Citat:
Ursprungligen postat av
trngw
Det finns ingen sådan anmälan, det är en lögn.
Du tycker inte det känns konstigt att förneka en anmälan du själv angivet ärendenummret på? Det var väl oxå du som snackade om att den nu fått ett nummer hos åklagarmyndigheten? Det torde ju tyda på att polisanmälan inte lagts ner utan utreds.
Citat:
Ursprungligen postat av
trngw
Det finns inget sådant bolag, det är en lögn.
Nej då, det finns försäkringsbolag som godkänt Binninge som juridiskt ombud. Men vill du snacka mer om det så får du göra det i tråden om honom.
Citat:
Ursprungligen postat av
trngw
Det finns ingen sådan diagnos, det är en lögn.
Det finns en såda. Diagnos. Varför förlöjligar du dig själv genom att påstå motsatsen?
Citat:
Ursprungligen postat av
trngw
Allt WerryDum Retard häver ur sig är antingen lögner och falsk ryktesspridning eller bara rent trams.
Om jag gjorde det spekuleras du väl knappast bry dig om vad jag sa. Det är det att jag säger sanningen so
Provocerar dig.
[quote=fnirp|80548408]
Att man kräver att en säljare gör rätt för sig, via en stämning i domstol, det är för mig en självklarhet när säljaren duckar alla försök att lösa situationen. [QUOTE/]
Vid flesta husaffärer krävs ingen stämning för att varesig säljare eller köpare ska föra rätt för sig. Enbart en promille av alla fastighetsaffärer går till tvist. Om en husaffär går till tvist tyder det oftast på att varesig köpare eller säljare agerat rätt. .
[quote=fnirp|80548408]Men antalet anmälningar behöver inte ha något med verkligheten att göra, vilket Esbjörn och hans entourage med all tydlighet visar. Slyröjningen hade Esbjörn gett okay på och fastigheten var dessutom såld. Olaga intrång är det väl Esbjörn som har försökt med, genom att komma in i ett hus han sålt och överlämnat till säljaren? [QUOTE/] Å ja, en del talar väl antalet anmälningar
om hur rätt en affär skett.
Om en affär urartat i 5 olika rättsprocess, så är det något som luktar surt om den.
[quote=fnirp|80548408]Och ja, Esbjörn har ångrat sig. Ingen här bestrider det faktumet. Men det spelar absolut ingen roll när man inte samarbetar till att lösa tvisten som uppstår. Den juridiska Svarte Petter sitter nämligen Esbjörn med, eftersom affären inte gått oriktigt till sett till bevisbördan som lämnats in. [QUOTE/]Å jo, det finns väldigt många som bestrider faktumet att Esbjörn ångrat sig. Många i den här tråden till och med. Hur kan du ha missat det.
[quote=fnirp|80548408]Vi som grundar våra åsikter utifrån verifierbar fakta, behöver inte sopa över någonting. [QUOTE/]Nä, så är det faktiskt inte. De som utgår från verifierbar fakta tycker precis tvärt om. Jag presenterar ju hela tiden verifierbar fakta.