Citat:
Ursprungligen postat av
Charvet
Verkar som att socialkärringarna redan lagt huvudet på sned och säger det mamman vill höra. Bland annat har de tvärsäkert slagit fast att Migrän-Martin inte är farlig för sina egna barn. Okej, vad bra, då kan ju pedofilen och mamman (som fantiserat om att mörda sina egna barn) ha delad vårdnad då?
Det var ett dumt drag av "Moa" att dra igång en process för att avpublicera genus-pedofilen när målet var att hans läggning inte skulle bli känd på orten. Det har publicerats många snaskiga gäddor efter honom och hans tid i rampljuset var över, men i samband med detta får han ytterligare uppmärksamhet. Vidare måste det mycket till om Dumpen ska avpublicera. Om de gjort det i migränpedofilens fall så skulle de förmodligen bli nerringda av andra gäddor som också sökt hjälp och kräver att deras konfrontationsvideo tas bort.
Apropå något annat så kan de senaste gäddan vara den mest multi-perverse hittills. Antagligen bög, vill köra analt, ass-to-mouth och wetsex med en tjej i nedre tonåren, samt vara inne i röven på ett litet barn (3 år) om jag läste rätt i chattloggen. Han spar inte på krutet minsann!
Måste medge att jag är imponerad av Thai-gäddans fysik, i synnerhet då han är nästan 50 år. De där musklerna lär inte ha kommit gratis.
För er som tyckte rebusen var svår kan jag tillägga att han äter födelsedagstårta samtidigt som den grekiske fotbollsspelaren Vasilios Tsiartas.