Citat:
Ursprungligen postat av
HejaFinland
Jag är osäker på om du är seriös i dina inlägg men när gjorde Ryssland en attack på djupet sist? 5e mars när ryssarna nådde Bucha väster om Kiev? Öster om Kiev tog det stopp redan 4e mars. I Mykolaiv tog det stopp redan 26e februari. Ryssland har bara gjort attacker på djupet under krigets första vecka vad jag vet. Mer än 3 månader sedan. Men jag kanske har missat någon sådan offensiv.
Har du missat ryska arméns attack på sina egna soldater?
Här kan vi snacka om penetration på djupet.
https://en.wikipedia.org/wiki/Dedovshchina
Löskukar, batonger, baseball-trän.
Inget är främmande för de Ryska officerarna.
Här ska tränas!
För, när de kommer fram till Ukraina (om de kommer fram, det vill säga) så hägrar allt från stekpannor, tvättmaskiner till oanvända damtrosor.
Men! Betänk! Ryssjävlarna får fan stå för frakten hem till "Mother russia" själva!