2022-06-13, 21:12
Medlem
Dom som ägde bilen som blev stulen säger att båda nycklarna var borta... Och kollar man var bilen stod parkerad (Albrekstvägen) så verkar det vara typ lägenheter???
Kan det vara sonen som "lånat" bilen?
Citera
2022-06-13, 21:13
Medlem
För att precis varit på vrinnevisjukhuset så kan jag intyga att det inte är svenska personer som har färdats i bilen då det kryllar av babbar, polisbevakning och väktare utanför entrén på akuten.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebbekillen
Den är reggad för 4 Pers.

Det var inte det jag undrade.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Engback
Varför är man idiot om man är 7 i en bil godkänd för 7?

För att de alla är minderåriga föraren under 15 år.
Citera
2022-06-13, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av susuki911
Dom som ägde bilen som blev stulen säger att båda nycklarna var borta... Och kollar man var bilen stod parkerad (Albrekstvägen) så verkar det vara typ lägenheter???
Kan det vara sonen som "lånat" bilen?

Anmäler man bilen som stulen för att skydda sig själv då?
Citera
2022-06-13, 21:14
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ribba-in
? De alla villa vara tuffingar inför varandra.
Hur svårt är det att inte stiga in i bilen?
Det är ju egna val.

Du kanske kan det! Kudos till dig, men inte riktigt det flesta hjärnorna fungerar hos unga pojkar..

Spelar inte så stor roll vad du tycker. Men du kan prata med en psykolog som kanske kan förklara för dig hur hjärnan kan fungera - jag är tyvärr inte expert nog att gå djupare in på det.
Citera
2022-06-13, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejen1991
För att precis varit på vrinnevisjukhuset så kan jag intyga att det inte är svenska personer som har färdats i bilen då det kryllar av babbar, polisbevakning och väktare utanför entrén på akuten.

ja...väktare och polis behövs knappast när det är vanliga svenska ungdomar. Då öppnar man kyrkan istället......
Ingen som vet vilka grabbarna var?
Och lustigt att man lyckas få tag i nycklarna.... måste vara någon släkting eller dylikt till bilägare??
Citera
2022-06-13, 21:26
Medlem
spermaoffrets avatar
Har folk börjat med "åkpojkar" nu också? Som när de rekryterar icke straffmyndiga till att springa och sälja narkotika?
Citera
2022-06-13, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Engback
Verkar vara svårt med läsförståelsen för vissa, jag ger upp.

Okej då men nu är den endast reg med 5 sittplatser och även om den varit 7-sits är och för en var de idioter.
Citera
2022-06-13, 21:31
Medlem
Kolonns avatar
Var det en bil eller EPA traktor ?
Citera
2022-06-13, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolonn
Var det en bil eller EPA traktor ?
Stulen bil.
Citera
2022-06-13, 21:43
Medlem
Mrflinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejen1991

Då är det fastslaget. Finns bara en grupp av människor som samlas vid sjukhus, så att det behövs vakter och poliser för att hålla ordning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in