2022-06-15, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K3tch
Ja jag märker det när du också hänger här. 😂Jag är mammaledig och och började ”följa” henne lite pga barnlivet. Känns mer relevant än en kille som tänder på gravida kvinnor. Så nu går vi vidare med våra liv.

Tja, smaken är som baken. Förstår inte varför det ena skulle vara mer relevant än det andra, men okej. En sista sak bara innan jag lämnar denna helvetestråd. Har du något positivt att säga om Linn? Något hon har gjort bra eller är duktig på? Någon fin egenskap? Försök!
Citera
2022-06-15, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sthlmboogie
Tja, smaken är som baken. Förstår inte varför det ena skulle vara mer relevant än det andra, men okej. En sista sak bara innan jag lämnar denna helvetestråd. Har du något positivt att säga om Linn? Något hon har gjort bra eller är duktig på? Någon fin egenskap? Försök!
Hon är bra på att spendera pengar
Citera
2022-06-15, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
Hon är bra på att spendera pengar

😂
Citera
2022-06-15, 16:56
Medlem
XtraXs avatar
Shit vilken rejäl feber det måste vara när man inte orkar gå ur sängen för att äta pizza.
Citera
2022-06-15, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Shit vilken rejäl feber det måste vara när man inte orkar gå ur sängen för att äta pizza.

Hon hade mjölkstockning. Det är inte bara feber, det är fruktansvärd smärta också.
Citera
2022-06-15, 17:20
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hallihallo123
Hon hade mjölkstockning. Det är inte bara feber, det är fruktansvärd smärta också.

Ok, såg bara feber. Låter jobbigt.
Citera
2022-06-15, 18:31
Medlem
Såg hennes hår nu på Simons insta, ser ingen skillnad mot innan frisörbesöket 😂😂 var hon ens där??
Citera
2022-06-15, 19:26
Medlem
Citat:
Haha, det var hennes Instagram jag snubblade över. Jag har en grej för gravida tjejer (sjukt sexigt!) googlade lite och hamnade i den här tråden.

Det det babydaddy nr 4 här kanske 🤣?
Linn älskar att vara gravid och smeka sig mage så detta är ju PERFEKTA matchningen 😍
Citera
2022-06-15, 19:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
Såg hennes hår nu på Simons insta, ser ingen skillnad mot innan frisörbesöket 😂😂 var hon ens där??

😂😂😂!
Och så får man ju alltid bevisat gång på gång att hon aldrig planerar eller för inspelar sina samarbeten det är alltid slarvigt och tagit direkt i stunden det ser man ju så jävla tydligt😂😂 ingen standard! Ingen självrespekt!
Citera
2022-06-15, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sofia2627
Det det babydaddy nr 4 här kanske 🤣?
Linn älskar att vara gravid och smeka sig mage så detta är ju PERFEKTA matchningen 😍

Drömmen! 😍
Citera
2022-06-15, 22:58
Medlem
Citat:
Alltså herregud vad ni skriver mycket skit om Linn. Råkade snubbla över den här tråden och förvånas verkligen över hur taskig ton det är här. Hennes hår är fult, hon ger ingen uppmärksamhet till de äldre barnen, hon har för mycket samarbeten. Alltså skärp er! Vad är det som gör er så upprörda? Hon är en ung, vacker mamma som kämpar för sina ungar och sitt jobb som influencer. Scrollade igenom hennes insta och finns för fan noll att uppröras över. Vad är det som provocerar er så med henne? Finns ju tusen andra på sociala medier som försörjer sig på samma sätt. Så berätta: Ge mig topp tre anledningar till varför just Linn förtjänar så mycket hat. Jag fattar verkligen inte. Är det nån tjejgrej som jag som kille inte hänger med på eller vad?

Vill du bara läsa snälla och gulliga saker folk skriver om Linn ska du hålla dig till hennes Instagram och inte här på Flashback
Citera
2022-06-15, 23:02
Medlem
Citat:

Så länge hon exponerar sina barn och lever i sin prinsessvärld så nej, det finns inget bra att skriva.
Senast redigerad av Allvaret- 2022-06-15 kl. 23:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in