2022-06-15, 16:00
Medlem
BigIgloos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whateverwhenever
Han ska heta *addah i efternamn. Enligt en säker källa ska denna avlidne unge man vara son till ägaren av (Menyn grill & sallad ) vid gustav samt vid centralen. Han verkar komma från en ekonomisk ordnad familj trots allt.

*=k
Ordnad familj har jag också läst på nätet. Rykten där säger att det var en fin kille med läkardrömmar som gillade fotboll som yngre. Han hade dock några kompisar som hamnat lite snett. Kanske pga för få fritidsgårdar.
Citera
2022-06-15, 16:15
Medlem
Stasiministerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arcenciels
Citat:
Ursprungligen postat av Stasiministern
Tvekar på det.

Den personen ska enligt Flashback ha en arm ett ben och ett öga. Hur skulle hen kunna dra ihop pengar för att leja mördare?
(FB) Man skjuten vid Kronprinsen i Malmö 2022-01-08

Menar Du att Leon skulle vara MGM?
Inte den blekaste aning. Jag bara svarade på ett inlägg där den numera kraftigt funktionsvarierade individen från en flashbacktråd pekades ut. Och jag tyckte det lät osannolikt att man orkar vara GM med så mycket skador. Men vad vet jag?
Senast redigerad av Stasiministern 2022-06-15 kl. 16:20.
Citera
2022-06-15, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigIgloo
Ordnad familj har jag också läst på nätet. Rykten där säger att det var en fin kille med läkardrömmar som gillade fotboll som yngre. Han hade dock några kompisar som hamnat lite snett. Kanske pga för få fritidsgårdar.
Näääh tyvärr tiden är förbi dessa planer. Alla är stora nu fritidsgårdar är för barn. Fram tills de dags och skaffa allt de där alla andra har. 😁
Citera
2022-06-15, 17:52
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellegrini45
Man lär sig väll att förhålla sig till det som man faktist har kvar. Utifrån FUP osv jag läst så har han en felfri arm kvar?

Han var med i en rapvideo som fanns på Youtube innan ("En gatusaga" med artisten KeyOne) och jag kan nästan svära på att man såg närbilder på honom när han stod och viftade med armen/handen på ett sätt som gjorde att den såg helt oskadd ut (inte den bortsprängda såklart) så rent tekniskt skulle han säkert kunna ha utfört detta.
Citera
2022-06-15, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CuckerTarlson
Vad finns det som tyder på det? Vad är motiven? Det brukar ju ligga i gängens intresse att inte bråka med varandra.

Finns väll inga normala ”gäng” mer i storstäderna? Bara en bunt psykopater.
Citera
2022-06-15, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Han var med i en rapvideo som fanns på Youtube innan ("En gatusaga" med artisten KeyOne) och jag kan nästan svära på att man såg närbilder på honom när han stod och viftade med armen/handen på ett sätt som gjorde att den såg helt oskadd ut (inte den bortsprängda såklart) så rent tekniskt skulle han säkert kunna ha utfört detta.

Det är pundaren le*n b@ngura som högg dessa 2 killar.

Leon blev bötad förra året av sh@hinsa för en knarkskuld, dessa grabbar blev blåsta av Leon på några gram sedan har dem ”letat efter honom” slutade med att han kniva dem bägge enligt rykten.

Le*n bodde en våning under n@qib / sh@hinsas bror i värnhem. Det är knark relaterat!
Citera
2022-06-15, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Satukhara-malmo
Det är pundaren le*n b@ngura som högg dessa 2 killar.

Leon blev bötad förra året av sh@hinsa för en knarkskuld, dessa grabbar blev blåsta av Leon på några gram sedan har dem ”letat efter honom” slutade med att han kniva dem bägge enligt rykten.

Le*n bodde en våning under n@qib / sh@hinsas bror i värnhem. Det är knark relaterat!

Satukhara i vanlig ordning snackar du skit, Leon har ingenting med sh@hin o göra och inte haft detta på många år det hade du vetat om du överhuvudtaget hade något koll på Malmös undre utanför Flashback. Inte heller någon skuld och inte heller är han en pundare som bråkar om några gram. Du har 0 koll på vad du snackar om.
Senast redigerad av ice34 2022-06-15 kl. 18:32.
Citera
2022-06-15, 18:41
Avslutad
Sprättad med kniven nerifrån och upp, gojsigt.
Citera
2022-06-15, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ice34
Satukhara i vanlig ordning snackar du skit, Leon har ingenting med sh@hin o göra och inte haft detta på många år det hade du vetat om du överhuvudtaget hade något koll på Malmös undre utanför Flashback. Inte heller någon skuld och inte heller är han en pundare som bråkar om några gram. Du har 0 koll på vad du snackar om.

Får hålla med här, sh@hinsha är en person som tänker mycket på sitt utseende, vem han umgås med, gör pengar och vem han låter springa åt en. L3ons tid hos hans förra boss tog slut efter några år. Dock har jag fortfarande hört lite rykten att l3on ställer upp för allt som sh@hinsha säger
Citera
2022-06-15, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whateverwhenever
Kan informera dig att en av dessa knivhuggna är faktiskt SVENSK. Så kan du gå och suga på den karamellen parasit.

Leon är halvsvensk.
Citera
2022-06-15, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arcenciels
Leon är halvsvensk.
Ja de vet jag. Har själv sett honom. Han är någon mix. Både BO och GM är svensk relaterade så svenska folket dags å inse att etnisk svenskar även ÄR kriminella!!
Citera
2022-06-15, 20:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av spermaoffret
Att ingen av de skadade vill medverka i polisens utredning säger ju en del.

Men då borde sjukhus/ambulansen säga att de inte heller vill medverka, sen kan de gå hem och plåstra om sig själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in