2022-06-09, 23:05
Medlem
LightFandangos avatar
Jag tycker i vanlig ordning att Saras argument om att uthängningen i ETC-fallet inte bör tas ned då den fungerar som en varning för eventuella framtida partners till mannen, känns en aning "svajigt".

Om Dumpens hemska "pedofilmammor" finns på riktigt så blir ju uthängningen rena kontaktannonsen och bör tas ned omgående av säkerhetsskäl. Varför skulle en verklig pedofilmamma riskera att åka fast genom att chatta med främmande män när hon kan gå in på Dumpen och välja och vraka bland män som inte har nåt mer att förlora?

(Och om "pedofilmammorna" inte finns på riktigt så kan man ju undra varför man använder sig av dessa karaktärer.)
Citera
2022-06-09, 23:18
Medlem
sandyhells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bobbybrun
Håller helt med! Inte mig emot att fallet uppmärksammas dock, folk ska få veta vad han har gjort. Blir nästan lite sugen på att leta upp ett gäng grannar till Migrän-Martin och skicka länken till dem

Jag blir också sugen på det, men skulle aldrig göra det. Aldrig, pga av att jag inte vill att anhöriga får skit. Men anledningen till att jag blir sugen på det är att S låter så rationell i i spelningen, medan hon "hotat" Sara under lång tid med sina "media-kontakter" och att det är Sara som förlorar mest på det, att det är hon som kommer bli hatad på, att Sara har en sista chans att avpublicera innan ETC-artikeln osv. Jag förstår Sara på det viset, hon vill inte bli hotad och tillrättavisad av nån med tidningskontakter. Sara har ju fler läsare än ETC. Sara och Patrik låter jävligt osympatiska i inspelningen. Hag tycker det är förkastligt och högst oprofessionellt, märk väl. Men betänk då att S har hotat sara och patrik med sina mediakontakter. Sara och patrik skiter väl totalt i om de blir uthängda i ETC. S har hotat med nåt som inte är ett hot för SoP, utan bara en provokation. S o P skiter väl i det, och kan kosta på sig hånflin, även om det är elakt men även ett uttryck för att de är trötta på S:s påverkanskampanj med hot. Nu har S säkert dragit 100.000 fler läsare till dumpen varav ett flertal kommer att gå in och läsa här. S jobbar hårt för att mannens gädderier ska bli kända på orten, där de än så länge gått under radarn. SM har en god verbal förmåga, men tyvärr, för barnens skull, inget konsekvenstänk. S: snälla! Lägg locket på! Byt efternamn du också. Uppmärksamna inte din mans felsteg i media. Nu har du dragit upp M:s fall i ETC och andra medier hakar på, såsom Nyheter24. Vilket leder massa trafik till dumpen (ca tre månader tillbaka) och hit till denna tråd där alla redan vet vilka ni är. Flytta med barnen och byt namn!
Senast redigerad av sandyhell 2022-06-09 kl. 23:51.
Citera
2022-06-09, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sandyhell
Jag blir också sugen på det, men skulle aldrig göra det. Aldrig, pga av att jag inte vill att anhöriga får skit. Men anledningen till att jag blir sugen på det är att SM låter så rationell i i spelningen, medan hon "hotat" Sara under lång tid med sina "media-kontakter" och att det är Sara som förlorar mest på det, att det är hon som kommer bli hatad på, att Sara har en sista chans att avpublicera innan ETC-artikeln osv. Jag förstår Sara på det viset, hon vill inte bli hotad och tillrättavisad av nån med tidningskontakter. Sara har ju fler läsare än ETC. Sara och Patrik låter jävligt osympatiska i inspelningen. Hag tycker det är förkastligt och högst oprofessionellt, märk väl. Men betänk då att SM har hotat sara och patrik med sina mediakontakter. Sara och patrik skiter väl totalt i om de blir uthängda i ETC. SM har hotat med nåt som inte är ett hot för SoP, utan bara en provokation. S o P skiter väl i det, och kan kosta på sig hånflin, även om det är elakt men även ett uttryck för att de är trötta på SM:s påverkanskampanj med hot. Nu har SM säkert dragit 100.000 fler läsare till dumpen varav ett flertal kommer att gå in och läsa här. SM jobbar hårt för att mannens gädderier ska bli kända på orten, där de än så länge gått under radarn. SM har en god verbal förmåga, men tyvärr, för barnens skull, inget konsekvenstänk. SM: snälla! Lägg locket på! Byt efternamn du också. Uppmärksamna inte din mans felsteg i media. Nu har du dragit upp M:s fall i ETC och andra medier hakar på, såsom Nyheter24. Vilket leder massa trafik till dumpen och hit till denna tråd där alla redan vet vilka ni är. Flytta med barnen och byt namn!

