2022-06-19, 12:31
Medlem
Jag har aldrig haft något emot judar. Jag tror inte på någon judisk konspiration, judar är bra människor. Men jag såg bilden där Macron kysste Zelenskij.

Blev nästan lite chockad när jag såg att Macrons näsa var större än Zelenskys..... ....

Zelensky såg faktiskt obekväm ut. Macron....en förrädare...lita aldrig på honom. Jag tror att Zelensky förstår.

Boris Johnson är en riktig pålitlig ukrainavän, inget tjafs utan han försöker stödja så gott han kan. Jag är mycket besviken på Macron och Scholtz, opåligliga och falska.
Citera
2022-06-19, 12:31
Medlem
oyinbozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Nej det har han inte. Det räcker att Zelensky låter folkviljan råda i utbrytarregionerna och lämnar dem ifred. Resten går att förhandla om. Zelensky kanske till och med kan gnaga sig fast vid makten om han förhandlar slugt, som den jude han är.
Putin och hans hejdukar avskyr folkvilja. Den lär knappast få råda någonstans i deras Nord Korea 2.0.

Och Zelenskys judiska påbrå, stör det dig? Ni hackspettar verkar lida av lätt schizofreni när Ukraina ena sekunden är fullt av nazister för att i den andra styras av en jude.
Citera
2022-06-19, 12:32
Medlem
Citat:
Nej det har han inte. Det räcker att Zelensky låter folkviljan råda i utbrytarregionerna och lämnar dem ifred. Resten går att förhandla om. Zelensky kanske till och med kan gnaga sig fast vid makten om han förhandlar slugt, som den jude han är.

Oj, en pro-putin judehatande nazi. Oväntat.

Putin gjorde klart att det var avväpning som gäller. Är hen nu öppen att förhandla på riktigt nu så får hen säga det.

Det bästa för Sverige och EU är är Ryssland behåller folkmordsrepublikerna. På så viss är Ryssland ett isolerat Nordkorea för all framtid.
Inte lika kul för ryssarna
Citera
2022-06-19, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YerBlues
Javisst 👍, så är det , och att t-62 används vid Popasna , som är ett viktigt område för Ryssland är än mer anmärkningsvärt,,,men jag antar att du ej har några kommentarer om detta ( än att förneka skeendet)

Kan man hoppas att förråden börjar sina och nu får man ta vad som rullar ?
Citera
2022-06-19, 12:35
Medlem
MasterBaits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YerBlues
. Oj !, vad du är expert på mycket , nu visar det sig att du även är expert på kinesiska u-båtar 😳😳, jag som trodde att du var en okunnig ryss, vad fel man kan ha

Jag var ju kines och wumao under hela 2020-2021. Det sitter i ryggmärgen.
Citera
2022-06-19, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaVerdadTodo
Du missade kommentarsfältet då. Jag tycker de är lite väl orättvisa mot BoJo faktiskt.
Försökte läsa , men blir så konstigt när det är översatt från kyrilliska tecken . Översätt till engelska först , sedan svenska, så blir det lättare för oss svenskar att förstå!
Citera
2022-06-19, 12:41
Medlem
Tillssons avatar
Ryssen har attackerat en ukrainsk sambandscentral med Kalibrmissiler enligt uppgifter på Twitter.

Citat:
At 12:30 p.m., a command post of the Ukrainian troops near the village of Shirokaya Dacha, Dnepropetrovsk region, was attacked at the moment when a working meeting of the command staff of the operational-strategic group of forces "Alexandria" was being held there.
Levi

19m
More than 50 generals and officers of the Armed Forces of Ukraine were destroyed, including the general staff, the command of the Kakhovka group of troops, air assault troops and formations operating in the Nikolaev and Zaporozhye directions.

https://twitter.com/Levi_godman/status/1538464540593094656
Citera
2022-06-19, 12:43
Medlem
oyinbozs avatar
Orcherna skiter ner sig där de sitter och nu suttit i månader. Det var längesedan de tog nya platser att plundra. Därför begär högste hönset (med alla generaler döda blir det en överste) dvärgpappa om att skicka nya underkläder:

https://twitter.com/partizan_oleg/status/1538098068578770944
Citera
2022-06-19, 12:43
Avstängd
otellos avatar
Citat:
Påståenden, men intervjuer från marken säger annat. Deras lojaliteter ligger fortfarande med Ryssland till stor del. Ni NATO-underhuggare skulle aldrig våga låta dem ha en ny folkomröstning i frågan.
Vems lojalitet? Det har aldrig funnits någon rysk lojalitet hos det ukrainska folket. Det är fan tragiskt att du köper rysk propaganda, trots tillgång till i princip fri media.
Citera
2022-06-19, 12:45
Medlem
sektledarenIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tillsson
Combatvideo - UKR går på pumpen.

https://twitter.com/200_zoka/status/1537912133123338247

Samma film igen? Hur många gånger ska du lägga upp den?

Funderar igen på hur det känns att leta framgångar mot Ukraina?

Tänk att för typ 6 månader sen sågs ryssland som en motpart mot NATO, men att ha visat upp sin särskola sitter NATO och skrattar för varje dag ryssland blir svagare och svagare. Bra plan putler
Citera
2022-06-19, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MasterBait
Jag var ju kines och wumao under hela 2020-2021. Det sitter i ryggmärgen.
Skulle råda dig att återgå till wumao, bättre framtidsutsikter . Ryssland är ”Dead Man Walking ”
Citera
2022-06-19, 12:47
Medlem
Snyggast.i.Speedos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snyggast.i.Speedo
Minibussfordonet UAZ i slutet av karavanen är även det från 1960-talet? 1950? Såg helt skrotfärdigt ut.

Mycket underhållande granskning av ryska kvalitetsfordonet UAZ.

Sovjetisk UAZ-452 med inga krav på komfort, Del 1 - YouTube
https://www.youtube.com/watch?v=zvHj61ab_Q0
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in