2022-06-08, 23:31
Medlem
RiktigTIs avatar
Om jag ska dra någon övergripande slutsats av vad de gör med informationen de samlar om mig så är slutsatsen att de använder informationen för att utföra psykologiska & sociala operationer i syfte att få kontroll av mig.

De övertygar eller delar information, metoder & taktiker till min sociala krets om bl.a. hur att exempelvis manipulera mig. Så länge en relation jag har är gynnsam för deras agenda vilket är manipulation att mitt liv så tillåter de den relationen att pågå.

Samtidigt som de måste förhålla sig till min vilja & handlingar. Deras avsikt verkar vara att få mig att som de vill. Det är inte så LÄTT som de vill få oss att tro. Därför måste de infiltrera alla i ens sociala krets att delta i en allomfattande påverkansoperation.

Vi måste ändå leva i det samhälle som DE infiltrerat & kontrollerar därmed har vi inget val än att utsättas för deras inflytande hur än kränkande & skadlig den är. De har bestämt för längesedan att mitt liv ska vara deras projekt vilket de rekryterat (infiltrerat) min familj & vänner till. Troligen har de utlovats något för deras deltagande - åtminstone att de tror på det kulten/sekten/sällskapet säger.

Jag tror inte för en enda sekund att denna operation hade pågått i sådan djup nivå om inte de kunnat rekrytera mina närmaste i det - alla vet vad som pågår vilket jag sett till vara ett faktum. Alla vet också att det är av största vikt att hemlighålla det & därmed vara tysta för att spela med.

Ni som vet om det här är medvetna att det här är kriminellt i grunden. Det blir inte ett brott förrän de blir påkomna & bevis samlat vilket är i grunden svårt för oss eftersom de gör allt i sin makt att behålla deras inflytande - även så pass att döda oss eller sjukförklara oss. Det är så de hemlighåller det hela vilket är att anspela på människors psykologi & samhällets svaga.

Ni som spelar med kommer aldrig att få något av det vad än ni tror eller de lovat. Deras enda mål är deras agenda där 99% av er som deltar ses viljelösa idioter som sviker sin medmänniska.
Citera
2022-06-09, 11:55
Medlem
Det hela handlar om ett projekt inom kvantmekanik. De har kombinerat partikelfysik med kognition för att skapa riktiga mänskliga tidsresor i människans minne.

Inom partikelfysik så är det möjligt att skapa tidslika kurvor. Vilket innebär att man kan ta något från framtiden och föra det till det förflutna, och det är sen det som skapade händelsen som skedde i framtiden.

https://en.wikipedia.org/wiki/Closed_timelike_curve

De som följer efter dig har inte en blekaste aning om vad de håller på med och varför. De tror att det "bara handlar om mobbing typ". Det vet inte hur, varför eller vad de gör. De vet knappt vad schrödingers ekvation är för något. Dessa personer är förmodligen involverade som observatörer i projektet. Att de är observatörer innebär att deras del är att titta på den utsatta medans de som ansvarar för projektet tittar på observatörerna. Det är också något som förekommer inom partikelfysik, du kan googla på wigners friend.

https://en.wikipedia.org/wiki/Wigner%27s_friend
Citera
2022-06-09, 12:39
Medlem
Att ingen riktigt vet vad de håller på med innebär att det här är fruktansvärt allvarligt. Det är allvarligare än vad man ens klarar av att föreställa sig. Då det handlar om tidslika kurvor inom kvantmekanik så går det inte att veta NÄR de kommer ifrån. Det kan vara en organisation som inte finns än i den tiden som vi upplever som nu. Det kan vara en organisation som är från 500 år från nu, eller tom 1000 år från nu. Vi vet inte heller vad som är verkligt eller inte längre. Hela vår verklighet och samhälle som vi upplever just nu kanske är manipulerat av nån organisation som reser i tiden.
Citera
2022-06-09, 12:41
Medlem
De är ute efter att manipulera din tidslinje.
Citera
2022-06-09, 14:02
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Recursion2.0
Det hela handlar om ett projekt inom kvantmekanik. De har kombinerat partikelfysik med kognition för att skapa riktiga mänskliga tidsresor i människans minne.

