undrar om du vill få svarta lungor? i en exklusiv reklam för tv

Telenor (det visste ni redan, men nu i rutan också)

Göta energi AB
Citera
2022-06-13, 10:40
Medlem
Härligt collage. 😍 https://twitter.com/MattiasWidell/status/1536125641094987784/photo/1
Citera
2022-06-13, 15:44
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oshin.cantwell
Härligt collage. 😍 https://twitter.com/MattiasWidell/status/1536125641094987784/photo/1

Ikeas mycket sexuellt laddade reklam hade varit otänkbar förr - och är det kanske fortfarande, men nu var det ju en svart man och en vit kvinna på bilderna och ändamålet helgar kanske medlen.
Citera
2022-06-17, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Ikeas mycket sexuellt laddade reklam hade varit otänkbar förr - och är det kanske fortfarande, men nu var det ju en svart man och en vit kvinna på bilderna och ändamålet helgar kanske medlen.

Förmodligen ännu en som försöker tjäna pengar på flyktingar. Genom att utnyttja dom i reklam. Liksom sjukvården så flyr svenskarna för det är för dåligt betalt men hux flux tar regeringen hit 1 miljon flyktingar som är helnöjd med en lön .
Det är nya industrin i sverige. Jag håller också på att bygga upp en inkomst på flyktingar.
Citera
2022-06-18, 09:57
Medlem
Enmansdemos avatar
Bojkottar ni blocket nu? :)

Hur kan det komma sig att den här får 12 likes istället för 12 dislikes
https://www.youtube.com/watch?v=0U1rw70jpJ0
lite som ena avbild av Malmös demografiska spridning
Citera
2022-06-19, 22:27
Medlem
Enmansdemos avatar
Storytell bjuder på massa svarta män som ligger i hängmattan och lyssnar på svenska ljudböcker,
trovärdigt!, kanske den dyker upp här snart om dom vågar! https://www.youtube.com/c/Storytelsweden
Citera
2022-06-22, 07:03
Medlem
PH1s avatar
SVT hade en artikel om nationaldagsfirandet på Skansen. Givetvis en bild på en neger med svenska flaggan.

Apoteket hade utskick om deras "medlemsdagar". Första fotot är på en negerkvinna med en ballong som räknar ned 3-2-1.

Andra fotot är på en manlig neger som ligger i en hängmatta.

Det var allt. BARA negrer i utskick från "svenska" Apoteket.

Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Storytell bjuder på massa svarta män som ligger i hängmattan och lyssnar på svenska ljudböcker, trovärdigt!]

Det är ju hur vi ska tänka oss den typiska svenska sommaren. Negrer i hängmattor. Kanske de i Gambia eller Botswana tycker att deras ledigheter innebär skandinaver i hängmattor?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in