2022-06-13, 06:58
Medlem
N0IItoleranss avatar
Senaste tyska uppsalagäddan kanske kan bli inneboende hos Uppsalamamman så hon kan behålla sitt hus och låta bli att mörda sina barn.. Dessutom passar hans striktaren lätt tysknazistiska look hennes politiska åsikter bättre
Citera
2022-06-13, 06:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Han gör ju som hon vill. Att be någon hålla sina tassar synliga Har väl inget med snuten o göra?
Enl Sara hade de ju involverat både väktare och snyten redan innan? Som jag uppfattade det så handlade det inte om evt brott mot barn, utan om att han var dömd för våld. Kan dock ha missuppfattat inlägget på facebook.
Citera
2022-06-13, 07:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Senaste tyska uppsalagäddan kanske kan bli inneboende hos Uppsalamamman så hon kan behålla sitt hus och låta bli att mörda sina barn.. Dessutom passar hans striktaren lätt tysknazistiska look hennes politiska åsikter bättre

Oj, är hon även nazist?
Citera
2022-06-13, 07:23
Medlem
BoHanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SigneKanin
Det dog väl innan födseln till och med. Minns att jag häromdagen såg en cachad bild från deras borttagna blogg (ljusgestalt.wordpress.com) på en bebis som dött i magen gissningsvis mellan vecka 30-35 någon gång. De ser ut på ett typiskt sätt då, utsuddade drag och har börjat sönderfalla redan innan de föddes fram liksom. Men man försöker ändå ta ett så smakfullt porträtt som möjligt åt föräldrarna typ lindar in i filtar, dämpar färgåtergivningen osv

Edit: Hittade den igen och tänkte länka här men hoppar över det. Känns fel hur dumma i huvudet föräldrarna än är.

Ja och hela diskussionen om detta är smaklöst av dig.
Citera
2022-06-13, 07:35
Medlem
moralhoras avatar
Nu har ETC öppnat artikeln så att alla kan läsa vilka psykopater som driver Dumpen: https://www.etc.se/inrikes/i-det-totala-kaoset-taenkte-jag-att-vi-alla-maaste-doe
Citera
2022-06-13, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Nu har ETC öppnat artikeln så att alla kan läsa vilka psykopater som driver Dumpen: https://www.etc.se/inrikes/i-det-totala-kaoset-taenkte-jag-att-vi-alla-maaste-doe

Helt fruktansvärt. Men men, detta samhälle kommer snart rämna så vi får väl se dessa oansvariga uthängningar som tidsfördriv tills det sker.
Citera
2022-06-13, 08:03
Medlem
Jag tyckte det var lite kul när dom konfronterade någon snubbe i Limhamn som sprang iväg och Sara försökte springa efter men då hon är gravt överviktig blev hon andfådd efter knappt 10 meter.
Citera
2022-06-13, 08:05
Medlem
Adonis.s avatar
Fast jag tycker det är ganska roligt att titta på alla snuskisar som åker fast. Hehe. Fucking småtuttsknullare.

Putte & Sara borde vara hårdare.
Citera
2022-06-13, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarrieFisher
Jag tyckte det var lite kul när dom konfronterade någon snubbe i Limhamn som sprang iväg och Sara försökte springa efter men då hon är gravt överviktig blev hon andfådd efter knappt 10 meter.

Tycker hon flåsar mest hela tiden.
Citera
2022-06-13, 08:36
Medlem
moralhoras avatar
Haveristerna-Henrik gästar Martin Sonebys AMK-morgon för att prata om Dumpen idag: https://poddtoppen.se/podcast/979261451/amk-morgon
Citera
2022-06-13, 08:38
Bannlyst
En intressant sak är hur kommer de sig att alla som jagar ”Pedofiler ” ”gäddor” är alltid nästan bittra överviktiga kvinnor i medelåldern eller män i medelåldern?

Dom gånger de är yngre personer som hänger ut folk och gör liknande saker som dumpen så är de oftast personer som är ur form lite nördigt uteende.

Hur kommer de sig att man aldrig sätt snygga fräsha killar eller tjejer 20-25 som aktivt ger sig ut och har som mål att hänga ut människor?

De som är är för frivilligt sex oavsett ålderskillnader och mer liberala av sig ser oftast aningen bättre ut.

Kolla Annie Lööv, ser fräsh ut. Kolla runt på alla runt om i världen som vill ha mer liberalt samhälle där alla har rätten vara med vilka de vill oavsett ålder. Och sedan jämför med de som vill ha strikta regler kring sex. Och att sociala normer och tabuer ska följas strikt.

Skillnaden är uppenbar för mig, att de är bara bittra personer som inte tar hand om sig själva som vill vi ska ett strikt samhälle med häxjakter när någon råkar vara under en viss ålder. De som får ligga och ser bra ut vältränade osv verkar vara för ett liberalt fritt samhälle Är de bara ja som ser detta?

Kolla Patrik tex ser ut som en alkis / pundare . Sleten. Sara övervikig ser redigt läskig ut, hennes röst ger mig kalla kårar. Hon är bara bitter Patrik lika så.

Sverige borde leva i ett fritt samhälle där alla får bestämma över sina egna kroppar så länge det nåt könsmognad eller tonåren. Precis som de va för cirka 200 år sedan.
Citera
2022-06-13, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora

Ja inte verkar dom då bry sig om barnen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in