Inom partikelfysik så är det möjligt att skapa tidslika kurvor. Vilket innebär att man kan ta något från framtiden och föra det till det förflutna, och det är sen det som skapade händelsen som skedde i framtiden.

https://en.wikipedia.org/wiki/Closed_timelike_curve

De som följer efter dig har inte en blekaste aning om vad de håller på med och varför. De tror att det "bara handlar om mobbing typ". Det vet inte hur, varför eller vad de gör. De vet knappt vad schrödingers ekvation är för något. Dessa personer är förmodligen involverade som observatörer i projektet. Att de är observatörer innebär att deras del är att titta på den utsatta medans de som ansvarar för projektet tittar på observatörerna. Det är också något som förekommer inom partikelfysik, du kan googla på wigners friend.

https://en.wikipedia.org/wiki/Wigner%27s_friend

Citat:
Att ingen riktigt vet vad de håller på med innebär att det här är fruktansvärt allvarligt. Det är allvarligare än vad man ens klarar av att föreställa sig. Då det handlar om tidslika kurvor inom kvantmekanik så går det inte att veta NÄR de kommer ifrån. Det kan vara en organisation som inte finns än i den tiden som vi upplever som nu. Det kan vara en organisation som är från 500 år från nu, eller tom 1000 år från nu. Vi vet inte heller vad som är verkligt eller inte längre. Hela vår verklighet och samhälle som vi upplever just nu kanske är manipulerat av nån organisation som reser i tiden.

Citat:
De är ute efter att manipulera din tidslinje.

Jag håller inte med att de är tidsresande psykologiska & sociala operatörer men det är sant att de är psykologiska & sociala operatörer som på olika vis manipulerar ens verklighet.

De har visat mig det de gör. Av det jag uppfattat krävs ingen science fiction-teknologi att utföra deras operationer. Därmed ska alla vi utsatta vara väldigt skeptiska mot fantastiska & irrationella förklaringar.

Det jag hellre tror på samt är övertygad om att de har i praktiken oändligt med resurser vilket syfte är att testa eller använda dessa resurser i hemlighet. Återigen - ingen direkt science fiction men helt klart avancerad teknologi som A.I. som behandlar information som samlas i realtid vilket bl.a. manipulerar algoritmer och information online (i syfte att utföra "Mind Control").

Det du beskriver är precis som filmen "Adjustment Buraeu" med Matt Damon. Filmen har jag sett samt så vet jag att TI-propagandisten Bryan Tew använt på sin Youtubekanal för att "visa" det de gör. DE försöker manipulera våra liv vilket är sant men inte är de en typ av tidsresande sociala operatörer.

Det som jag vill hävda är att de är högt uppsatta "Social Engineers" där de har en given plan med ens liv.
Senast redigerad av RiktigTI 2022-06-09 kl. 14:20.
Citera
2022-06-09, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Varför ska då min familj samarbeta med våra "fiender"? De skulle inse sådant eventuellt.

Självklart finns det många som ogillar serber i Sverige. Vi har blivit behandlade både bra och dåligt hela våra liv här men självklart var serber på 90-talet som ryssar är idag i väst. Hela NATO-maskineriet vill demonisera alla serber & ryssar. Vi serber är naturliga fiender till den elit i väst och dess militärunderrättelseindustri.

Varför tror du dina föräldrar rekryterats? Är det sant så har de ju kunnat läsa vartenda tangentnedlag från din mobil och dator så då dmåste du nästan framstå som en idiot ur deras perspektiv. Kan lika gärna vara nån som hälsar saker i deras namn. Du slängs omkring mot din direkta omgivning. Du slåss med pappersdramar med andra ord.

Påpekar än en gång att folk ur alla samhällsgrupper inhår i nätverket. Faktiskt även ryssar och serber för den dellen. Det betyder inte att de är en stor glad familj eller att man ska betrakta dem enhetligt för den delen. Det är helt betydelselöst att du försöker koppla nättverken till enskilda sällskap och sekter för de ingår ju, som källor. Det är ju så underrättelsenätverk fungerar med största möjliga spridning. Att alla enskilda personer och grupper sedan handlar efter egna intressen är ju fullt naturligt.

Det sektlika tillståndet brukar hålla i några år efter nyrekryteringen men efter det är de så inbäddade att uteslutning skulle kännas som en dödsdom då de vet att de själva direkt sätts upp som måltavlor för sina forna kamrater. Med sektliknande tilltånd menatt de efter rekryteringen utsätts för omvänd gamg stalking då deras ego, självkänsla och aktivitet boostas genom oändligt berömmande och uppvaktning, även om de så bara sätter en fis så får de beröm för storslagenhet och att de tagit rätt beslut. Sedan har du ett gäng narcistiska egocentrifierade hjärntvättade zombies som egentligen ser ut som totala idioter
Senast redigerad av Signalspaning 2022-06-09 kl. 15:47.
Citera
2022-06-11, 01:46
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Varför tror du dina föräldrar rekryterats? Är det sant så har de ju kunnat läsa vartenda tangentnedlag från din mobil och dator så då dmåste du nästan framstå som en idiot ur deras perspektiv. Kan lika gärna vara nån som hälsar saker i deras namn. Du slängs omkring mot din direkta omgivning. Du slåss med pappersdramar med andra ord.

