2022-06-17, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sthlmboogie
Hennes hår är fult, hon ger ingen uppmärksamhet till de äldre barnen, hon har för mycket samarbeten. Linn förtjänar så mycket hat.

Är det Simon "Life hacket" Brännvall som hittat tråden och behöver prata av sig? 😂
Citera
2022-06-17, 12:29
Avslutad
Simons Instagram story.. en bild på att dom är på BVC och texten lyder ”Nu är pappa riktigt jäkla intresserad av att få se hur mycket MIN DOTTER har växt till sig😍” han är helt jävla maniskt besatt av ungen och punkterar ut det i sina skrifter tydligt.
I bilden där man ser Linns hår så ser det faktist bra ut, kallt blonderat lixom äntligen slipper man se GULT. Men varför väljer man att ha 120 cm hår? Hennes syster är tvär fin i naturlig axellångt hår varför tar hon inte efter sin syster som är så mycket mognare i beteende och i sin stil.
Citera
2022-06-17, 15:39
Medlem
Simon är onekligen stolt över SIN dotter! Det märks 😂

Ps.!)hur mycket öl kan man dricka? Nog för att jag är en man också gillar en kall öl. Men så ofta som han? 6.7 dessutom. Slutar med att han blir alkis.
Citera
2022-06-17, 15:52
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruemilia95
I hennes senaste inlägg påstår hon att hon är mest nöjd med sin hy. Hon påstår också ofta att hon är ”osminkad” fastän hon står där och glor ner i backen med tjocka ovårdade lösögonfransar och färgad dagkräm.

Idag lade hon även upp en så här totalt redigerad bild där hennes hy är otroligt blurrad! Lite dubbelmoral.

https://ibb.co/d4WXNwr

Så genomskinligt, sådär slät och ren hy har ingen helt osminkad. Linn måste vara en av de mest utseendefixerade människor jag stött på.
Citera
2022-06-17, 16:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame

Ps.!)hur mycket öl kan man dricka? Nog för att jag är en man också gillar en kall öl. Men så ofta som han? 6.7 dessutom. Slutar med att han blir alkis.

Det är så han klarar av att vara med Linn och hennes 2 avkommor
Citera
2022-06-17, 16:47
Medlem
XtraXs avatar
Citat:

Nån öl kan man väl unna sig när man har "semester" är ju inte så att han toksuper direkt.
Citera
2022-06-17, 17:20
Medlem
Scamps avatar
Citat:

Jasså han super till så mycket? Då lär han vara alkis inom nått år.
Citera
2022-06-17, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Nån öl kan man väl unna sig när man har "semester" är ju inte så att han toksuper direkt.

Han har ju inte semester, med tanke på alla hennes samarbeten så är han väl föräldraledig.. och då borde han verkligen inte dricka varje dag.
Citera
2022-06-17, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Jasså han super till så mycket? Då lär han vara alkis inom nått år.

Varje dag ser man öl på hans story, med hög procenthalt. Vet inte om det är alkoholfritt bubbel dom dricker nästintill dagligen också.. Sen vet man ju inte vad som sker ”bakom stängda dörrar”
Citera
2022-06-17, 17:36
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hallihallo123
Han har ju inte semester, med tanke på alla hennes samarbeten så är han väl föräldraledig.. och då borde han verkligen inte dricka varje dag.

Dricker väl inte varje dag, har inte sett mer än en denna veckan.
Citera
2022-06-17, 19:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Dricker väl inte varje dag, har inte sett mer än en denna veckan.

Om han har lite hjärnceller så tror jag verkligen inte att han skulle lägga upp en bild för oss när han drar upp en bira på en vardag. Jag tror att han faktist tar några öl per vecka och har som ursäkt att han är man och det är sommar o sol
Citera
2022-06-17, 19:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hallihallo123
Varje dag ser man öl på hans story, med hög procenthalt. Vet inte om det är alkoholfritt bubbel dom dricker nästintill dagligen också.. Sen vet man ju inte vad som sker ”bakom stängda dörrar”

Precis.. mycket bubbel oxå herregud!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in