2022-06-12, 08:06
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PooSausage
Då kvarstår frågan vad man gör med Putins urin...

Det kan han använda för att vattna tomatplantorna* med när han kommer hem igen 😁.

* ett välkänt gammalt husmorstips för att få fina tomater är att vattna med ’guldvatten’, dvs sin egen urin.
Och ja, så gör vi här hemma.
Citera
2022-06-12, 08:29
Medlem
Skit avslöjar mycket hur "skiten" mår ! Det aavslöjar mycket om din nuvarande hälsa. Det kan bland annat handla om kosten du äter, men även vissa sjukdomstillstånd påverkar avföringen. – Det är viktigt att kunna prata om sin avföring, eftersom bajs kan tala om för dig när något inte är som det ska.
Citera
2022-06-12, 08:34
Medlem
Är det inte smartare om agenterna äter upp bajset? Då försvinner ju alla spår.
Citera
2022-06-12, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mike26
Skit avslöjar mycket hur "skiten" mår ! Det aavslöjar mycket om din nuvarande hälsa. Det kan bland annat handla om kosten du äter, men även vissa sjukdomstillstånd påverkar avföringen. – Det är viktigt att kunna prata om sin avföring, eftersom bajs kan tala om för dig när något inte är som det ska.

Bajset ska helst vara mörkt och fast och då ska man äta fibrer och inte för mycket fett.
Citera
2022-06-12, 08:38
Medlem
Det var ju som ryssarna fick inte ta blodprov eller undersöka frankrikes president när han var i ryssland för att de var rädda att ryssarna skulle få presidentens DNA.

De här lever så långt från verkligheten att de försöker säkert skydda sitt DNA och skit.

Haha.
Citera
2022-06-12, 08:46
Medlem
Vill minnas att 4 är optimalt tätt följt av 3.

https://distriktslakare.com/bristolskalan/

Är själv optimal idag även om min blygsamhet hindrar mig att skryta om det. 😉
Citera
2022-06-12, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xlxerox
Det var ju som ryssarna fick inte ta blodprov eller undersöka frankrikes president när han var i ryssland för att de var rädda att ryssarna skulle få presidentens DNA.

De här lever så långt från verkligheten att de försöker säkert skydda sitt DNA och skit.

Haha.

Det känns som det är lite voodoo över det. Då krävs väl något från offret att sättas på vaxdockan.
Citera
2022-06-12, 09:03
Medlem
”Gränskontroll”, ”bagagehantering”
vilken värld lever ni i?
Tror ni en världsledare och multimiljardär bokar en förstaklass på Aeroflot?
Inte ens haggan Maggan går igenom en vanlig säkerhetskontroll.
Citera
2022-06-12, 09:05
Medlem
Den som tror på detta måste vara närmast paranoid och dessutom lite dum i huvudet.

"Främmande makt" skulle försöka komma åt puttes skit för att analysera det.....

Fan skärp er !

Till och med underrättelsetjänsterna har en lägsta nivå !
Citera
2022-06-12, 09:14
Avstängd
Unobosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snarkaren
Nu förstår jag varför man sett någon gå efter Putin med en väska hela tiden, har sett det flera gånger på nyheterna, fan va äckligt.
😂
Citera
2022-06-12, 09:15
Avstängd
Unobosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan5432
Vill minnas att 4 är optimalt tätt följt av 3.

https://distriktslakare.com/bristolskalan/

Är själv optimal idag även om min blygsamhet hindrar mig att skryta om det. 😉
HaHaHa
Citera
2022-06-12, 09:16
Avstängd
Unobosss avatar
Det sägs att han bajsar i kondomer som han sedan ger till sin närmsta man som även bär kärnvapen väskan. Denne man sväljer kondomerna och bajsar ut dom i moderlandet så att det omöjligt går att hitta Putins Bajs..
Att bajset åker i en väska är bara en rökridå ifall någon är på jakt efter just bajset.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in