2022-06-13, 08:00
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrunkenZealot
Återigen, tjat om satan drar nog inte kvinnor. Oavsett anledning. Och påstättningar i bajamajor drar nog inte heller.
Fast vem vill lyssna på musik enbart i raggningssyfte?

Men jag håller med om att det knappast är bästa dejtingstället men ska allt man gör bara handla om det?
Citera
2022-06-13, 08:04
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daninho
Var det möjligen 92 eller 93? Det var förstås mer på hemmaplan för deras del men sjukt röjigt var det. OCH sjukt bra.
93 tror jag.
Citera
2022-06-13, 08:46
Medlem
Fangfaces avatar
Det absolut bästa med SRF är att man känner att man bor i Sverige igen. En vecka utan att se EN ENDA arab, hijab, burka och annat skit bland besökarna är underbart.

Det bidrar i sin tur till en sjukt bra stämning och extremt lite våldsbrott.

Bäst bandmässigt i år:
Nightwish (skulle f.ö. varit headliner imo)

Sämst band vet alla redan.
+matpriserna.
Citera
2022-06-13, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Big Boss
GnR var rätt bra och fick bra kritik också vill jag minnas 4 år sedan på Ullevi, men mycket kan ha hänt sedan dess.

Men nu pratar vi om 11 juni 2022
Citera
2022-06-13, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fangface
Det absolut bästa med SRF är att man känner att man bor i Sverige igen. En vecka utan att se EN ENDA arab, hijab, burka och annat skit bland besökarna är underbart.

Det bidrar i sin tur till en sjukt bra stämning och extremt lite våldsbrott.

Bäst bandmässigt i år:
Nightwish (skulle f.ö. varit headliner imo)

Sämst band vet alla redan.
+matpriserna.

Jo jag såg några mörkhyade
Men då vill jga slå ett slag för bandet
Voice of baceprot
3 indonesiska tjejer som spelar just i hijab
Men slåss för ett fritt samhälle
Så jävla bra och budskapet är viktigt

Ja matpriserna var saftiga
Men... Man fick mycket mat och sen kunde man ju överleva på taco truck snax dom delade ut tortillas och guac

Kram pårej
Citera
2022-06-13, 08:59
Medlem
Någon som kan berätta hur man tvättar dig i kvinnor
Citera
2022-06-13, 09:06
Avstängd
PrippsFats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden

Men jag håller med om att det knappast är bästa dejtingstället men ska allt man gör bara handla om det?
Nu handlar väl det inte bara om musik, utan att umgås lite med? I de fallen så blir partyt lite bättre med brudar.

Mitt lite inkonsekventa förslag blir följande:
Leta upp massor av band som drar kvinnor. Och så kör ni en scen med GnR och en med någon indie.
Citera
2022-06-13, 09:12
Medlem
zoombos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsolle2
skitdricka som allt annat hypat

Exakt. Smarta affärsmän köper upp nåt medelmåttigt blask, klistrar på en etikett med "Rock" eller ännu bättre: ett bandnamn, jackar upp priset ordentligt och plötsligt är det Den Häftiga Drycken Alla Ska Ha.

Patetiskt lurendrejeri.
Citera
2022-06-13, 09:15
Avstängd
DrunkenZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden

Vej ej. Men kommer ihåg när det var en sådan där rockkryssning. Det var en båt med bara män. Kanske 1% kvinnor eller något. Inte undra på att Accept och judas priest trivs...
Citera
2022-06-13, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dissidentx
Dom släppte en rom som hade toner av honung för en par år sedan, den tyckte i alla fall jag var skitgod.
Honung Rum är gjort på sockerrör knappast honungsmak möjligen billig sirap.
Citera
2022-06-13, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nomen.nescio5
ja, säkert.

kolla det här klippet från när de öppnade i år: https://www.youtube.com/watch?v=XmkGCGm5Qaw

detta är människor som tillåts skaffa barn. inte undra på att världen är skev, det är ju inte direkt raketforskare eller unga, snygga människor som hänger där.

mkt bra musik på sweden rock (eller nja, ett och annat band bara) men ska man jaga fitta får man gå till någon jävla indiepopfestival eller någon larvig house-spelning i bögarnas högborg stockholm.

Men stopp nu
Jag trodde man åkte dit för att lyssna på musik och supa
Om man är snygg eller ej spelar väl ingen roll?????
Citera
2022-06-13, 09:51
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zoombo
Exakt. Smarta affärsmän köper upp nåt medelmåttigt blask, klistrar på en etikett med "Rock" eller ännu bättre: ett bandnamn, jackar upp priset ordentligt och plötsligt är det Den Häftiga Drycken Alla Ska Ha.

Patetiskt lurendrejeri.
Jag testade Maidens öl en gång. Det var ett par bortkastade tior.

Citat:
Ursprungligen postat av DrunkenZealot
Vej ej. Men kommer ihåg när det var en sådan där rockkryssning. Det var en båt med bara män. Kanske 1% kvinnor eller något. Inte undra på att Accept och judas priest trivs...
Går man på rock-/metalfestival för att få träffa brudar att knulla är man antingen topprocenten av män, dum i huvudet eller har ett synligt backstagepass.

Jag har varit den sistnämnda.

Som någon skrev att om man vill lägga ut pengar på inträde för att få knulla så är WOW eller random Summerburstfestival bättre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in