2022-06-15, 03:42
Medlem
timpanis avatar
Först blir han påkommen med att ljuga om att han bara varit i kontakt med detta barn. Sen åker han dit igen på att ljuga, denna gång om huruvida han är även är intresserad av mycket unga barn. I det läget tycker han att det gynnar hans sak att meddela "Jag har ju själv barn..." – som att det skulle göra att han hamnar i bättre dager...
Citera
2022-06-15, 04:54
Medlem
KebabOchBearnaises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Först blir han påkommen med att ljuga om att han bara varit i kontakt med detta barn. Sen åker han dit igen på att ljuga, denna gång om huruvida han är även är intresserad av mycket unga barn. I det läget tycker han att det gynnar hans sak att meddela "Jag har ju själv barn..." – som att det skulle göra att han hamnar i bättre dager...

Ja, till en början stack han ut ur mängden då han faktiskt var beredd att sätta sig ner och prata om hans beteende. Sen märker man ju att han ljuger flera gånger om vilket gör honom lika problematisk som alla de andra.
Citera
2022-06-15, 04:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Udda jävla boendekonstalation det senaste östasiatpeddot hade. En svensk kvinna i 60-årsåldern, peddot själv d.v.s asiat i 50-årsåldern samt en latinamerikansk(?) man i 30-årsåldern bor alltså tillsammans (eller är i alla fall skrivna i samma hushåll). Hbtq, multikulturellt, regnbågsfärgat, köns- och generationsöverskridande så det räcker och blir över.

Antagligen är 30-åringen son till 60-åringen.
Citera
2022-06-15, 05:03
Medlem
Gladaluvans avatar
Skräll att en bög är pedofil. Fattas bara att han är Centerpartist.
Citera
2022-06-15, 05:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sammbooostn
Hittade hans LinkedIn, har tydligen gått "Krisstödsutbildning", den kanske han får nytta av nu.

Hittade Dumpen efter en arbetskamrat pratade om det idag, och såg han här precis.

Hur kan man vilja offra allting man har för att få chansen att träffa ett barn? Helt jävla sjukt.

Värsta är han ser ju alldaglig ut med, och inte som man föreställer sig att en typisk pedofil ser ut.

Ska kolla igenom övrigt klientel....
Ja det är sjukt, men tror mycket har med att dem blir "inlurade" i skiten och bara fortsätter eftersom "fakebarnen" går all in och att det typ är omöjligt att hitta riktiga personer som skriver så.
Inte för att det rättfärdigar deras beteende såklart, men jag jobbade själv en runda med sexchatt och du ska bara veta alla möjliga sjuka fantasier och liknande som helt vanliga gifta män med familj och barn osv... VDs, företagare eller snickare har. Så nej folk är inte som man föreställer sig att dem är utan kan se ut som vem som helst och vara hur framgångsrik som helst.

På dumpen har jag dock märkt att många av torskarna uppenbarligen verkar lida av något handikapp, men visst finns några enstaka riktigt sjuka jävlar med.

Det är väl lite blandade känslor om dumpen, speciellt eftersom dem verkar skita fullständigt i anhöriga som blir drabbade.
Senast redigerad av EldoradoBakpulver 2022-06-15 kl. 05:36.
Citera
2022-06-15, 06:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glossi
Vem är det som sitter och rollspelar som 14-årig egentligen? Är ganska skumt att sitta och tänka så mycket på sexchattande med 14-åringar att man kan leva sig in i det hela. Rabiata pedojägare brukar för det mesta använda sig av jagaandet för att dölja egna mörka drifter.

Jaha! Det visste jag inte. Det har jag missat helt. Är det vanligt att pedofiljägare själva är pedofiler alltså? Vilka är dessa pedofil-pedofiljägare du syftar på?
Citera
2022-06-15, 06:52
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Du bryr dig inte ett dugg om barn om du går med på att den äckliga pedofilens oskyldiga barn indirekt drabbas av vad en vuxen person har gjort. För de drabbas. Har du ens läst ETC:s artikel? Sen går den här typen av äckel att konfrontera, stoppa och skapa konsekvenser för utan att hänga ut med bild och namn och därmed även att pedofilens barn indirekt blir uthängda, riskerar mobbning, angrepp och trauma över vad deras pappa har gjort.

Så sluta låtsas om att du främst bryr dig om oskyldiga barn. För det gör du inte. Du gillar främst showen som pågår.

Lär dig att hålla två tankar i huvudet samtidigt och tänka i fler än ett steg.

Att pedofiler förtjänar konsekvenser och bli av med sin familj och så vidare är ALLA överens om. Ingen har hävdat motsatsen.

Jag drog mig ett par gånger om jag skulle ta mig tiden att svara. Det var nämligen inte särskilt trevligt skrivet. Även om jag I mitt inlägg du gjorde gav uttryck för min frustration över hur flertalet användare här inne upprepa o tuggar samma mantra. Dag ut och dag in. Från samma konton. Så även om jag skrev fjantigt och burdust brukar jag försöka hålla en bättre ton när man pratar såhär med en annan person direkt.

ETCs artikel har jag såklart läst. Sett tillhörande videos också. Själva artikeln tillför egentligen i sig absolut inget nytt. Kritiken mot Migrän Martins uthängning har redan funnits på tapeten. Det som jag inte riktigt förstår, som ett sidospår, av alla som tyckte Röstlund gjorde en bra artikel och redaktör Gustavsson rätt i att publicera var det ingen som funderare på barnen här heller när modern öppet o utan filter berättar att hon tex ville döda sina barn. Tror det nästan blir ett värre trauma att veta om att när mamma blir rädd o nervös vill hon döda mig.

