2022-06-19, 15:30
Medlem
sne.chilenares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minkapten
Varför vill man ha en pedofil som ledare? Och följa en religion som totalt hatar kvinnor? Är det för att mannen har dåligt självförtroende och får värsta respekten genom denna?

Ett praktexempel på en kommentar där ignoransen visar sitt fulla potential.

Faktum är att ingen annan människa har påverkat så många människor och mänskligheten som Profeten Muhammed och Hans budskap.

Hedningarna och andra kättare på Hans tid kallade honom för bla. trollkarl men aldrig för pedofil. Du är en ignorant som inte vet vad kvinnor och äktenskap är för något.

Det var socialt accepterat att gifta sig med unga kvinnor. Faktum är kvinnor runt ekvatorn når puberteten mycket tidigt.

Naturen tar inte hänsyn till ålder. Så fort en kvinna är könsmogen är hon redo att fortöka.
Senast redigerad av sne.chilenare 2022-06-19 kl. 15:33.
2022-06-19, 15:33
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Är målet att långsdamt göra Sverige muslimst? Komemr det då ske en etnisk resning på svenskar från landet? Eller är målen ni pratar om mer kortsiktiga? Hur går snacket där i orten?
2022-06-19, 15:40
Medlem
Varför är ni muslimer så beroende av repetitioner?
2022-06-19, 15:45
Medlem
hah99s avatar
Varför kan jag inte skicka ett meddelande till dig?
2022-06-19, 15:47
Medlem
Vad anser du om kusingifte?
2022-06-19, 15:48
Medlem
PC-Dators avatar
Hur känns det att ingå i en sekteristisk dödskult där ni hyllar pedofilen och sociopatiske massmördaren Mohammad?

Avfärda inte min fråga som trams. Jag ställer en relevant fråga där allt som ingår i den är verklighetsbaserad fakta till skillnad från sagoboken koranen.
2022-06-19, 15:48
Medlem
Är du Shia eller Sunni? Varför hellre det ena än det andra?
2022-06-19, 15:49
Medlem
exe.es avatar
Varför besvarar du inte alla frågor? Troll?
Senast redigerad av exe.e 2022-06-19 kl. 16:02.
2022-06-19, 15:55
Medlem
sne.chilenares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
Är målet att långsdamt göra Sverige muslimst? Komemr det då ske en etnisk resning på svenskar från landet? Eller är målen ni pratar om mer kortsiktiga? Hur går snacket där i orten?

Självklart ser vi att så många etniska svenskar som möjligt konverterar till Islam men någon slags erövring är fel ordval skulle jag vilja påstå.

En stor skara svenska kvinnor har konverterat och andelen ökar så det är jätte bra men att vi samlas i något källarförråd och smider erövrings-planer är en vildfantasi vill jag starkt påstå.
2022-06-19, 15:55
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sne.chilenare
kommenteras om Islam och religion besvaras ej!

Berör inte islam alla delar av livet? Vad finns kvar att prata om menar du, som gud och mohammed missat att sätta upp en regel för? Vilket hockeylag du hejar på?
2022-06-19, 15:59
Medlem
henrikos avatar
Citat:
att vi samlas i något källarförråd och smider erövrings-planer är en vildfantasi vill jag starkt påstå.

Ni har ju typ ett hemligt språk, så ni kan väl smida planer var som helst antar jag. Men jag antar moskéerna är ett bra ställe att prata om taktiken.
2022-06-19, 16:02
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Så fort en kvinna är könsmogen är hon redo att fortöka.

Hur gör man innan dess? Juckar man bara mellan låren då?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in