2022-06-11, 21:21
Medlem
Hej alla,

Letar efter en dörrhålskamera som spelar in allt som händer utanför min dörr och på något sätt lagrar i molnet.

Har letat runt men dom enda som jag hittar verkar ha SD kort som lagringsmedia, vilket är helt sjukt eftersom om någon vill bryta sig in bara kan ta med sig kameran.

Någon som har erfarenhet av detta?
Citera
2022-06-11, 21:54
Medlem
che3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larssoncj
Hej alla,

Letar efter en dörrhålskamera som spelar in allt som händer utanför min dörr och på något sätt lagrar i molnet.

Har letat runt men dom enda som jag hittar verkar ha SD kort som lagringsmedia, vilket är helt sjukt eftersom om någon vill bryta sig in bara kan ta med sig kameran.

Någon som har erfarenhet av detta?
Man kan ju placera kortet på annan plats och inte just i kameran med en adepter som tillhandahålls på Wish av flera
Citera
2022-06-11, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av che3
Man kan ju placera kortet på annan plats och inte just i kameran med en adepter som tillhandahålls på Wish av flera

Aldrig hört talas om, hur skulle detta gå till?
Citera
2022-06-11, 21:59
Medlem
che3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larssoncj
Aldrig hört talas om, hur skulle detta gå till?
De har en adapter som överför allt via WIFI dock så behöver den strömförsörjning 3 volt
Citera
2022-06-12, 11:22
Medlem
StudiumValors avatar
jag hade inte bott kvar på en sådan adress där man är tvungen att fota folk i trappuppgången.
Och där risken för inbrott verkara vara överhängande
Eller satt in en säkerhetsdörr.
--------------------------
Är det ens lagligt att filma ut i trappuppgången/allmänna våningsplanet och lagra det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in