Jag hade aldrig publicerat den delen. Kanske hade Röstlund en god ansats när artikeln skrevs, han har skrivit bra förr men tyvärr tror jag man tillsammans med mamman här som har jobbat som opinionsjournalist under många år tog ett steg från nivån av bra artiklar.

Mer tanke på mamman i ETCs artikel som en förhållandevis välkänd opinionsjournalist på högerkanten skulle det inte förvåna mig om en stor del av det som kommer fram i ETCs artikel är ordentligt kryddat minst sagt..

Absolut! Man kan göra konfrontationen mer anonym men här är det som frågan kring allmänintresse upp. Denna fråga som alla journalister dagligen har dilemman kring.
I detta fall har tex Sara o Patrik valt att inte hänga ut med namn bild o ort utan gäddornas identitet brukar dyka upp på andra kanaler.

Så frågan är Vad jag jag anser är av allmänt intresse vad gäller tillexempel en förordnad vakt och driftchef på CSG som patrullerar kollektivtrafiken där våra barn rör sig i Stockholm. Vill jag att det ska bli allmänt känt tack vare dumpen vem han är så jag kan uppmärksamma barn på denna perversa vakt samt kräva från CSG om avsked samt att förordnandet från polisen dras in. Här skulle uthängning med namn tex motiveras.
Så även tycker om alla som aktivt tagit sig för att träffa ett barn. Allmännas intresse är stort kring denna fråga. Tycker jag. Här kan man såklart tycka olika men jag skulle dessutom vilja ha namn på de värsta gäddorna omedelbart.

Vad står så emot det allmännas intresse
Jo tex anhörigas privatliv. Det är såklart det man får väga mot det allmännas intresse. Vi alla skulle reagera olika om en nära dök upp som gädda. Jag skulle dock inte fundera på självmord eller att döda mitt barn. Förmodligen skulle jag uppskatta att få slippa sitta kvar i lögnen som relationen uppenbarligen var. I de fall något annat barn mot all förmodan skulle bete sig mot mitt barn skulle givetvis samtal med skola o förälder ske omedelbart och släcka en sån eld direkt. Den bilden som bland annat ledarskribenten till mamma i etc artikeln ger rädsla för är just rädsla främst. Det är okej. Hon är dessutom känd för att inte tåla tuffa tåg. Hon klarade tyvärr inte av klimatet på twitter o försvann därifrån. Här borde dock dumpen agerat skickligare o aldrig tagit ett längre samtal direkt utan förklara att uthängning ligger kvar. Vi har några du kan prata med eller kontakta eget krisstöd.

Trots allt är Patrik o Sara inte de som ska eller är bäst lämpade att prata med någon som upplever en kris.

Pågrund av ovanan anser jag att allmännas intresse är stor nog för att ha dessa uthängningar. Med råge dessutom. Men du tycker annorlunda. Det är okej. Men allt trams om Saras bakgrund. Ekonomin. Det är rätt ointressanta argument. Tomma argument helt.
Citera
2022-06-15, 06:56
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Udda jävla boendekonstalation det senaste östasiatpeddot hade. En svensk kvinna i 60-årsåldern, peddot själv d.v.s asiat i 50-årsåldern samt en latinamerikansk(?) man i 30-årsåldern bor alltså tillsammans (eller är i alla fall skrivna i samma hushåll). Hbtq, multikulturellt, regnbågsfärgat, köns- och generationsöverskridande så det räcker och blir över.
Eftersom tanten sitter i styrelsen för vad som bör vara latinons syster så är det nog hennes son. O gäddan antagligen sonens partner
Citera
2022-06-15, 07:05
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricin
Det är inget brott. Dumpen utger sig för att vara ett barn, men barnet finns inte på riktigt. Det är ju lite därför dumpen finns, för pedofiler som hängs ut kan bete sig hursomhelst utan att behöva få ett straff, just för att barnet inte finns.

Tyvärr. Borde anses lika samhällsfarligt och därmed straffbart att jag våra barn på internet på samma sätt som ett rattfyllo som startar bilen. Resultatet av ens gärning kan ge förödande konsekvenser. Jag hoppas vi kan skärpa lagen här. Vore bra att ge polisen bättre resurser då att finna pedofiler innan ett övergrepp begås på samma sätt att hindra ett fyllo från att eventuellt skada en annan.
Citera
2022-06-15, 07:39
Medlem
Namn på senaste? Pm?
Citera
2022-06-15, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gladaluvan
Skräll att en bög är pedofil. Fattas bara att han är Centerpartist.

Är han homogaybögsexuell?
Citera
2022-06-15, 08:16
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Tyvärr. Borde anses lika samhällsfarligt och därmed straffbart att jag våra barn på internet på samma sätt som ett rattfyllo som startar bilen. Resultatet av ens gärning kan ge förödande konsekvenser. Jag hoppas vi kan skärpa lagen här. Vore bra att ge polisen bättre resurser då att finna pedofiler innan ett övergrepp begås på samma sätt att hindra ett fyllo från att eventuellt skada en annan.

Tycker rattfyllo-liknelsen är lite intressant. Om jag ska göra en jämförelse med Dumpen och Gäddorna så blir det ungefär så här:

Min kompis frågar om han får låna min bil på fyllan.. Jag ger honom en nyckel och säger "Bilen står borta torget". Bilnyckeln han fått är en leksaksnyckel och bilen finns inte ens. Men det vet inte kompisen. Han går runt på torget och letar efter bilen när han konfronteras och sen hängs ut som rattfyllo.

Han hade uppsåtet men är det att likställa med rattfylleri eller en förberedelse som borde vara straffbar? Lär inte vara första gången han ber om att få låna en bil på fyllan så man kanske lika gärna kan låsa in honom för det här försöket som aldrig kunnat bli verklighet.
Senast redigerad av Carlbom 2022-06-15 kl. 08:23.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in