2022-06-13, 00:11
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Hehe ja fina Sara tar på sig en för stor kostym men jag förstår hen. Det handlar om Saras säkerhet också när hen konfronterar en dömd.

Öhh... Det är väl ändå Sara som ska ta händerna ur fickorna? Stod 2014 på killens dom... Sara dömdes 2018?

Sen om vi talar frekvens så är killen en amatör jämfört med Sara. Hon begår dessutom brott löpande nu tack vara idioterna som Swishar. Antar att du är en av dem. Vidrig smak har du också
Citera
2022-06-13, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Öhh... Det är väl ändå Sara som ska ta händerna ur fickorna? Stod 2014 på killens dom... Sara dömdes 2018?

Sen om vi talar frekvens så är killen en amatör jämfört med Sara. Hon begår dessutom brott löpande nu tack vara idioterna som Swishar. Antar att du är en av dem. Vidrig smak har du också

Ja jag är en sån idiot som swishar Dumpen. Ja jag är lite smygkär i Sara och det får man vara. Du måste vara ett sånt elakt troll som jag läst om i Aftonbladet.

Att pedofilen sitter kvar och följer order är bisarrt.

Visst skrattar Dumpens medarbetare i slutet av telefonsamtalet?
Senast redigerad av Gipsy-tears 2022-06-13 kl. 01:21.
Citera
2022-06-13, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
”Ta upp handen ur fickan!”…..tror Sara att hon har polismans befogenheter eller?

Eller hur

Är övertygad om att pundarna Patrik och Sara lär stämma träff med "fel" person när som helst, som kommer dit med pistol eller liknande.
Citera
2022-06-13, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErichvonEinstein
Att agera som journalist behöver inte = journalistik. Utgivningsbevis säger inget om saken mer än formellt.

Om dumpen inte förtalar barn, familjer och privatpersoner som hängs ut nakna som pedofiler/gäddor kopplade till avskyvärda chattar trots att de inget fel eller brottsligt gjort; vad är det då dumpen gör?

Är det tvistigt om gäddornas beteende är klandervärda, att det får spridning, att nyhetsvärde oftast saknas m.m...

Menar du att sanningshalten och att det från början var egna foton och chattloggar förmildrar så pass mycket att dumpen skulle gå fri?
Förklara vad dumpen huvudsakligen sysslar med och på vilka lagliga grunder.

Jag vet inte om det finns något olagligt här som skulle göra Dumpen olaglig. Kan du ange något sådant?

Och för att svara på din fråga så är det juridiska alldeles för snårigt för mig. Sen vet ju inte jag allt om vad de som jobbar på Dumpen gör.

Så det kokar ju ner till att jag kan göra några funderingar kring det som jag ser. Och det är att de chattar med gubbgäddor. Det är knappast olagligt. De stämmer ett möte. Det är knappast olagligt.

De visar direkt att de filmar och sätter igång och pratar med dem om vad de sagt i chattarna.

Och just i det kan jag inte se något olagligt, men som sagt, jag är okunnig om det juridiska så om det finns något i detta som bryter mot lagen som du vet så berätta gärna det. För då får man lära sig lite mer om detta rätt känsliga ämne.
Citera
2022-06-13, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vitsippan_79
Jag tänker att om hon skulle få sin vilja igenom, ja då skulle ju folk här som har koll genast se vilken gädda som tagits bort. En avpublicering på Dumpen löser nog inte så mycket, filmklippen finns väl på andra sajter som tex Rumble osv. Sen finns det väl folk som laddat ner och sparat.

Så sant!

Det måste vara en hemsk situation att befinna sig i. Att försöka få Dumpen att avpublicera är att rikta sin ork på fel saker. Om man känner att man vill mörda sina barn så måste man ju ringa psykjouren.
Citera
2022-06-13, 02:22
Medlem
Citat:
”Ta upp handen ur fickan!”…..tror Sara att hon har polismans befogenheter eller?

Eftersom hon hade läst att han knivskurit en person i ryggen så att denne fick åka ambulans för att sys så är det väl för deras säkerhet att se vad han har i händerna. Har väl inget göra med polis hit eller dit.
Citera
2022-06-13, 04:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eksjo66
Ytterligare en förståndshandikappad dom satt dit.
Jag börjar ogilla dumpen, dom jagar bara snabba klick och cash.
Se till att fånga dom riktigt farliga fiskarna, dom som dom hänger ut skulle inte ens få napp i en fiskdamm.

Jag får intrycket av att han är farlig, men inte du?
Citera
2022-06-13, 04:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Ny gädda #110
https://dumpen.se/2022/06/12/uppsalagadda-serverar-kycklingfile-napp-110/

Om han fortfarande är tysk medborgare, varför får en sådan som han vara kvar i Sverige och kosta oss skattebetalare en massa pengar?
Citera
2022-06-13, 04:22
Medlem
Gissar att alla ni som är peddonas gullisar här inne njuter av att se att Soneby använder samma retorik som flera stycken av er gör!

Han är åtminstone en fitta öppet till skillnad från er.
Citera
2022-06-13, 05:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonnaJZ
Gissar att alla ni som är peddonas gullisar här inne njuter av att se att Soneby använder samma retorik som flera stycken av er gör!

Han är åtminstone en fitta öppet till skillnad från er.

Vilken retorik använder soneby?
Citera
2022-06-13, 06:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Hehe ja fina Sara tar på sig en för stor kostym men jag förstår hen. Det handlar om Saras säkerhet också när hen konfronterar en dömd.
Då borde inte Sara köra bil, det handla om övriga trafikandes säkerhet.
Citera
2022-06-13, 06:52
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Han gör ju som hon vill. Att be någon hålla sina tassar synliga Har väl inget med snuten o göra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in