2021-07-05, 18:47
Avslutad
Är Peter en jävligt dryg och cynisk person att ha att göra med? Är han falsk?

Uppfattar som att varenda stockholmare går in i en dryg mode där man aldrig vill visa intresse hos en person och skall alltid spela översittare. Gärna med bakåtslickat går och rosa skjorta
Citera
2021-07-06, 05:24
Medlem
Scapulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ettanollan
Apropå det, pernilla har ju länge förespråkat STOR KUK genom låtar m.m.

Såg denna rulle: https://www.moviezine.se/movies/tills-frank-skiljer-oss-at Tills Frank skiljer oss åt 2019.

Har han SVERIGES största KUK?? Har aldrig sett något liknande i kalsonger eller är det bara fejk? Såg någon annan film eller serie med honom och där såg den gigantisk ut med.
Har också hört att det ska vara ett riktigt monster han besitter. Tjock som en lyktstolpe och lång som en underarm (nästan) men huruvida det är sant eller ej vet man såklart inte förrän man beskådat den på riktigt, vilket vi inte lär göra i erigerat tillstånd åtminstone.
Citera
2022-06-11, 19:02
Medlem
Han låg nyss med en 27 årig tjej från Tyresö,hon spelar innebandy i deras damlag nr 21 .
Dom har enligt säkra källor setts flertalet gånger.
Citera
2022-06-11, 19:07
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lizzza92
Han låg nyss med en 27 årig tjej från Tyresö,hon spelar innebandy i deras damlag nr 21 .
Dom har enligt säkra källor setts flertalet gånger.
Jaha? Två vuxna människor som har sex med varandra. Vilket scoop. Ring Aftonbladet.
Citera
2023-03-02, 20:13
Medlem
Min farsa berättade att han kan bete sig märkligt och skaka. Stämmer det?
Citera
2023-03-02, 20:43
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettsugning
Jaha? Två vuxna människor som har sex med varandra. Vilket scoop. Ring Aftonbladet.

Att en 48 årig man får ligga med 27 årig tjej är ovanligt, men Peter är sk. kändis och har pengar på banken, det gav tydligen pirr i bäret på innebandy-spelerskan. Grattis Peter !
Citera
2023-06-02, 21:57
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Komiken Peter Magnusson, 45 avslöjar nu att hans nya flickvän är Josefina, 29

De är kära och lyckliga.

Innan Peter mötte Josefin var han ihop med Ebba Trollsten, 35 och dessförinnan med Ida Bergfeldt 39 som han har dottern Greta, 6. tillsammans med.

Peter blir äldre, men flickvännerna blir yngre för varje gång. Åldersskillnaden mellan Peter och hans flickvänner har gått från 6 år till 10 år för att nu vara 16 år.
Haha han upprepar ju bara en 1000000årig sedvänja, när mannens värde sänks efter att han passerat 45 måste han söka sig nedåt i åldrarna till osäkrare tjejer för att stå ut med att inte kunna utvecklas längre
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-06-02 kl. 22:02.
Citera
2023-06-02, 23:58
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ettanollan
Apropå det, pernilla har ju länge förespråkat STOR KUK genom låtar m.m.

Såg denna rulle: https://www.moviezine.se/movies/tills-frank-skiljer-oss-at Tills Frank skiljer oss åt 2019.

Har han SVERIGES största KUK?? Har aldrig sett något liknande i kalsonger eller är det bara fejk? Såg någon annan film eller serie med honom och där såg den gigantisk ut med.
Varför har den här filmen ingen egen flashbacktråd, den där recensenten har stora problem med känslolivet och hans förmåga till recension är begränsad av att han inte klarar av att en kvinna har huvudrollen och att han sitter och OCD'ande jämför med sina engelska komedimän-idoler
Citera
2023-06-03, 00:53
Medlem
GodSosses avatar
Han kanske är storkukad, men han är absolut ingen stor komiker. Han har ett uttryck/ anslag som kan jämföras med en ensträngad banjo: same old, same old.
Citera
2023-06-04, 00:21
Medlem
Coffeemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GodSosse
Han kanske är storkukad, men han är absolut ingen stor komiker. Han har ett uttryck/ anslag som kan jämföras med en ensträngad banjo: same old, same old.

Man måste ändå ge honom att han hittat en nisch. Och jag får uppfattningen att han tjänar bra på sina filmer och har all produktion själv. Rätta mig gärna om jag har fel.

Lite av en svensk Sandler fast naturligtvis betydligt sämre. Filmerna rullar ju också med jämna mellanrum på fyran.

Jag tycker inte hans filmer är helt kassa men tämligen lättglömda. Jag är imponerad av att han gjort så många, det känns lite som att han hittade en lucka där Hannes Holm blev lat.
Citera
2025-05-08, 20:33
Medlem
Började tänka på honom nu. Ligger han med någon ny yngre brutta eller har han hållit sig till en nu?
Citera
2025-05-08, 20:41
Medlem
Marabouoreos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Partlow
Började tänka på honom nu. Ligger han med någon ny yngre brutta eller har han hållit sig till en nu?
Han harvar väl på med dejtingen. Pratar en hel del om det i sin pod. Verkar inte superlätt att dejta om jag ska vara ärlig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in