2022-05-28, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nollfritid
Lol, ofta han får gå fri.

Han går ju fri tills dess att de har beslutat om hans överklagan
Citera
2022-05-28, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Han har överklagat så tills dess att det har beslutats så löper han fri...tyvärr.
Hur kommer de sig? Tex thrife fick sitta när han överklagade sitt vapenbrott sen fick han komma ut när han blev frikänd. Varför får josef gå fri?
Citera
2022-05-28, 14:05
Medlem
Lillarapunzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abzid
Hur kommer de sig? Tex thrife fick sitta när han överklagade sitt vapenbrott sen fick han komma ut när han blev frikänd. Varför får josef gå fri?
För lågt straffvärde och rätten ansåg att t.ex. flyktfara, förstörande av bevis och andra häktningsgrunder ej förelåg.
Citera
2022-06-06, 11:39
Medlem
Protienpulvers avatar
https://ibb.co/Bj1xTvV

Undra om hon är gravid?
Så såg jag ut i början av graviditeten och hon har ju varit vältränad med 🤷‍♀️
Citera
2022-06-07, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Protienpulver
https://ibb.co/Bj1xTvV

Undra om hon är gravid?
Så såg jag ut i början av graviditeten och hon har ju varit vältränad med 🤷‍♀️

Ingen aning om hon är gravid eller inte.
För barnets skull hoppas jag inte. Sorglig förebild i så fall till farsa ; som inte kan hålla pitten i styr och som offentligt visat noll respekt för kvinnor.
En morsa som trots att snubben åkt dit för snuskeri och är otrogen offentligt- ändå håller krampaktigt i han.

Jäkla misär till folk oavsett graviditet eller inte.
Citera
2022-06-07, 17:24
Medlem
Är han ens dömd? Eller väntar han på rättens utslag? Och han är släppt under tiden, då verkar det ju inte annat än att han är oskyldig till våldtäkt då. Så vad sitter alla här och skriver om? Har svenska folket som vanligt lagt sin egen patetiska dom i det här haha eller vad?
Citera
2022-06-07, 17:29
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapten91UJ
Är han ens dömd? Eller väntar han på rättens utslag? Och han är släppt under tiden, då verkar det ju inte annat än att han är oskyldig till våldtäkt då. Så vad sitter alla här och skriver om? Har svenska folket som vanligt lagt sin egen patetiska dom i det här haha eller vad?

https://samnytt.se/wp-content/uploads/2022/02/Stockholms-TR-
B-17420-21-Dom-2022-02-03-1.pdf
Citera
2022-06-07, 17:46
Medlem
Citat:

Han blev dömd i TR, han har överklagat och går fri tills den domen kommer.
Läs igenom lite innan du börjar dra egna patetiska slutsatser
Citera
2022-06-08, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Han blev dömd i TR, han har överklagat och går fri tills den domen kommer.
Läs igenom lite innan du börjar dra egna patetiska slutsatser

Va ju precis det jag menade din mupp, han går fri i väntan på domen på överklagan, han är med andra ord inte klar än. Han kommer dessutom gå fri om han är försatt på fri fot för våldtäkt. Vad är det du inte fattar? Haha jävla mupp
Citera
2022-06-09, 06:56
Medlem
Citat:
Va ju precis det jag menade din mupp, han går fri i väntan på domen på överklagan, han är med andra ord inte klar än. Han kommer dessutom gå fri om han är försatt på fri fot för våldtäkt. Vad är det du inte fattar? Haha jävla mupp

Inte alls säkert att han går fri, vet fler fall som denna där snuskgubben gått fri i väntan på att överklagan ska beslutas- och sedan åkt in i finkan.
Så tagga ner med larviga påhopp
Citera
2022-06-13, 14:57
Medlem
MeinKampfs avatar
Citat:
Han går fri i väntan på domen på överklagan, han är med andra ord inte klar än. Han kommer dessutom gå fri om han är försatt på fri fot för våldtäkt

Din kunskap i ämnet juridik är häpnadsväckande låg, närmast obefintlig. GLHF!
Citera
2022-06-13, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeinKampf
Din kunskap i ämnet juridik är häpnadsväckande låg, närmast obefintlig. GLHF!

Ok, varför då? Förklara gärna varför. Du briljerar ju inte precis genom att bara visa att du har narcissistiska personlighetsdrag själv lixom.
Själv utgick jag bara genom att våldtäkt har min straff på 2 år och att där ligger obligatorisk häktning i Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in