2022-06-19, 16:02
Medlem
sne.chilenares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foliehattmakare
Vad anser du om kusingifte?

Inga konstigheter förutsatt att det sker ömsesidigt mellan make och maka.

Citat:
Ursprungligen postat av PC-Dator
Hur känns det att ingå i en sekteristisk dödskult där ni hyllar pedofilen och sociopatiske massmördaren Mohammad?

Avfärda inte min fråga som trams. Jag ställer en relevant fråga där allt som ingår i den är verklighetsbaserad fakta till skillnad från sagoboken koranen.

Måste tyvärr avfärda ditt ignoranta påstående. Alla framstående män har under mänsklighetens historia varit duktiga krigsherrar och så även mänsklighetens mästare Profeten Muhammed.

Om det är någon som är barbariska så är det korstågen, hedningar och andra jämlikar vars ända mål är att mätta sina lustar och begär.

Indonesien är det land som har den största muslimska befolkningen. Majoriteten utav invånarna i Malaysia är muslimer – utan att någon muslimsk armé har tågat in i varken Indonesien eller Malaysia. Det är ett historiskt faktum att Indonesien inte blev muslimskt på grund av att det erövrades, utan på grund av muslimska köpmäns höga moral.

Citat:
Ursprungligen postat av Foliehattmakare
Är du Shia eller Sunni? Varför hellre det ena än det andra?

Sunni!

Citat:
Ursprungligen postat av exe.e
Varför besvarar du inte varenda fråga?

Ger mig valfriheten att fritt besvara vilka frågor jag vill.
2022-06-19, 16:06
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sne.chilenare
aktum är att ingen annan människa har påverkat så många människor och mänskligheten som Profeten Muhammed

Vem är tvåa? Hitler?

Jag tror förövrigt du har fel. Den som betytt mest är nog den svarta kvinna som fick neandertalkuk.
2022-06-19, 16:10
Medlem
Pff, köpmän med hög moral. Moral verkar muslimerna inte vara jättebra på om man kollar brottsstatistiken. Islam proselytiserar precis som kristendomen. Deras sunkreligion sprider ut sig över världen så vi alla kan få smaka på ett riktigt bistert liv av underkastelse.

Leva för evigt med gud. Vem har tänkt över det i mer än 5 minuter? Inte de religiösa tydligen.
2022-06-19, 16:16
Medlem
sne.chilenares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrKrispo
Pff, köpmän med hög moral. Moral verkar muslimerna inte vara jättebra på om man kollar brottsstatistiken. Islam proselytiserar precis som kristendomen. Deras sunkreligion sprider ut sig över världen så vi alla kan få smaka på ett riktigt bistert liv av underkastelse.

Leva för evigt med gud. Vem har tänkt över det i mer än 5 minuter? Inte de religiösa tydligen.

Jag tror att du förväxlar den tidiga generationen muslimer med kriminella ungdomar i förorten.

Många ungdomar som hamnar i brott i dagens Sverige idag har rötter från länder där Islam och muslimer är majoritet. Det är dock mycket ignorant och orättvist att klandra Allahs religion och Hans profet för den kriminalitet som finns i Sverige idag.

Faktum är att ingen religion slår vakt om och värnar om allmänna egendomar, ekonomiska intressen och förbud mot olika sorters kriminalitet som Islam.
Senast redigerad av sne.chilenare 2022-06-19 kl. 16:19.
2022-06-19, 16:19
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Varför lämnar ni inte andra länder ifred? Varför får inte Europa vara fritt från Islam och att ni håller till era länder (oavsett tidigare kolonialmakters härjningar)?

Hur ser du på mångkultur, dvs kyrkor i Irak eller om Svennson skulle ta över bostadsområden i Somalia och vägra anpassa sig?
2022-06-19, 16:22
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Varför rensar ni inte ut era kriminella samt korrigerar era ungdomar som sprider skräck i samhället?

Är det ok att kasta stenar på polisen om man känner sig kränkt?

Kommer du rösta på Nyans eller låter en äkta muslim bli att rösta?
2022-06-19, 16:24
Medlem
får din fru gå å handla utan huckle ??
2022-06-19, 16:24
Medlem
hah99s avatar
Citat:
Ett praktexempel på en kommentar där ignoransen visar sitt fulla potential.

Faktum är att ingen annan människa har påverkat så många människor och mänskligheten som Profeten Muhammed och Hans budskap.