Påpekar än en gång att folk ur alla samhällsgrupper inhår i nätverket. Faktiskt även ryssar och serber för den dellen. Det betyder inte att de är en stor glad familj eller att man ska betrakta dem enhetligt för den delen. Det är helt betydelselöst att du försöker koppla nättverken till enskilda sällskap och sekter för de ingår ju, som källor. Det är ju så underrättelsenätverk fungerar med största möjliga spridning. Att alla enskilda personer och grupper sedan handlar efter egna intressen är ju fullt naturligt.

Det sektlika tillståndet brukar hålla i några år efter nyrekryteringen men efter det är de så inbäddade att uteslutning skulle kännas som en dödsdom då de vet att de själva direkt sätts upp som måltavlor för sina forna kamrater. Med sektliknande tilltånd menatt de efter rekryteringen utsätts för omvänd gamg stalking då deras ego, självkänsla och aktivitet boostas genom oändligt berömmande och uppvaktning, även om de så bara sätter en fis så får de beröm för storslagenhet och att de tagit rätt beslut. Sedan har du ett gäng narcistiska egocentrifierade hjärntvättade zombies som egentligen ser ut som totala idioter

Jag har skrivit om min familjs del av det flera gånger. Du vet varför de har blivit rekryterade eftersom det här är baserat i att få mig att tro på Gud/Satan eller dylikt, vilket vad kulten/sekten/sällskapet använder min familjs hjälp att uppnå vilka är själva kristna.

De får underrättelse om mig dock inte allt. Det de får är order eller bit av information rörande agendan mot mig - de får garanterat inte det jag skriver här exempelvis. Det de får är filtrerad & begränsad information från de personer som samlar data om mig dygnet runt. Allt information de får är endast i syfte att främja den övergripande agenda eller det de tror pågår med underrättelsen vilket är att det hela ska verka att de får information på ett övernaturligt sätt (t.ex. röst från "Gud" därav denna propaganda om Voice-to-Skull-skitsnack).

Gällande propagandan om Voice-to-skull vill det att jag ska tro att personer i min omgivning blir kontaktade på övernaturligt sätt & får information om mig på så vis. Det här science fiction är till delvis att få oss manipulerade till att tro vår omgivning är utsatta för denna teknologi (omedvetna om det). I själva verket är familj & vänner:
  • rekryterade att delta i operationen
  • förnekar dess existens
  • får information (order) om vad att göra/säga
  • har blivit tillsagda att det här är en de facto psykologisk operation att få mig tro på saker som sponsorn vill

Min familj är kristna & de har sagt/gjort saker i över 15 år som bekräftat för mig att de samarbetar med en kult/sekt/sällskap (även om denna är en front för en större underrättelseoperation). De är själva utsatta för manipulation dock tror de själva att jag är måltavlan för manipulation eftersom min familj & den ansvarige gruppen uppenbarligen delar samma "mål" vilket är manipulation av mig.

Jag har blivit utsatt för påverkan av alla i mitt nätverk så nationalitet eller lojalitet verkar inte spela roll här - det här verkar vara något oberoende av stat eller nationalitet som exempelvis katolska kyrkan. Att vi pekar finger mot en stat eller regering kommer inte lösa identiteten på de som utför det här mot mig.

I mitt egna fall är jag nära på att förstå mig på det hela i sin helhet rörande min egna situation. Kontentan är att en mäktig grupp i någon del av samhället agerar som en kult/sekt/sällskap med irrationella mål & syften i att få mig att tro & tänka som de vill eller att bli som de vill.

Det är relativt enkelt att motivera allmänheten & sociala kretsen (inkl. främlingar) om de exempelvis tror att det här är ett oskyldigt experiment rörande spiritualitet, religion, psykologi etc. där av någon anledning lidande är i centrum. Lidande i sig har mycket att göra med varför folk tror på Gud rent psykologiskt sätt vilket varför kulter/sekter rekryterar & behåller medlemmar genom att utsätta dessa för lidande.

Psykologin bakom varför människor TROR på irrationella saker verkar ändå vara till grund här där Gud i mitt fall används för att motivera min familj & vänner åtminstone som del av ett större syfte vilket är beteende- & trossystemmodifikation.

Jag håller med dig att de använder någon säkerhetstjänst eller egen underrättelseorgan för att utföra det här. Du har djupare kunskap om hur det fungerar vilket jag i stort sett håller med om.

Det här är vad jag tror att de vill att jag & folk ska tro att det handlar om sedan vad de faktiskt vill i enskilda fall... Jag vet att jag är utsatt för en omfattande påverkansoperation som använda psykologiska & sociala metoder & medel - det råder absolut ingen tvekan om att de försöker påverka mig på ett gömt & hemligt sätt till att tro som de vill vilket ska öppet sätt baseras i religion eller spiritualitet (vad min familj & mina vänner verkar bli övertygade om).

