2022-06-09, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hannno
Tror du inte? Tror du att folk knarkar för att det är kul? De allra flesta som knarkar göra det pga bakomliggande psykisk ohälsa så som depression, ångest, trauma osv osv osv.

Han har själv sagt att han har svårt att sova på nätterna färjan får upp bilder i huvudet från killen som dog, han har en hel del trauman även om de ibland har varit självförvållat att leva den livsstilen. Tror inte att sitta instängd i tre månader och tänka på alla människor man sårat underlättar. (Han pratade om det i fredags podden med Sebbe stax) men vad vet jag. Folk kanske knarkar på den nivån han varit för att de vill ha lite kul.

Tvärtom mot vad du verkar tro så knarkar faktiskt de flesta för att det är kul.

De flesta som testar droger blir inte missbrukare, att Alex sedan tillhör minoriteten är en annan femma.
Citera
2022-06-09, 18:33
Medlem
Haha nu cirkulerar det en video på tiktok där han skriker att han och en kille som är med på filmen är mördare båda två och att man ska kolla Flashback om man inte tror han . Ser för övrigt rätt dragen ut haha
Senast redigerad av Vitahandenejsvart 2022-06-09 kl. 18:36.
Citera
2022-06-09, 18:41
Medlem
https://imgur.com/a/TUHCEco
Citera
2022-06-09, 18:46
Medlem
Citat:
Tror du inte? Tror du att folk knarkar för att det är kul? De allra flesta som knarkar göra det pga bakomliggande psykisk ohälsa så som depression, ångest, trauma osv osv osv.

Han har själv sagt att han har svårt att sova på nätterna färjan får upp bilder i huvudet från killen som dog, han har en hel del trauman även om de ibland har varit självförvållat att leva den livsstilen. Tror inte att sitta instängd i tre månader och tänka på alla människor man sårat underlättar. (Han pratade om det i fredags podden med Sebbe stax) men vad vet jag. Folk kanske knarkar på den nivån han varit för att de vill ha lite kul.

Du menar på killen han mördade?
Alex pundar inte för att det är synd om honom, kom igen vad fan, är du Alva i egen hög person eller?
Våran hjälte är det inte speciellt synd om, se här hur han misshandlar en betydligt äldre och mindre herre än honom själv inne på kåken nu senast tex.
Män i övre medelåldern som vill ha frukt och tjejer som inte vill följa med på efterfest får smäll av våran stackars Alex som försöker knarka bort sina trauman.
Citera
2022-06-09, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melon59

Citat:
Ursprungligen postat av Boanders266
Du menar på killen han mördade?
Alex pundar inte för att det är synd om honom, kom igen vad fan, är du Alva i egen hög person eller?
Våran hjälte är det inte speciellt synd om, se här hur han misshandlar en betydligt äldre och mindre herre än honom själv inne på kåken nu senast tex.
Män i övre medelåldern som vill ha frukt och tjejer som inte vill följa med på efterfest får smäll av våran stackars Alex som försöker knarka bort sina trauman.

HAHHAHAHA, måste citera mig själv där! Klockren timing tiktoken, lol lol lol

EDIT; glömde länken till youtube klippet: https://www.youtube.com/watch?v=EaXussuUkkU&t=7s

Han ser förövrigt ut att lida hemskt där i Turkiet av sitt missbruk.
Senast redigerad av Boanders266 2022-06-09 kl. 18:52.
Citera
2022-06-09, 18:52
Medlem
Citat:

Hahahha
Citera
2022-06-09, 19:02
Medlem
Citat:

EDIT; glömde länken till youtube klippet: https://www.youtube.com/watch?v=EaXussuUkkU&t=7s

Han ser förövrigt ut att lida hemskt där i Turkiet av sitt missbruk.

Oh my bad! Fick för mig att personen som spelat in original tiktoken skrev att han var mördare, men icke, så då var det inte lika roligt.
Men Alex ser ut att vara bra i gasen iaf!
Citera
2022-06-09, 19:06
Medlem
Citat:
Oh my bad! Fick för mig att personen som spelat in original tiktoken skrev att han var mördare, men icke, så då var det inte lika roligt.
Men Alex ser ut att vara bra i gasen iaf!

Haha han sitter ju i videon och säger att båda dom är mördare och när andra killen börjar tveka lite för han ser att dom filmas nämner Alex att allt finns på Flashback hahahah
Citera
2022-06-09, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vitahandenejsvart
Haha han sitter ju i videon och säger att båda dom är mördare och när andra killen börjar tveka lite för han ser att dom filmas nämner Alex att allt finns på Flashback hahahah

What?! Jag fick aldrig igång ljudet!

Okej, fick igång ljudet och... VAD I HELVETE!!! HAHAHAHAH
Senast redigerad av Boanders266 2022-06-09 kl. 19:20.
Citera
2022-06-09, 19:22
Medlem
Citat:
What?! Jag fick aldrig igång ljudet!

Okej, fick igång ljudet och... VAD I HELVETE!!! HAHAHAHAH

100 gubbe
Citera
2022-06-09, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vitahandenejsvart
100 gubbe

Walla! shhhouuurdddda! Mördare, fattaaar rrruuuu!
Men seriöst, fan sjukaste jag hört i det här sammanhanget, HAHHAHA.
Citera
2022-06-09, 19:29
Medlem
Citat:
Han har själv sagt att han har svårt att sova på nätterna färjan får upp bilder i huvudet från killen som dog, han har en hel del trauman även om de ibland har varit självförvållat att leva den livsstilen.

Citat:
Ursprungligen postat av Melon59

HAHAHHAHAHAHAHHA
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här