2022-06-08, 21:48
Medlem
Jag funderar ändå lite på vad Einar gjorde för brottsligt och att de borde vara en väg att förstå vilka som körde tillbaka.

Nu är ska man ju skilja verk från artist eller vad de nu säger. Men i nysläppta (nåja) låten "Lille Nisse" väcks ju några funderingar.. han sjunger till sitt unga jag..

1 - Jag vet det, yani, bror, han har fucking golat ut dig
Vem har gillat ut han?
2 - Och jag vet att du sköt när han fucking skrek "Skjut mig"
Har Einar verkligen skjutit någon?
3 - (om Paki) Jag kan inte säga vem som—, bror, du kommer att bli dum, ey
Vem sköt egentligen Paki, är det utrett och polisiärt avklarat, eller FB avklarat?
Citera
2022-06-08, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soldi
Jag funderar ändå lite på vad Einar gjorde för brottsligt och att de borde vara en väg att förstå vilka som körde tillbaka.

Nu är ska man ju skilja verk från artist eller vad de nu säger. Men i nysläppta (nåja) låten "Lille Nisse" väcks ju några funderingar.. han sjunger till sitt unga jag..

1 - Jag vet det, yani, bror, han har fucking golat ut dig
Vem har gillat ut han?
2 - Och jag vet att du sköt när han fucking skrek "Skjut mig"
Har Einar verkligen skjutit någon?
3 - (om Paki) Jag kan inte säga vem som—, bror, du kommer att bli dum, ey
Vem sköt egentligen Paki, är det utrett och polisiärt avklarat, eller FB avklarat?

J*hn kw*ngwa l*dman även kallad chapo. Han var pakis högra hand.

Efter att ha blivit uppläxad av honom ang sitt eskalerande kokainmissbruk så sköt chapo paki med flera skott när denne låg och sov på soffan hos en gemensam vän (hvongucci)

Alla vet att det var chapo som gjorde det och han blev även åtalad för mordet men tydligen räckte inte bevisen till.
Citera
2022-06-09, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nollgradigt
J*hn kw*ngwa l*dman även kallad chapo. Han var pakis högra hand.

Efter att ha blivit uppläxad av honom ang sitt eskalerande kokainmissbruk så sköt chapo paki med flera skott när denne låg och sov på soffan hos en gemensam vän (hvongucci)

Alla vet att det var chapo som gjorde det och han blev även åtalad för mordet men tydligen räckte inte bevisen till.

De här spermaluktande runkludren kan väl fortsätta skjuta av varandra i rask takt. Alla med normal hjärna fattar att de aldrig kommer tillföra något. De själva fattar ju att de är helt borta. Öka straffen och låt idioterna fortsätta. Rekrytera unga plattskallar och sätt pistol i handen på dem så att de kan skjuta av en annan plattskalle
Citera
2022-06-09, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darkSkye
Yes, det kommer gå snabbt.
Folk här säger att ingen skulle hämnas nisse, men ni vet fel.
Det har redan hänt saker som är direkt relaterat till hans död, men de vet ni väl redan era gangstrar

När H blir klippt så kommer vi bli nöjda. Han är gruden till allt detta.
Citera
2022-06-09, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
De bröder man kan lita på är de som är nära ens familj och kultur, man kan inte lägga sitt liv på våldtäktsråttor som Dumle, största åsnan från arabvärlden som våldtar andra tjejer tillsammans med sina bryshor.

Samma skit med ni som säger att Alexandra skulle festa med ortengrabbar, jo hon är ju helsvensk men pratar som en blatte så skulle inte förvåna mig vad man gör för clout, tänjer lojaliteten helt. Att vara malplacerad är största hotet. Einar kunde bara lita på sin familj och hans homie Leksell, det är sanningen.

Du har nästan rätt där, att det är olika kulturer, men det spelar absolut ingen roll! Syrianerna i Södertälje började klippa varandra trots att nätverkets ledare växte upp med Dani Moussa som tillhörde X-team.
Citera
2022-06-09, 03:28
Medlem
Har nyss fått reda på lite mer info av min källa som vissa i denna tråden vet vem de är. Obs detta behöver inte vara sant, det är bara info från en källa. Om ni kollar Dumles musikvideo på hans låt Burj Khalifa så har han blurrat Adels ansikte och det ska ha varit för att de slutade lita på varandra efter mordet. Adel anklagade Dumle för att ha goat och tvärtom. Jag fick även det förklarat för mig att Dumle och Einar hade planerat att göra låtar tillsammans.
Obs:Egen teori om infon stämmer. Varför skulle Dumle goa Einar om han kunde tjäna betydligt mycket mer pengar på att göra låtar med honom?
Källa: Efter mordet har Dumle även lämnat Dp och är portad från Västerort/Rinkeby pågrund av att han ska ha haft för många vänner som har gått bort och han beskrev det som att han själv snart står på tur.
Citera
2022-06-09, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrimNissen
Har nyss fått reda på lite mer info av min källa som vissa i denna tråden vet vem de är. Obs detta behöver inte vara sant, det är bara info från en källa. Om ni kollar Dumles musikvideo på hans låt Burj Khalifa så har han blurrat Adels ansikte och det ska ha varit för att de slutade lita på varandra efter mordet. Adel anklagade Dumle för att ha goat och tvärtom. Jag fick även det förklarat för mig att Dumle och Einar hade planerat att göra låtar tillsammans.
Obs:Egen teori om infon stämmer. Varför skulle Dumle goa Einar om han kunde tjäna betydligt mycket mer pengar på att göra låtar med honom?
Källa: Efter mordet har Dumle även lämnat Dp och är portad från Västerort/Rinkeby pågrund av att han ska ha haft för många vänner som har gått bort och han beskrev det som att han själv snart står på tur.

Det sista du nämnde är förmodligen sant han hängde inte längre med sina bästavänner Capone och makavelli.
Citera
2022-06-09, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Public.Enemy
Det sista du nämnde är förmodligen sant han hängde inte längre med sina bästavänner Capone och makavelli.

Capone och Makaveli åkte ju fast i början av december. Vill minnas att det fanns story/bild efter mordet och innan de åkte fast med Sebbe, Dumle och Capone i Spanien. Men sen dess kan det ju ha hänt saker såklart.
Citera
2022-06-09, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Vad heter han på riktigt?

Har ej efternamn men börjar på O o slutar me R
Citera
2022-06-09, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soderortsicario121
Einar blev klipp för hans tjej valde att få k*k av en springis från Vårby
Njaaa men de eldade på grejen
Citera
2022-06-10, 02:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrimNissen

Vad snackar du om? Dumlee är häktad misstänkt för något kring mordet! Det var han som ringde samtalet till någon kriminell som ledde mördarna till exakta platsen! Adel skulle aldrig goa Nils. Han älskade honom och backade upp honom till 100%! Kolla bara intervjun med Shan Atci hur han beskriver Einar!

Det var dessutom Dumlee som slängde sin mobil efter mordet och INTE Adel, dock vägrade Adel ge ut sitt lösen till Polisen.
Citera
2022-06-10, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZstarZscream
Vad snackar du om? Dumlee är häktad misstänkt för något kring mordet! Det var han som ringde samtalet till någon kriminell som ledde mördarna till exakta platsen! Adel skulle aldrig goa Nils. Han älskade honom och backade upp honom till 100%! Kolla bara intervjun med Shan Atci hur han beskriver Einar!

Det var dessutom Dumlee som slängde sin mobil efter mordet och INTE Adel, dock vägrade Adel ge ut sitt lösen till Polisen.

Vart har du hört att dumle är häktad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in