2022-06-12, 22:21
Medlem
Ny gädda #110
https://dumpen.se/2022/06/12/uppsalagadda-serverar-kycklingfile-napp-110/
Citera
2022-06-12, 22:22
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Men inget av det du skriver är ju sant, varför håller du på och ljuger?

Vad är inte sant av det jag skrev?
Citera
2022-06-12, 22:26
Medlem
Citat:
Den togs bort snabbt den.

Verkar fortfarande ligga uppe när jag kollar nu. Kanske togs den ner snabbt för att korrigera något?
Citera
2022-06-12, 22:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Nytt napp #110

Ytterligare en förståndshandikappad dom satt dit.
Jag börjar ogilla dumpen, dom jagar bara snabba klick och cash.
Se till att fånga dom riktigt farliga fiskarna, dom som dom hänger ut skulle inte ens få napp i en fiskdamm.
Citera
2022-06-12, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
Verkar fortfarande ligga uppe när jag kollar nu. Kanske togs den ner snabbt för att korrigera något?

Förmodligen ja. Kollade igen nu men hittade ingen blurrning eller sånt men det kan ju varit nåt annat.
Citera
2022-06-12, 22:45
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Förmodligen ja. Kollade igen nu men hittade ingen blurrning eller sånt men det kan ju varit nåt annat.
Kanske nåt kvarglömt armveck som behövde plockas bort från chat-kollaget? För övrigt den första uthängning som borde dubbats eller textats. Jag hör knappt vad han säger med den tjocka Schwarzenegger-brytningen.
Citera
2022-06-12, 22:59
Medlem
Bizmarcks avatar
Citat:
Ny gädda #110

”Ta upp handen ur fickan!”…..tror Sara att hon har polismans befogenheter eller?
Citera
2022-06-12, 23:24
Medlem
Topgun855s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eksjo66
Ytterligare en förståndshandikappad dom satt dit.
Jag börjar ogilla dumpen, dom jagar bara snabba klick och cash.
Se till att fånga dom riktigt farliga fiskarna, dom som dom hänger ut skulle inte ens få napp i en fiskdamm.

Exakt! Dumpen måste börja fiska på djupare vatten där äckligaste jävlarna finns som år efter år kommer undan.

Lätta gäddor kommer alltid tyvärr finnas men ska dumpen göra skillnad krävs mycket mer arbete!
Citera
2022-06-12, 23:28
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
”Ta upp handen ur fickan!”…..tror Sara att hon har polismans befogenheter eller?
Det är väl plankat från de amerikanska pedofiljägarnas eviga "Keep your hands where I can see'em!". Ett par gånger har de väl även provat klyschan "Vi filmar för din och vår säkerhet."?

För övrigt får jag en känsla av att senaste gäddan och "Erns Rohm" hade klickat direkt om nån bara kunde sammanföra dem. Därefter hade de nog snabbt kommit underfund med att två grabbar med tysk kåranda och disciplin minsann kan ha mysigt ihop undan att blanda in det motsatta könet.

Problem solved om det funkat.
Citera
2022-06-12, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck

Hehe ja fina Sara tar på sig en för stor kostym men jag förstår hen. Det handlar om Saras säkerhet också när hen konfronterar en dömd.
Senast redigerad av Gipsy-tears 2022-06-12 kl. 23:38.
Citera
2022-06-12, 23:43
Medlem
swenne1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Vad är inte sant av det jag skrev?

Var inte allt för svårt att hitta, står dessutom som gift med en 9 år yngre.
Citera
2022-06-12, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LightFandango
Det är väl plankat från de amerikanska pedofiljägarnas eviga "Keep your hands where I can see'em!". Ett par gånger har de väl även provat klyschan "Vi filmar för din och vår säkerhet."?

För övrigt får jag en känsla av att senaste gäddan och "Erns Rohm" hade klickat direkt om nån bara kunde sammanföra dem. Därefter hade de nog snabbt kommit underfund med att två grabbar med tysk kåranda och disciplin minsann kan ha mysigt ihop undan att blanda in det motsatta könet.

Problem solved om det funkat.

Ja lite nazi-varning. Sara är tydligen en stor konsument av Cops. Drar vapen och skickar en snubbe som snattat en snickers i fängelse i 20 år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in