2022-06-14, 22:54
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Är du säker på att inte sambon är man?
Ioofs. Jag tänkte inte på att det kunde vara så. Att sambon är vad jag trodde var sambons son. Så otroligt heterotänkt av mig
Citera
2022-06-14, 22:56
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Så puttinuttit.. C.S.G jagar graffiti målare medans lill chifen sitter på kontoret och letar barn att ha sex med. Bra jobbat!

Önskar jag var en målare, hade gjort en står gädda med en grönsakskropp i lill chifens "ära".

Jävla pajas
Han verkar lite efterbliven om man kollar vad han postat på Facebook. Hulkbilder och ego-selfies från gymmet med hjärndöd blick. Helt slut i huvet.

Kittlar dock lite mysigt av att han jobbar som säkerhetsansvarig. I USA hade han fått jobbet som dörrvakt till trailerparken för pedofiler.
Citera
2022-06-14, 22:59
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Han verkar lite efterbliven om man kollar vad han postat på Facebook. Hulkbilder och ego-selfies från gymmet med hjärndöd blick. Helt slut i huvet.

Kittlar dock lite mysigt av att han jobbar som säkerhetsansvarig. I USA hade han fått jobbet som dörrvakt till trailerparken för pedofiler.
I skuggan av hans gärning är dock bilden på ett naket spädbarn rätt obehagligt. Förvisso proffsfotat o allt.

Men ja i övrigt ser han inte så slug ut nej
Citera
2022-06-14, 23:04
Medlem
CudLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Määäärkligt va. Hur ska de kritisera denna fångst? Buuhuu. Sara är fd missbrukare.. Buhuuu dom tar emot swish. Detta var en ädel fångst

Det finns väl inget nytt förutom det som redan lyfts i tråden. Samma gäller även nu. Det är väl knappast något revolutionerande i deras senaste inlägg?

Man ser det man vill se.
Citera
2022-06-14, 23:06
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Riktigt peddo denna senaste. Penetrera en treåring analt går han igång på. Sen som vanligt är det första gången och inga andra kontakter med barn och bla bla. För de flesta av dessa avskum går det nog åt åtskilliga timmar om dygnet till detta om sanningen ska fram, med hundratals om inte tusentals kontakter genom åren. Man vaknar inte direkt mitt i livet med en plötslig pedofil störning.
Citera
2022-06-14, 23:07
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CudLife
Det finns väl inget nytt förutom det som redan lyfts i tråden. Samma gäller även nu. Det är väl knappast något revolutionerande i deras senaste inlägg?

Man ser det man vill se.

Ja absolut. Allt är i en betraktares ögon
Citera
2022-06-14, 23:09
Medlem
Glossis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Visar på hur stort mörkertal det är när det går att hitta nya män vecka efter vecka på ett så enkelt sätt som Dumpen jobbar , dessutom till synes välfungerande människor som inte tvekar att kontakta 14-åringar
Vem är det som sitter och rollspelar som 14-årig egentligen? Är ganska skumt att sitta och tänka så mycket på sexchattande med 14-åringar att man kan leva sig in i det hela. Rabiata pedojägare brukar för det mesta använda sig av jagaandet för att dölja egna mörka drifter.
Citera
2022-06-14, 23:11
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken

Samhall för sexbrottslingar. Bra affärsidé. Kan vakta fågelmatningen vid kajen
Citera
2022-06-14, 23:11
Medlem
Sommargays avatar
De två snubben bor med sitter båda i styrelsen för ett dj-företag. Rotat runt lite men utan att bli klok på det. Han ger lite bögvibbar på sin fejsbook(en av hans notiser om att han inlett ett förhållande 2013 är mef en man) och allt snack om att pilla i röven ger ju också lite indikationer åt det hållet iallafall.
Citera
2022-06-14, 23:13
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
De två snubben bor med sitter båda i styrelsen för ett dj-företag. Rotat runt lite men utan att bli klok på det. Han ger lite bögvibbar på sin fejsbook(en av hans notiser om att han inlett ett förhållande 2013 är mef en man) och allt snack om att pilla i röven ger ju också lite indikationer åt det hållet iallafall.

Ah jag kan ha fel o att han är sambo med den yngre mannen i nuvarande bostad. Det känns faktiskt troligare
Citera
2022-06-14, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Grooming, tar kontakt med barn i sexuellt syfte, därav parenteskommentaren på punkt 1. Anledningen till att Dumpens gäddor inte åker dit beror på att de inte möter riktiga barn. I flera andra länder räcker syftet, om den som lockat fram pedofilen är ett riktigt barn eller en vuxen är enligt sådan lagstiftning ovidkommande.
Jo jag fattar så långt, men i case 2 jämställer du gäddornas handlingar med att köra rattfull (utan olycka). Därav min fråga - förstår att rattfyllan är ett brott, men förstår inte vilket brott gäddan begår.
Citera
2022-06-14, 23:28
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
"Oavsett kön, ålder, trosuppfattning, etnicitet, sexuell läggning eller kultur behandlas du med värdighet och respekt hos oss på CSG"

Ja vi får väl se hur det blir med den saken

Pedofili är ingen sexuell läggning även om vissa sjuka vill försvara det (NAMBLA i USA bla). Vill man vara snäll och förstående kan man kalla det en sjukdom, egentligen är det ett brott mot naturen och alla sunda samhällen borde isolera, neutralisera eller kanske tom exterminera skiten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in