2022-06-15, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av babymamacita
Käften.
Alex har skadat, misshandlat, stulit, hotat och terroriserat så många människor.
Att du har någon fetisch för en extremt kriminell och våldsam människa får stå för dig, vi behöver inte ha överseende för alla hans vidriga brott mot medmänniskor.

Helt störd hur man kan försvara människor som Alex. Bland det sjukaste jag har hört. När han väl mördar någon i din familj då kommer du sluta tycka synd om honom. När han grooma din dotter som är mycket yngre och slår henne samt traumatiserar henne med hans problem. Då kommer du inte tycka synd om honom!
Citera
2022-06-15, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjudilu
Måste bara få säga en sak, och det är fy fan vad ni dömmer alla människor hur är ni?
Bara för att dom är kända på youtube och är offentlig kan med handen på hjärtat säga att alla människor gör misstag oavsett i fall man är muslim,kristen,buddist,hinduism,ateist.
Vem fan är vi att döma andra kolla dig själv i spegeln innan du säger någonting om nån annan.
Jag kan säga här och nu vem jag är och jag vet till 100% att ni kommer komma på något som ska irritera reta eller försöka få mig att bli upprörd men som sagt jag är en fd sprutnarkoman som suttit på kåken och jag har blåst människor och levt ett skit liv.
Och jag har sårat ett antal människor och gjort dom illa och jag står för det.
Men vem fan är vi att döma Alex och Alva?
Och om dom tagit ett återfall skadar det er nej bara deras nära och kära och dom själva.
Och att prata om nån annans vikt å utseende fan kolla er själva i spegeln innan ni öppnar käften.
Å är ni själva guds bästa barn??
Mvh rebecca

Kan hålla med om att det är lite väl hård jargong mot Alva, är själv skyldig till det, men Alex får väl ändå stå sitt kast när han aktivt väljer att gå emot alla "lovord" han dillat om.
Citera
2022-06-15, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boanders266
Kan hålla med om att det är lite väl hård jargong mot Alva, är själv skyldig till det, men Alex får väl ändå stå sitt kast när han aktivt väljer att gå emot alla "lovord" han dillat om.

Ja men man får inte glömma att man är som två olika personer när man missbrukar.
Å fint av dig att säga det du säger ❤️
Citera
2022-06-15, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chipo
HAHAHAHHA VAD FAN PRATAR DU OM?
Många som är påverkad mördar inte människor! Tro mig! Och det är inte så som att han har ”råkat” mörda någon. Han har planerat det också. Det är stor skillnad. Jag tänker iallafall inte försvara en mördare för att han var påverkad. Då kan man lika gärna släppa ut alla galningar i fängelset eller hur?

Planerade han mordet? Var har du läst det?
Citera
2022-06-15, 18:20
Medlem
Citat:
Ja men man får inte glömma att man är som två olika personer när man missbrukar.

Ja det har du helt rätt i, att man är en annan person när man missbrukar, vilket gör Alex content mycket mer sevärt enligt mig.
Finns ju en hel del guldkorn som jag länkat till tidigare från hanns gamla vloggar, så för all del får Alex göra sina misstag på löpande band!
Citera
2022-06-15, 18:36
Medlem
Citat:
Har du bevis på det Karen?
När jag va påverkad så trodde jag att det va tomtar som förföljde mig men så va det inte.

Men kan du säga något annat än Karen? Fkn luffare ser du tomtar kanske du borde låsas in, precis som Alex som mördar folk o skryter om det ( ingen bryr sig om han var påverkad ett mord är ett mord oavsett ) och som Alva som vill bli utstrypt av en gangster som ser ner på henne. Herregud du är lika efterbilven du med.
Citera
2022-06-15, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boanders266
Planerade han mordet? Var har du läst det?

Precis 😂
Citera
2022-06-15, 19:14
Medlem
Gold94s avatar
Citat:

Du tycker inte att Alex har ett visst ansvar mot sina följare som många av dom är ungdomar?
Skitbra att han berättade om sitt återfall, absolut.
Men tycker du att det var nödvändigt och göra det när han var hög som ett hus eller benzad?
Dessutom sitta stolt och garva som en åsna och så var han tvungen och tala om att han hade knarkat upp minst 100 lax också och så var åsnegarvet där igen..😂

Hur gammal är Alex? Jag tror faktiskt på riktigt att han är lite efterbliven.
Citera
2022-06-15, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
Du tycker inte att Alex har ett visst ansvar mot sina följare som många av dom är ungdomar?
Men tycker du att det var nödvändigt och göra det när han var hög som ett hus eller benzad?
Dessutom sitta stolt och garva som en åsna och så var han tvungen och tala om att han hade knarkat upp minst 100 lax också och så var åsnegarvet där igen..😂

Han har bara ansvar över sig själv och sina egna handlingar,sen att han säger vissa saker som eventuellt påverkad tycker jag är helt ok med tanke på att det visar kontrasten av ett återfall, vilket är helt naturligt i en missbrukares liv.
Att han skrattar kan ha att göra med hans egen osäkerhet att göra och att han skäms.
Varit där själv å säkert många andra här.
Så döm inte ❤️❤️❤️
Citera
2022-06-15, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94

Håller med. Han är på gränsen till efterbliven. Han är långt under begåvad.
Citera
2022-06-15, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av User1945
Du stryper någon tills dom svimmar vad är det du inte förstår ?
Shit vilken dryg människa du är, lider med din omgivning, du är en sån som klagar på grannen om Häcken är för hög, garanterat. Riktig jobbig, tråden handlar inte om mig så håll dig till ämnet eller logga ut. Den handlar om tjackpundaren/bedragen/låtsas gangstern/mördaren Alex och delvis gangster groupien/noll personlighet/ älskar att bli strypt och dominerad/ grisen Alva. stfu

Å vad har det med saken att göra?
Ena sekunden är han låtsas gangster sen delvis gangster.
Fast om du ska kommentera så ska du väl vara saklig och skriva saker som stämmer å inte hitta på ord som inte har nån betydelse?
Nä har inga häckar eller grannar.
Och jag skiter i vad min omgivning tycker å tänker om mig huvudsaken är att jag tycker om mig själv.
Pözz Leif 😍😍😍🥰🥰🥰
Citera
2022-06-15, 20:37
Medlem
Citat:
Å vad har det med saken att göra?
Ena sekunden är han låtsas gangster sen delvis gangster.
Fast om du ska kommentera så ska du väl vara saklig och skriva saker som stämmer å inte hitta på ord som inte har nån betydelse?
Nä har inga häckar eller grannar.
Och jag skiter i vad min omgivning tycker å tänker om mig huvudsaken är att jag tycker om mig själv.
Pözz Leif 😍😍😍🥰🥰🥰

Du är skittöntig tbh. Varför vill du skämma ut dig? Du fattar väl själv att det är extremt genomskinligt? Du kommer in med nån skum attityd och tror du framstår som smart och rolig för att du använder massa emojis som nån 14åring? Så quirky, grattis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in