2022-06-13, 13:49
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
Linns senaste reklam om bokklubben 😂 hur många tror att Linn läser för sina barn??

Och varför läsa för en bebis på några månader? Hade väl blivit mer trovärdigt om hon läste för juvelia och tindra
Citera
2022-06-13, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Och varför läsa för en bebis på några månader? Hade väl blivit mer trovärdigt om hon läste för juvelia och tindra
Nej precis, och om man ska ha med sitt barn i en reklam kan barnet väl vara vaket? Också typexempel på hur dåliga hennes samarbeten är.
Citera
2022-06-13, 14:02
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Semlan3
Nej precis, och om man ska ha med sitt barn i en reklam kan barnet väl vara vaket? Också typexempel på hur dåliga hennes samarbeten är.

Eller hur, för visst du kan läsa en bok för en nyfödd men se som sagt till att ungen är vaken iaf. Nu ser bilderna bara löjliga ut och det är mest fokus på linn känns det som än själva böckerna. Som typ all annan reklam linn gör
Citera
2022-06-13, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Eller hur, för visst du kan läsa en bok för en nyfödd men se som sagt till att ungen är vaken iaf. Nu ser bilderna bara löjliga ut och det är mest fokus på linn känns det som än själva böckerna. Som typ all annan reklam linn gör
Bättre om Belle inte ens var med? Förstår inte varför hon ska bläddra i bebisböcker och hålla i en sovande bebis. Vaken bebis eller ingen bebis (jag ogillar ju starkt att man ens har sina barn på sociala medier, ännu mindre i samarbeten).
Citera
2022-06-13, 15:31
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Semlan3
Bättre om Belle inte ens var med? Förstår inte varför hon ska bläddra i bebisböcker och hålla i en sovande bebis. Vaken bebis eller ingen bebis (jag ogillar ju starkt att man ens har sina barn på sociala medier, ännu mindre i samarbeten).

Framförallt det
Citera
2022-06-13, 19:29
Medlem
Ännu ett konstigt samarbete där hon under halva tiden filmar när de planterar frön.
Det var tydligen ost hon gjorde reklam för, och mig veterligen växer inte ost på plantor.
Citera
2022-06-13, 19:47
Medlem
Men varför är det samarbete varje dag? Var inte hon föräldraledig eller har Simon tagit över?
Citera
2022-06-13, 19:57
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nilssonnosslin
Ännu ett konstigt samarbete där hon under halva tiden filmar när de planterar frön.
Det var tydligen ost hon gjorde reklam för, och mig veterligen växer inte ost på plantor.

Citat:
Så gott å mysigt.
Mys.
Mysigt.
Mysigt ☀️🌸💚sommarkul
Så god 😍
Åh den måste vi testa 🥰
Mums så gott 😍

Tror inte jag vll leva längre i denna värld
Senast redigerad av XtraX 2022-06-13 kl. 20:45.
Citera
2022-06-13, 20:26
Medlem
Men hur hyvlar människan ost egentligen???
Citera
2022-06-13, 20:42
Medlem
Alltså det fula fejk leeender blir galen
Citera
2022-06-13, 20:43
Medlem
Blev hon sur på Tindra när hon inte följde manus och drack efter deras skål?
Citera
2022-06-13, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hallihallo123
Men varför är det samarbete varje dag? Var inte hon föräldraledig eller har Simon tagit över?

Linn måste ju arbeta för två nu när Simon inte har något jobb. Han verkar inte göra några mängder samarbete.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in