Citat:
Ursprungligen postat av
Feminin
Vet vi vem han hade med sig som sällskap till Kina? Skulle han ta risken att själv smuggla fentanyl? Eller fick någon göra det ovetandes?
Nei, jeg vet ikke hvem han reiste med. Eller hvorfor han var invitert med. Energi var et av temaene for delegasjonen.
Jeg tror ikke det har vært skrevet noe i mediene om turen til Kina. Tror det var en bruker her inne som visste at TH hadde vært med der.
Og jeg vet heller ikke hvor lett eller vanskelig det er, å få kjøpt fentanyl i Kina. Men jeg tror det er lett å få kjøpt mobiltelefoner der. Og andre elektroniske duppeditter.
Vi vet heller ikke hvordan reisen foregikk. Om det var direkteflyvninger, eller om det kan ha vært mellomlandinger med stop-over.
Men, jeg er enig i det mange andre også mener, at om TH hadde leid leiemordere til å drepe AE, så ville drapet ha skjedd mens han var i Kina. Da hadde det ikke vært noen som helst tvil om THs eget alibi.
Derfor tror jeg at TH står bak selve drapshandlingen selv. Men nøyaktig hvordan han har gjort det, det vet jeg ikke.