2022-06-20, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Du har nämnt att hon var hemmafru?
Det har vi alla varit när barnen var små. Sen återgick vi till våra jobb för att försörja oss
Vad återgick Lydia till för jobb?
Konstigt att du inte kan nämna ett enda jobb... Du som känner henne och vet allt om henne..
Tror du vet mindre om Lydia än vad du vill påskrivna här

Vad var det som du nu inte förstod. Skattemyndigheten, Socialen, eller Polisen?

Konstigt att det är omvänd bevisbörda helt plötsligt.
2022-06-20, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Vad var det som du nu inte förstod. Skattemyndigheten, Socialen, eller Polisen?

Konstigt att det är omvänd bevisbörda helt plötsligt.
Du har ingen aning om detta tror jag
Varför sitter du och ljuger om att du vet saker om Lydia som du inte vet😀
2022-06-20, 22:19
Medlem
Citat:
Du har ingen aning om detta tror jag
Varför sitter du och ljuger om att du vet saker om Lydia som du inte vet😀

Jag vet eftersom jag har sett dokumenten m.m. Har även kopior på en del.
Så jag vet, absolut.

Frågan borde ställas till dig istället. Varför fortsätter du att sprida hörsägen från opålitlig källa, då du (enligt dina egna ord) "ej känner Lydia, utan bara hört om denna person".
2022-06-20, 22:27
Avslutad
Citat:
Så jag vet, absolut.

Frågan borde ställas till dig istället. Varför fortsätter du att sprida hörsägen från opålitlig källa, då du (enligt dina egna ord) "ej känner Lydia, utan bara hört om denna person".
Jäklar vad du tjatar om ifall man känner Lydia eller inte, det verkar väldigt viktigt för dig? Hur vill du att kontakten med Lydia eller kretsen runt henne, ska redovisas?
Här råder anonymitet 😘
2022-06-21, 07:41
Medlem
Citat:
Så jag vet, absolut.

Du verkar ju totalt besatt!!!

Kopior på dokument om henne? 🤣
Känns inte som en frisk relation

Om allt du och dina anhängare påstår stämmer skulle inte mörderskan Lydia dömas till mord på 18 år.
Det är psykoser, Emil laddar vapen när han tar på sig klockan... skumma företagsaffärer... Sexorgier med företag. Missanpassade misshandlade män. Mm.
Vilken fantasi!!
För mycket "naturmedicin" kanske

Ni verkar beredda att påstå vad som helst för att skydda en galning som skapat kaos i hela sitt vuxna liv.
Äntligen sitter hon där hon hör hemma.
Eller förresten.. Kör henne till Bulgarien🤣
Senast redigerad av Vemdalen62 2022-06-21 kl. 07:54.
2022-06-21, 13:25
Avslutad
Ĺida Barth, numera Lydia Barth.
Varför har hon hamnat i svenskt fängelse, dömd genom alla instanser, till 18 år för mord?

Vad är det som lett fram till att hon idag är inburad på kvinnofängelset, med annat bottenskrap?

Det är underligt att så pass många olika skribenter på flashback fortsätter hävda att Lydia Barth bara haft otur, hon har levt ett ordnat liv och varit ansvarsfull och tagit hand om sina och andras barn. Hon har arbetat och varit hemmafru, studerat med goda resultat och varit utsatt av så många elaka pojkvänner, mellan olika äktenskap, när det visar sig vid eftersökning, att det är lögner.

Lydia Barth, hur blev det så tokigt för henne?
En sak är säker, det var inte brottsoffrets fel.
2022-06-21, 13:53
Medlem
Citat:
Du verkar ju totalt besatt!!!

Kopior på dokument om henne? 🤣
Känns inte som en frisk relation

Om allt du och dina anhängare påstår stämmer skulle inte mörderskan Lydia dömas till mord på 18 år.
Det är psykoser, Emil laddar vapen när han tar på sig klockan... skumma företagsaffärer... Sexorgier med företag. Missanpassade misshandlade män. Mm.
Vilken fantasi!!
För mycket "naturmedicin" kanske

Ni verkar beredda att påstå vad som helst för att skydda en galning som skapat kaos i hela sitt vuxna liv.
Äntligen sitter hon där hon hör hemma.
Eller förresten.. Kör henne till Bulgarien🤣

