2022-06-12, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff
Vem tror överhuvudtaget på något sånt här??

Uppenbarligen många här på Flashback.
Vilket säger en hel del om dagens medlemmar.
Citera
2022-06-12, 21:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff
Vem tror överhuvudtaget på något sånt här??

Låt se...

Puttes karriär hittills, en resumé:
1. Jobbar för KGB.
2. Spränger flerfamiljehus för att rättfärdiga fullskalig invasion av tjetjenien.
3. Ärver ryssland från Jeltzin.
4. Nog för att Jeltzin var en diktator, men... pruttler gör sig själv till evig härskare av pruttland: förbjuder yttrandefrihet, förbjuder alla andra partier än hans egna, nedmonterar domstolar så att han kan göra precis vad han vill även inom den kommunistiska sfären -- full kontroll över lagen och kan inte straffas och ändrar i grundlagen så att han kan sitta livet ut.
5. Mördar kritiker och politiker som visar opposition och mördar journalister han inte gillar... med hänsynslösa gifter.
6. Skaffar en massa barn med en massa unga lyxhoror (16 år gammal hans idag officiella flickvän när de träffades för första gången) som växer upp utan pappa...
7. (ett antal krig där emellan med pruttler i spetsen .. och han lägger hänsynslöst veto mot FN-intervention mot folkmord i afrika eftersom att förövarna köper vapen av pruttland)
... (spolar framåt lite)...
1032. Starkar krig i Ukraina och dödar barn, gravida kvinnor och hela barnfamiljer med termobariska vapen. Skyller på att alla döda och våldtagna barn är skådespelare.

1033. Bajsar i en läderväska.

Yeah... too far fetched? Jumping to conclusions? Det är inte ett så stort jävkla kliv från psyksjuk pedofil-mördardiktator till att bajsa i väskor. Seriemördare har alltid uppvisat sjuka beteenden. De klär sig i människors hudar, gömmer och kommer tillbaka till ruttna lik av prostituerade de mördat för att knulla dem igen, och så vidare.

Vi snackar om Vladolf fucking Putler här, världens kanske mest sjukaste människa. Tvättäkta seriemördare på en presidentpost. Ingen är förvånad alls. Det skulle snarare förvåna om han inte bajsade i väskor.
Senast redigerad av pruttler 2022-06-12 kl. 21:42.
Citera
2022-06-12, 21:53
Medlem
da-maniacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pruttler
Låt se...

1. Jobbar för KGB.
2. Spränger flerfamiljehus för att rättfärdiga fullskalig invasion av tjetjenien.
4. Nog för att Jeltzin var en diktator, men... pruttler gör sig själv till evig härskare av pruttland: förbjuder yttrandefrihet, förbjuder alla andra partier än hans egna, nedmonterar domstolar så att han kan göra precis vad han vill även inom den kommunistiska sfären -- full kontroll över lagen och kan inte straffas och ändrar i grundlagen så att han kan sitta livet ut.
5. Mördar kritiker och politiker som visar opposition och mördar journalister han inte gillar... med hänsynslösa gifter.
6. Skaffar en massa barn med en massa unga lyxhoror (16 år gammal hans idag officiella flickvän när de träffades för första gången) som växer upp utan pappa...
7. (ett antal krig där emellan med pruttler i spetsen .. och han lägger hänsynslöst veto mot FN-intervention mot folkmord i afrika eftersom att förövarna köper vapen av pruttland)
1032. Starkar krig i Ukraina och dödar barn, gravida kvinnor och hela barnfamiljer med termobariska vapen. Skyller på att alla döda och våldtagna barn är skådespelare.

Yeah... too far fetched? Jumping to conclusions? Det är inte ett så stort jävkla kliv från psyksjuk pedofil-mördardiktator till att bajsa i väskor. Seriemördare har alltid uppvisat sjuka beteenden. De klär sig i människors hudar, gömmer och kommer tillbaka till ruttna lik av prostituerade de mördat för att knulla dem igen, och så vidare.

Vi snackar om Vladolf fucking Putler här, världens kanske mest sjukaste människa. Tvättäkta seriemördare på en presidentpost. Ingen är förvånad alls. Det skulle snarare förvåna om han inte bajsade i väskor.
nej du verkar inte alls partisk
Citera
2022-06-12, 21:56
Medlem
MagisterBisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sababa
Som en annan skribent skrev så lär FSB tillämpa detta på alla diplomatisk besökare i Kreml varav de känner till ”förfarandet”.

Att alla plattskallar tror att det krävs grodmansdräkt i kloakerna för att samla in och analysera avföring visar ju på okunskap.

Vital information i dagens asymmetriska krigsföring att tillskansa sig data på vilka politiker som är alkoholister, knarkare eller lider av någon sjukdom (läkemedelsrester).
Är det millenials självcentrering som får dem att tänka så? "Jag tycker att det är jätteäckligt och skulle aldrig hålla på med någons bajs. Och eftersom jag inte skulle göra det så kommer ingen annan människa i hela välden heller att göra det. Den som tror något annat är dum i huvudet."
Citera
2022-06-12, 21:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av da-maniac
nej du verkar inte alls partisk

Jasså? Du trodde att jag skulle tycka om en barnamördande pedofil-diktator eller? .. men förlåt, jag ska sluta kalla den kallblodiga mördaren Vladimir Vladimirovich Putin för pruttler .. dumma dumma mig, jag är så partisk.

