2022-06-18, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde
Martin soneby har tydligen förgripit sig på sitt ex barn. Då fattar man förkärlek till pedofiler?
Blev han dömd ? Eller var har du hört det ?
Citera
2022-06-18, 01:46
Medlem
oceandrives avatar
Citat:
Martin soneby har tydligen förgripit sig på sitt ex barn. Då fattar man förkärlek till pedofiler?

Så du menar att. Martin Soneby är Pedofil.
Citera
2022-06-18, 11:03
Medlem
Jag vet inte, jag tror inte det. Men däremot så skrev någon detta på twitter under den här bataljen och bråket mellan Dumpen -vs- Soneby.

Jag vet inte vad som är sant eller inte men snappade upp det.

Tvivlar på att det är sant, det som dock verkar bekräftat är att han i sin styrelse har en av pedofilerna som åkte fast av dumpen right?
Citera
2022-06-18, 12:44
Medlem
Citat:
Jag vet inte, jag tror inte det. Men däremot så skrev någon detta på twitter under den här bataljen och bråket mellan Dumpen -vs- Soneby.

Jag vet inte vad som är sant eller inte men snappade upp det.

Tvivlar på att det är sant, det som dock verkar bekräftat är att han i sin styrelse har en av pedofilerna som åkte fast av dumpen right?

Du kan ju inte bara skriva något sånt utan att nämna att du bara läst någons kommentar . Kollade du kontot på den som skrev kommentaren ?
Tog du en dump ?

Vem skrev det på vems twitter ?
Citera
2022-06-18, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tezz-l
Du kan ju inte bara skriva något sånt utan att nämna att du bara läst någons kommentar . Kollade du kontot på den som skrev kommentaren ?
Tog du en dump ?

Vem skrev det på vems twitter ?

Ja jag läste det på twitter.

Jag tror det är skitsnack nu när jag tänker efter.
Citera
2022-06-18, 13:52
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Hans ex har inget barn. Han har inte förgripit på något barn.

Du är lika galen som qanon idiotierna.
Citera
2022-06-18, 13:56
Medlem
LeCastles avatar
Ryktas om att Soneby har drag av pedofili, eller är han rent ut sagt en själv? Han skämtar om pedofilers offer och jobbar (…jobbade) tillsammans med en pedofil. Hur länge jobbade de ihop, är de nära vänner? Hoppas det är kört för honom. Han förtjänar det.
Citera
2022-06-18, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frantik
Hans ex har inget barn. Han har inte förgripit på något barn.

Du är lika galen som qanon idiotierna.

Du har säkert rätt.

Men märklig argumentation såvida han inte bara har ett ex vilket jag tvivlar på?
Citera
2022-09-27, 11:51
Medlem
Ograsts avatar
Enligt Martin så figurerar han nu i en förundersökning om skadegörelse eftersom han ”fuckade upp en rasistisk kärrings cykel”.

https://twitter.com/martinsoneby/status/1574692548827877376?s=46&t=QKSmV0og5MWdzod3hLFzkA
Citera
2022-09-27, 13:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Enligt Martin så figurerar han nu i en förundersökning om skadegörelse eftersom han ”fuckade upp en rasistisk kärrings cykel”.

https://twitter.com/martinsoneby/status/1574692548827877376?s=46&t=QKSmV0og5MWdzod3hLFzkA

Så ska de tas, rasistkärringarna!
Citera
2022-09-27, 16:39
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rikastistorstan
Ska vara Sveriges i särklass otrevligaste "kändis" privat. Otrevlighetsgiganter som Gardell och den där Tel aviv bögen med kändisfesterna ska vara som fromma lamm eller goa Glenn Hyséns i jämförelse med denna fullblodsdåre. Allt enligt säkra källor till undertecknad.

Stämmer inte. Träffat honom flertalet gånger och är alltid trevlig.
Citera
2022-09-27, 18:07
Medlem
”Den rasistiska kärringen” hade två hundar i cykelkorgen som också åkte i backen. Karriärhämmande?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in