Vad är det som är så konstigt att man har kopior på polisanmälan exempelvis? När man har hjälpt till med det.
Skumma företagsaffärer? Vad får du allt ifrån? För jag har aldrig sagt något sånt varje fall. Jag har heller inte sagt något om några sexorgier, när någon skulle ha laddat ett vapen.
Är det någon som har livlig fantasi är det verkligen du ju.
Och tydligen måste man upprepa sig då du tydligen inte kan läsa heller. Jag har aldrig, kommer aldrig att försvara det hon gjorde den kvällen, och det är självklart att hon ska sitta i fängelse och avtjäna straff för det. Det har aldrig varit tal om något annat.
Och vad ska jag göra i Bulgarien??
Nä, det låter som det bästa du kunde göra är att vila lite, för den hjärna går uppenbarligen på högvarv.
2022-06-21, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Du ska väl inte behöva åka till Bulgarien?
Det är Lydia som med fördel kan bekosta något annat land, tex Bulgarien, eller varför inte sitt hemland, Norge? Hon är inte ens svensk medborgare.
Livstids utvisning, tack.

Så du vill vill att barnens mamma ska skiljas från barnen helt. Är du rasist eller?
Löjligt tänk anser jag. Brottet är gjort i Sverige, då är det självklart att det ska avtjänas i Sverige.
Eller vad tycker du om att hon skulle flyttas till Norge, för att sedan släppas där. Är det okej för dig kanske?
Hon har även betalt skatt i Sverige, så hon har inte enbart varit en belastning för samhället som du tycks tro!
2022-06-21, 15:48
Medlem
Citat:
Vad är det som är så konstigt att man har kopior på polisanmälan exempelvis? När man har hjälpt till med det.
Skumma företagsaffärer? Vad får du allt ifrån? För jag har aldrig sagt något sånt varje fall. Jag har heller inte sagt något om några sexorgier, när någon skulle ha laddat ett vapen.
Är det någon som har livlig fantasi är det verkligen du ju.
Och tydligen måste man upprepa sig då du tydligen inte kan läsa heller. Jag har aldrig, kommer aldrig att försvara det hon gjorde den kvällen, och det är självklart att hon ska sitta i fängelse och avtjäna straff för det. Det har aldrig varit tal om något annat.
Och vad ska jag göra i Bulgarien??
Nä, det låter som det bästa du kunde göra är att vila lite, för den hjärna går uppenbarligen på högvarv.
Du missuppfattar det där om Bulgarien... Tagga ner och tänk efter
2022-06-21, 16:00
Medlem
Citat:
Så du vill vill att barnens mamma ska skiljas från barnen helt. Är du rasist eller?
Löjligt tänk anser jag. Brottet är gjort i Sverige, då är det självklart att det ska avtjänas i Sverige.
Eller vad tycker du om att hon skulle flyttas till Norge, för att sedan släppas där. Är det okej för dig kanske?
Hon har även betalt skatt i Sverige, så hon har inte enbart varit en belastning för samhället som du tycks tro!
NU är hon en jäkla belastning och kostar massor med pengar.. I 18 år.... Så Bulgarien skulle passa bra

Och detta med kontakt med barnen.. Det kanske hon skulle tänkt på innan hon tog upp bössan och mördade...
Stackars barn som får besöka sin mamma i fängelse. Det ska inga barn behövas utsättas för!
2022-06-21, 16:47
Medlem
Citat:
NU är hon en jäkla belastning och kostar massor med pengar.. I 18 år.... Så Bulgarien skulle passa bra

Och detta med kontakt med barnen.. Det kanske hon skulle tänkt på innan hon tog upp bössan och mördade...
Stackars barn som får besöka sin mamma i fängelse. Det ska inga barn behövas utsättas för!

Det finns många som är en belastning för samhället, hon är långt ifrån den enda.
Så ett misstag ska förhindra henne att ha kontakt med barnen, som vill ha kontakt med henne. Vilket vidrigt synsätt du har.
2022-06-21, 16:53
Avslutad
Citat:
Det finns många som är en belastning för samhället, hon är långt ifrån den enda.
Så ett misstag ska förhindra henne att ha kontakt med barnen, som vill ha kontakt med henne. Vilket vidrigt synsätt du har.
ETT MISSTAG?!

Att medvetet avrätta och mörda en 4-barns pappa, det ser du som ett misstag?
Undrar vem som har ett vidrigt synsätt?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in