2007-08-17, 13:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Neonhasse
El Chombo - Chacarron , här e videon http://www.video-c.co.uk/newmicrosit...vidref=elch001
tack, du är bäst
Citera
2007-08-17, 13:28
Moderator
Humbugs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parker
Loudon Wainwright III - The Swimming Song. Leta får du göra själv.

Tackar så mycket! En titel gör det väldans mycket lättare!
Citera
2007-08-17, 14:15
Medlem
snoochriss avatar
Är det någon som kollade på CSI på kanal5 igår och vet vilken låt det var dom sjöng "live" på något poolparty för en massa ghettonegrer? Tror det var med akon men är inte helt säker. tacksam för svar
Citera
2007-08-17, 16:45
Medlem
kvints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snoochris
Är det någon som kollade på CSI på kanal5 igår och vet vilken låt det var dom sjöng "live" på något poolparty för en massa ghettonegrer? Tror det var med akon men är inte helt säker. tacksam för svar

Kan det vara Nelly med Fly Away?
Citera
2007-08-17, 16:58
Medlem
Neonhasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coke12
tack, du är bäst

Tack tack...det var trevligt att höra.
Citera
2007-08-17, 18:59
Medlem
klistiers avatar
Någon som har och kan ladda upp / skicka Lars winnerbäck - om du lämnade mig nu ? Tror den heter så iallafall, riktigt bra.
Citera
2007-08-17, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snoochris

jag såg det och det är

Obie Trice feat Akon, Eminem - Snitch

du är ute efter...

http://www.youtube.com/watch?v=sCGfV7qrzvQ
Citera
2007-08-18, 02:10
Medlem
Gnidarns avatar
Arman van helden

söker en låt som finns på www.decks.de
Phat One Sided Electro-Funky-Disco House... har 6 st av den låten men ingen är rätt remx. men den rätta fins på decks.de som en sampel och man trycker på house sen charts och ligger som nr 8 i lisatn ( AVH I.W.Y.S. (REMIX) ) (är aninges onykter när textens skrivs så stavfel samt gramatiskta fel får ni leva med...)

tack som fan på förhand!!
Citera
2007-08-18, 02:15
Medlem
Bowens avatar
Kollade på klassikern Sunes sommar igår. Någon som vet vem bruden är eller vilken låt hon sjunger där i "musikvideon" som visas på tv skärmen när Sune ska trycka örhänge i den automaten? kom inte på det själv och blev rätt nyfiken på vem det är.
Citera
2007-08-18, 04:00
Medlem
jocke_me_knivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bowen
Kollade på klassikern Sunes sommar igår. Någon som vet vem bruden är eller vilken låt hon sjunger där i "musikvideon" som visas på tv skärmen när Sune ska trycka örhänge i den automaten? kom inte på det själv och blev rätt nyfiken på vem det är.

haha, får du tag i den så måste du PM:a mig
Citera
2007-08-18, 09:15
Medlem
Hirvis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bowen
Jag har sökt efter den på internet något så djävulskt, om du får reda på det måste du skriva.
Citera
2007-08-18, 10:24
Medlem
Neonhasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hirvi
Jag har sökt efter den på internet något så djävulskt, om du får reda på det måste du skriva.
Detta hittade jag när jag googlade angående Sunes Sommar.

tjejen som sjunger heter Malin svensson, men hon är tydligen inte sångerska nu.
Låten skrevs av manusförfattaren Ulf Stark till filmen Hunden som log. Låten heter Peggys sång. på www.thomaslindahl.com kan du köpa en skiva med låten

Dock hittar jag inte låten någonstans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in