Citat:
Ursprungligen postat av Klokan
Hej,
Jag är 19år, och när jag är hos mina vänner brukar jag smyga mig iväg och lukta och ibland sno deras morsors trosor. Är detta fel?
Bara för att du har en fetisch för trosor så ger dig inte rätten att begå en
brottslig handling som stöld. Även om det är din kompis morsas trosor så är det stöld att göra så som du gör..
Citat:
Ursprungligen postat av Klokan
Är rädd för att de ska komma på mig. Men kan inte sluta liksom. Ibland har jag på mig trosorna också. Jag tänder på det. Vill verkligen inte göra det, men kan inte låta bli. har ni några tips? Har även haft några insidenter med kompisars systrar men det är inte lika farligt. detta med trosorna är värst! snälla kom med tips!
Ja jag kan komma med ett tips till dig. Du har ingen rätt att snoka runt i andra människors privata tillhörigheter oavsett om du har en fetisch eller inte. Tipset är att du söker hjälp för din
kriminella handling och sluta att använda din fetisch som "ursäkt" för att springa runt och stjäla från andra, även om det rör sig om "bara trosor". Men mest av allt sluta att använda denna
smaklösa ursäkt "jag kan inte hjälpa det..."
Sedan så finns det ställen där kvinnor säljer sina trosor till folk med trosfetisch.
Jag vet inte enskilda adresser dock så går det att använda en sökmotor.