Anledningen till att deras identitet röjdes var för att Dumpen gav tillräckligt mycket ledtrådar att fallet kan bindas samman med en viss "gädda". Omgående efter ETC-artikeln så dök nyreggade konton i tråden och skrev att det rörde sig om mannen ifråga.
Citera
2022-06-09, 23:37
Medlem
Vilket bottennapp senaste Martin Soneby-dyngan är. Associationsskuld är den största idiotin som Dumpen kan begå och man vevar mot alla håll nu så fort kritik eller skämt dyker upp.
Citera
2022-06-09, 23:39
Medlem
sandyhells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Anledningen till att deras identitet röjdes var för att Dumpen gav tillräckligt mycket ledtrådar att fallet kan bindas samman med en viss "gädda". Omgående efter ETC-artikeln så dök nyreggade konton i tråden och skrev att det rörde sig om mannen ifråga.

Den springande punkten här är att folk på orten inte visste nåt. Nu har S dragit upp det i media. Hon hotade Sara om att inte dra mer uppmärksamhet till fallet, men faktum var att det var S själv som drog massiv uppmärksamhet till fallet. Dumpen går som vanligt i svaromål, vilket S bör veta, och även utan dumpens hjälp hade det listas ut. Som alltid i denna tråd. S har by proxy i ett inlägg skrivit ledtrådar. Och Sara har de facto inte dragit mer uppmärksamhet till fallet. Uppmärksammandet kom iom att S uttalade sig i media.
Citera
2022-06-09, 23:42
Medlem
cordelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sandyhell
Den springande punkten här är att folk på orten inte visste nåt. Nu har S dragit upp det i media. Hon hotade Sara om att inte dra mer uppmärksamhet till fallet, men faktum var att det var S själv som drog massiv uppmärksamhet till fallet. Dumpen går som vanligt i svaromål, vilket S bör veta, och även utan dumpens hjälp hade det listas ut. Som alltid i denna tråd. S har by proxy i ett inlägg skrivit ledtrådar. Och Sara har de facto inte dragit mer uppmärksamhet till fallet. Uppmärksammandet kom iom att S uttalade sig i media.
vem är S?
Citera
2022-06-09, 23:43
Medlem
sandyhells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Vilket bottennapp senaste Martin Soneby-dyngan är. Associationsskuld är den största idiotin som Dumpen kan begå och man vevar mot alla håll nu så fort kritik eller skämt dyker upp.
En offentlig person skämtar om och gör humor av pedofili och har en barnsexförbrytare i sitt företags styrelse. Det här är hett stoff och högst relevant. Det är bara peddo-kramare som du som inte förstår det.
Citera
2022-06-09, 23:46
Medlem
Bara jag som mest kollar på uppladdningarna för att se Sara? Hon är så förbannat feminin. Det blir bioresonans i kroppen när ögonen uppfattar hennes estetik.
Citera
2022-06-09, 23:46
Medlem
sandyhells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cordelia
vem är S?
Gäddans fru
Citera
2022-06-09, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anteaus
Njae, nu får du nog läsa på om upphovsrätt. En bild "ägs" alltid av fotografen (med undantag där den licencierats ut).
Då får väl gäddan använda sitt ägande av foto på ett kön i en anmälan dessutom bevisa att det verkligen är han på bilderna och inte en bild han tagit från nätet, de flesta bilderna är inte helkroppsbilder där ansikte syns tillsammans med det övriga
Citera
2022-06-09, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Då får väl gäddan använda sitt ägande av foto på ett kön i en anmälan dessutom bevisa att det verkligen är han på bilderna och inte en bild han tagit från nätet, de flesta bilderna är inte helkroppsbilder där ansikte syns tillsammans med det övriga

Bildens exifinformation borde vara på hans sida
Citera
2022-06-09, 23:53
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zeroday
Ja, det är tydligt att den kriminella ansvariga utgivaren nyttjar dumpen som en slägga mot alla som säger något hon inte gillar. Det är lite baksidan med att en privatperson med dåligt omdöme och hämndbegär skyddas bakom utgivningsbevis.

Är man kriminell om man slutat dricka , slutar sälja sex och slutat med droger?
Vad har du för källa på att det gäller hämndbegär?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in