Hedningarna och andra kättare på Hans tid kallade honom för bla. trollkarl men aldrig för pedofil. Du är en ignorant som inte vet vad kvinnor och äktenskap är för något.

Det var socialt accepterat att gifta sig med unga kvinnor. Faktum är kvinnor runt ekvatorn når puberteten mycket tidigt.

Naturen tar inte hänsyn till ålder. Så fort en kvinna är könsmogen är hon redo att fortöka.

Hej!

Jag har med startat egen tråd om Islam och jag fick svåra frågor.

Uppskattar det om du hjälper mig.
2022-06-19, 16:27
Medlem
sne.chilenares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Varför lämnar ni inte andra länder ifred? Varför får inte Europa vara fritt från Islam och att ni håller till era länder (oavsett tidigare kolonialmakters härjningar)?

Hur ser du på mångkultur, dvs kyrkor i Irak eller om Svennson skulle ta över bostadsområden i Somalia och vägra anpassa sig?

Jag förespråkar för alla muslimer som lever i de otrogna länderna att åka tillbaka till sitt hemland. Faktum är att vi är HÄR för att ni (västvärlden) är DÄR vi kommer ifrån..

Titta på Irak, Syrien och Libyen - före detta mycket välmående länder med blomstrande ekonomi och sprudlande säkerhet som idag består av turbulens, problem och misär. Varför - Jo för att Väst och dess jämlikar är experter på att sabotera, härja och förstöra för andra länder.

Mångkultur är OK för min del förutsatt att grunden är gemensam. Vad menar jag med grunden? Jo att folkslagen som beblandas har kultur och sedvänjor (religion) som stämmer överens med varandra.

Det är i min värld inte optimalt att beblanda hedningar med exempelvis religiösa och tro att det skall bli ett lyckligt och välmående samhälle. Det är min personliga åsikt och sen är Sverige och svenskar ett mycket kallt folk rent generellt. Att beblanda människor från varma breddgrader med ett kyliga människor är oftast inte att föredra.
2022-06-19, 16:29
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Hej! Som rubriken lyder!

Uppväxt i ett av Sveriges mest segregerade bostadsområden. (Malmö - Gbg)

Jag föredrar Islam som religion och finns nu till er tjänst för era frågor gällande det ni undrar över.

Personliga påhopp och annat otrevligt som kommenteras om Islam och religion besvaras ej!
Har du sett en hare någon gång? I så fall undrar jag vad du tyckte om upplevelsen.
2022-06-19, 16:30
Medlem
PC-Dators avatar
Citat:
Måste tyvärr avfärda ditt ignoranta påstående. Alla framstående män har under mänsklighetens historia varit duktiga krigsherrar och så även mänsklighetens mästare Profeten Muhammed.

Om det är någon som är barbariska så är det korstågen, hedningar och andra jämlikar vars ända mål är att mätta sina lustar och begär.

Indonesien är det land som har den största muslimska befolkningen. Majoriteten utav invånarna i Malaysia är muslimer – utan att någon muslimsk armé har tågat in i varken Indonesien eller Malaysia. Det är ett historiskt faktum att Indonesien inte blev muslimskt på grund av att det erövrades, utan på grund av muslimska köpmäns höga moral.

Självklart avfärdade du mitt inlägg precis som jag anade och nämnde innan du ens svarade. Mohammed var en skabbig hund och horunge, långt ifrån framstående eller mänsklighetens mästare. Var det barbari att Europa tryckte tillbaka muslimsk aggression och invasion som nådde ända till Wiens portar menar du? Ni utmålar er alltid som offer, även när ni startar krigen. Ni står för övrigt bakom nästan alla krig.

"Muslimska köpmäns höga moral". Ni muslimer tror på riktigt att ni besitter "hög moral" när ni i själva verket är människosläktets avskräde. Är det hög moral att slå sin fru? Gifta sig med sin 9-åriga kusin? Döda judar, kristna och andra ickemuslimer?

Är det här eran höga moral? https://www.thereligionofpeace.com/attacks/attacks.aspx?Yr=Last30
2022-06-19, 16:32
Medlem
Rodjas avatar
Citat:
Självklart ser vi att så många etniska svenskar som möjligt konverterar till Islam men någon slags erövring är fel ordval skulle jag vilja påstå.

En stor skara svenska kvinnor har konverterat och andelen ökar så det är jätte bra men att vi samlas i något källarförråd och smider erövrings-planer är en vildfantasi vill jag starkt påstå.
Det kan du ju fetglömma, flytta till nåt MENA-land!😁🍾

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in