Citat:
Ursprungligen postat av
Reverend.Camden
Varför lämnar ni inte andra länder ifred? Varför får inte Europa vara fritt från Islam och att ni håller till era länder (oavsett tidigare kolonialmakters härjningar)?
Hur ser du på mångkultur, dvs kyrkor i Irak eller om Svennson skulle ta över bostadsområden i Somalia och vägra anpassa sig?
Jag förespråkar för alla muslimer som lever i de otrogna länderna att åka tillbaka till sitt hemland. Faktum är att vi är HÄR för att ni (västvärlden) är DÄR vi kommer ifrån..
Titta på Irak, Syrien och Libyen - före detta mycket välmående länder med blomstrande ekonomi och sprudlande säkerhet som idag består av turbulens, problem och misär. Varför - Jo för att Väst och dess jämlikar är experter på att sabotera, härja och förstöra för andra länder.
Mångkultur är OK för min del förutsatt att grunden är gemensam. Vad menar jag med grunden? Jo att folkslagen som beblandas har kultur och sedvänjor (religion) som stämmer överens med varandra.
Det är i min värld inte optimalt att beblanda hedningar med exempelvis religiösa och tro att det skall bli ett lyckligt och välmående samhälle. Det är min personliga åsikt och sen är Sverige och svenskar ett mycket kallt folk rent generellt. Att beblanda människor från varma breddgrader med ett kyliga människor är oftast inte att föredra.