Men du, var har jag fel i sak? Är det inte ett faktum att pruttler är en liten kortväxt övermogen (och potentiellt impotent) giftmördande diktator som kliver över barnalik när han utövar sin makt?

Därav: inte så långsökt alls om han bajsar i läderväskor, speciellt nu när det framkommit uppgifer om det också.

Bannemig om han i sitt personliga tsar-palats (med strippklubb och allt) som han byggt med ryska befolkningens pengar inte har en pissoar som han skiter i också. Det verkar ju vara den linjen han går.
Senast redigerad av pruttler 2022-06-12 kl. 22:03.
Citera
2022-06-12, 22:10
Medlem
MagisterBisters avatar
Nu vet jag väldigt lite om hur statsöverhuvuden i allmänhet och Putin i synnerhet löser sitt boende när de är på utlandsbesök. Om det finns möjlighet är väl det rimligaste att de bor på sitt lands ambassad. Det måste förenkla väldigt mycket.

Om de nu måste bo på hotell tror jag det skiljer sig väldigt mycket från hur en vanlig människa bor på hotell. Jag förmodar att det inte handlar om ett rum, förmodligen bokar de ett helt våningsplan, och förmodligen våningsplanet över och under också.

Men hur tror ni de tänker sen? Tänker de "det är så jobbigt att installera mikrofoner så det finns säkert inga, vi kan prata statshemligheter helt öppet"?

Tror ni Putin ringer hem till Kreml från hotellets telefon? Tror ni han kopplar upp sin laptop på hotellets gratis Wifi? Tror ni han skriver sina brev på hotellets brevpapper, så där så det blir avtryck av skriften i pappret under? Tror ni han utnyttjar hotellets tjänster för utskrift och kopiering? Tror ni han slänger sitt skräp i hotellets papperskorg? Tror ni han torkar sig på hotellets handdukar och lämnar dem i en hög på sängen när han checkar ut? Tror ni han sover på hotellets lakan och lämnar sina utdunstningar för fienden att analysera?
Citera
2022-06-12, 22:11
Medlem
Citat:
Jasså? Du trodde att jag skulle tycka om en barnamördande pedofil-diktator eller? .. men förlåt, jag ska sluta kalla den kallblodiga mördaren Vladimir Vladimirovich Putin för pruttler .. dumma dumma mig, jag är så partisk.

Men du, var har jag fel i sak? Är det inte ett faktum att pruttler är en liten kortväxt övermogen (och potentiellt impotent) giftmördande diktator som kliver över barnalik när han utövar sin makt?

Därav: inte så långsökt alls om han bajsar i läderväskor, speciellt nu när det framkommit uppgifer om det också.

Bannemig om han i sitt personliga tsar-palats (med strippklubb och allt) som han byggt med ryska befolkningens pengar inte har en pissoar som han skiter i också. Det verkar ju vara den linjen han går.

När man ser att någon är så passionerad kring Putin och Ryssland då vet man att det är något fel på personen haha. Du är verkligen fullkittad Bild, nick o hela köret Saknas bara lite slogans med.
Citera
2022-06-12, 22:26
Medlem
Det är ju känt att han har en exklusiv toalettborste gjord av guld så troligtvis har han med den på resan istället för att använda hotellets borste.
Citera
2022-06-12, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m11080
Rysk säkerhetstjänst har med sig en särskild väska när president Vladimir Putin är på utlandsbesök.
Enligt franska Paris Match flygs presidentens avföring hem till Moskva – för att främmande makt inte ska kunna få reda på att han är sjuk.
Enligt uppgifter i franska Paris Match anstränger sig Ryssland maximalt för att hålla presidentens hälsa hemligt. En uppgiftslämnare i Saudiarabien uppger för tidningen att en person ur den ryska säkerhetstjänsten, FSO, under ett besök i oktober 2019 hade som uppgift att samla in presidentens avföring i en särskild väska. Väskan flögs sedan hem till Moskva.
Tidningen hävdar att samma förfarande inträffade när Putin var på besök i Paris i maj 2017.
Enligt tidningen tas avföringen om hand om för att främmande makt inte ska kunna analysera vilka behandlingar som den ryske presidenten genomför.

https://www.expressen.se/nyheter/uppgifter-putins-avforing--flygs-i-vaskor-till-moskva-/

Tänk den som har jobbet att samla/skrapa ihop putins avföring varje gång han varit på toa,
låter inte som världens angenämaste uppgift för att inte tala om väskan som nog inte är så
trevlig att hantera på flyg, etc.

Slipper han tull? Dem kanske skulle kunna kolla vilka mediciner han tar med in i landet istället för att göra avföringsprover.

Jag köper inte riktigt det där. Det finns många som har behov av att förlöjliga honom. Konstig krigsföring. Är han ens sjuk? Man kan ju i alla fall hoppas.
Citera
2022-06-12, 23:09
Medlem
Witkos avatar
Detta är naturligtvis skitsnack, Putin bajsar och spolar efter sig som alla andra med tillgång till toalett.
Citera
2022-06-12, 23:41
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Witko
Detta är naturligtvis skitsnack, Putin bajsar och spolar efter sig som alla andra med tillgång till toalett.

Var inte säker på det.
Citera
2022-06-13, 00:48
Medlem
Drozds avatar
Citat:
Låt se...

1. Jobbar för KGB.

Fantastiskt ändå att det finns en publik för såna här uppenbara propagandalögner. Får ni inte lära er något om källkritik i skolan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in