De har spenderar så mycket resurser på mig men jag har endast avsky för denna grupp. De har med uppsåt orsakat lidande. Jag kommer aldrig att göra eller bli som de vill så länge jag har vilja över mitt liv. De tror att lidande gör en mer benägen att tro på Gud eller underkasta sig någon makt (de själva vilka vill vara Gudalika i termer av makt/inflytande/påverkan).

Skillnaden i mitt fall från andra fall är att de har investerat enorma resurser (från mitt perspektiv) att få igenom deras agenda om mig. I andra fall räcker det kanske 5% av det de gjort mot mig att folk ska "knäckas". I mitt fall är jag än idag beredd att avslöja skit online så fort jag vet vilka det är - helst med personlig information om de ansvariga. Deras största förhoppning är att jag ska tro på det de vill & således sprida det på egen hand (verkar det som).

Från mitt perspektiv är de galna som försöker med samma öppna metodik i 10+ år utan resultat än att förarga mig att mitt liv blir grovt kränkt & att jag blir allt mer motiverat att se till de alla hamnar i fängelse.
Citera
2022-06-11, 02:38
Medlem
RiktigTIs avatar
Ni som är mer intresserade av ämnet i mitt förra inlägg kan läsa mer om det i relation till Gang Stalking & Targeted Individuals här: https://www.reddit.com/r/TargetedPsychology/

De har väldigt intressanta filosofiska diskussioner om psykologi, religion, spiritualitet & hur det hänger ihop med agenda/syftet/målet med "Gang Stalking".
Citera
2022-06-11, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
vilket vad kulten/sekten/sällskapet använder min familjs hjälp att uppnå vilka är själva kristna.

De får underrättelse om mig dock inte allt.

De har spenderar så mycket resurser på mig men jag har endast avsky för denna grupp..

Jag har redan testat deras deras nätverk genom meddelandebombning så jag vet att de ser live.

I Sverige och Ungern:
Allt vad en cellspy klarar göra med mobilen inklussive positionering.
Fullständig spyware koll på dator och smarttv.
Ej smarttelefon kan de ju ändå positionera genom mobilmasterna och har koll på SMS-en den vägen.
Hemlig rumsavlyssning eller videoövervakning.
Öppning av brev och paketförsändelser

Ungern:
Automatisk ansiktsigenkänning i övervakningskamerorna.
Koll på bankkonton och transaktioner (innebär att de kan räkna upp varje enskild artikel om du handlat i mataffären när du betalat med bankkort)

Sekter behöver du dig inte oroa dig om för de är bara ett i den långa raden iglar. Scientologerna från nätverlrt försökte kontakta mig 2010 när jag just hade fått tillgång till pengar efter att folk från nätverket misslyckats med sima skambud på min bostad.

Det du behöver oroa dig för är alla råttor inom nätverket. Även kriminella och även de bekanta och släktingar kan bli måltavlor.

Finns väl tusen former hur nätverket kan dra fördel. Alltifrån sko sig på LSS boenden, tvångsomhändertaganden, LVU boenden, ta ifrån barnen, ekonomisk vinning, sexuella övergrepp, bostadsmafgian som är ute efter din bostad, sekter, organiserad brottslighet eller bara hinna före dig att sätta på tjejen du vill dejta.
Senast redigerad av Signalspaning 2022-06-11 kl. 13:31.
Citera
2022-06-11, 15:34
Medlem
Gang stalking förekommer!

Hur det började för mig, var polisen som började spana på mig, sen efter några år så lämnade dom över ärendet till nån grupp som började gang-stalka mig! Sen försökte dom gå på min mat och vatten!
Citera
2022-06-11, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reklam-
Gang stalking förekommer!

Hur det började för mig, var polisen som började spana på mig, sen efter några år så lämnade dom över ärendet till nån grupp som började gang-stalka mig! Sen försökte dom gå på min mat och vatten!

Det är de civila personbaserade underrättelsekällorna du har efter dig. Avtalskrivna angivare inom civilbefolkingen. De verkar mellan totalförsvaret, länstyrelserna, de politiska, partierna, Säpo, MSB och UD.

I motsatts till civilförsvaret är de ganska så självständiga men endå avtalskrivna och ansvaret tilldelat till en innehavande officer eller underhållshandläggare. De har en positionsbaserad kommunikationsapp i mobilen. Räkna dock inte med att komma åt den då inloggningen kan vara biometrisk.Dock ser de varandra i närområdet genom den samt "dig" som målperson och ditt ärende hos dem.

Vem som helst kan finnas med i angiverinätverken. Till och med luffaren utanför hemköp.
Citera
2022-06-16, 19:49
Medlem
Jag förstår varför många utsatta blir hemlösa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in