2022-06-12, 05:55
Medlem
Crime-boy2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Vad säger gränskontrollen om innehållet? Inte kul att öppna den väskan och stå och klia sig i huvudet och fundera på vad det är för innehåll😂😂

Hur ska utomstående kunna se skiten om han går på toa? Jag antar att man spolar efter sig även i Ryssland?
Citera
2022-06-12, 06:03
Medlem
wwrs avatar
Använder de inte bara den nordkoreanska metoden? Ett helt team monterar upp en Bajamaja Lyx när det tränger på för Kim?
Citera
2022-06-12, 06:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fulvodka
Känns spontant som propaganda från motståndarsidan. Vad är detta för trams?

Och varför går folk på allt de läser? Kan de inte använda hjärnan och förstå att det är Putins värsta fiender som sprider denna desinformation, ihop med cancer- och dödsprognosen?
Obekräftat skvaller från en fransk tabloid.
Journalistiken ligger på en pinsamt låg nivå, och är förmodligen ett uttryck av desperation då utvecklingen av kriget går i fel riktning. Botten är ännu inte nådd.
Citera
2022-06-12, 06:23
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Vad säger gränskontrollen om innehållet? Inte kul att öppna den väskan och stå och klia sig i huvudet och fundera på vad det är för innehåll😂😂

Doplomatförsändelse. Öppnas inte.
Citera
2022-06-12, 06:24
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milton.Mills
Förstår inte varför bajset inte kan få åka ned i avloppet, det kan knappast kopplas till honom ändå. Möjligen om de skulle ha gjort en attrapp på hotellet där just hans avlopp leds till en speciell insamling, men det låter alldeles för långsökt för att ens ha i beaktning.

Viktigare är väl i så fall att de ordentligt rengör badrummet efter Putin besökt det.

På många flygplatser har de toaletter som ser vanliga ut, men det man spolar ner hamnar i en särskild behållare.
Citera
2022-06-12, 06:42
Medlem
Man gör regelbundet analyser i de stora reningsverken i tex Sverige och letar efter virusmängder oav.
Det inte alls långsökt att Putins avföring skulle samlas upp av underrättelsetjänst.

Att koppla om ett avloppsrör är knappast rocket science...haha
Citera
2022-06-12, 07:07
Medlem
bajssprutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sskrruvdrucken
I det ena rummet så fanns en säng och under sängen ligger någon slags ihopknuten plastpåse.
Jag kravlar mig under sängen för att få tag på påsen som bara ligger där ihopknuten, jag knyter upp påsen, och inuti ligger det två pappersdokument.
Och tio kilo rykande Putinbajs.
Ditt håsande av Brighter passar nästan in i tråden. Skit som skit

On topic vänder jag mig mot formuleringen väskor i plural. Hur mycket skiter karln ?
Flera resväskor fulla ? En halvpall ?
Citera
2022-06-12, 07:12
Avslutad
Detta är väl ändå ett fantastiskt djupt medicinskt expert utlåtande att något är fel..

Han är nog jättebajsenödig och vill ha sin väska..

New footage of Putin bizarrely twisting his foot and seemingly struggling with jerky leg movements

https://youtu.be/BJqJL4A3C80
Citera
2022-06-12, 07:37
Medlem
Då kvarstår frågan vad man gör med Putins urin...
Citera
2022-06-12, 07:43
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crime-boy2
Hur ska utomstående kunna se skiten om han går på toa? Jag antar att man spolar efter sig även i Ryssland?

Med tanke på att man kan hitta både förhöjda värden för droger, covid och liknande i reningsverket så kan man säkert få fram en hel del bara man kan fånga upp en rackare från Putin.
Givetvis behöver man ta den innan den går till reningsverket då den i det fallet är så utblandad med alla andras.
Allt går att lösa om man bara vill och Putin kanske är den oroliga typen och inte släpper något till slumpen när han är på sina resor.
Citera
2022-06-12, 07:48
Medlem
Urinterapeuts avatar
Putin kanske vill dölja sin massiva melena för omvärldens säkerhetstjänster?
Citera
2022-06-12, 08:00
Medlem
C.I.A gjorde något liknande för att hitta bin Laden, har jag sett en gång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in