Citat:
Ursprungligen postat av
bobbybrun
Håller helt med! Inte mig emot att fallet uppmärksammas dock, folk ska få veta vad han har gjort. Blir nästan lite sugen på att leta upp ett gäng grannar till Migrän-Martin och skicka länken till dem

Jag blir också sugen på det, men skulle aldrig göra det. Aldrig, pga av att jag inte vill att anhöriga får skit. Men anledningen till att jag blir sugen på det är att S låter så rationell i i spelningen, medan hon "hotat" Sara under lång tid med sina "media-kontakter" och att det är Sara som förlorar mest på det, att det är hon som kommer bli hatad på, att Sara har en sista chans att avpublicera innan ETC-artikeln osv. Jag förstår Sara på det viset, hon vill inte bli hotad och tillrättavisad av nån med tidningskontakter. Sara har ju fler läsare än ETC. Sara och Patrik låter jävligt osympatiska i inspelningen. Hag tycker det är förkastligt och högst oprofessionellt, märk väl. Men betänk då att S har hotat sara och patrik med sina mediakontakter. Sara och patrik skiter väl totalt i om de blir uthängda i ETC. S har hotat med nåt som inte är ett hot för SoP, utan bara en provokation. S o P skiter väl i det, och kan kosta på sig hånflin, även om det är elakt men även ett uttryck för att de är trötta på S:s påverkanskampanj med hot. Nu har S säkert dragit 100.000 fler läsare till dumpen varav ett flertal kommer att gå in och läsa här. S jobbar hårt för att mannens gädderier ska bli kända på orten, där de än så länge gått under radarn. SM har en god verbal förmåga, men tyvärr, för barnens skull, inget konsekvenstänk. S: snälla! Lägg locket på! Byt efternamn du också. Uppmärksamna inte din mans felsteg i media. Nu har du dragit upp M:s fall i ETC och andra medier hakar på, såsom Nyheter24. Vilket leder massa trafik till dumpen (ca tre månader tillbaka) och hit till denna tråd där alla redan vet vilka ni är. Flytta med barnen och byt namn!