2007-08-17, 22:18
Medlem
Klokans avatar
Hej,

Jag är 19år, och när jag är hos mina vänner brukar jag smyga mig iväg och lukta och ibland sno deras morsors trosor. Är detta fel? Är rädd för att de ska komma på mig. Men kan inte sluta liksom. Ibland har jag på mig trosorna också. Jag tänder på det. Vill verkligen inte göra det, men kan inte låta bli. har ni några tips? Har även haft några insidenter med kompisars systrar men det är inte lika farligt. detta med trosorna är värst! snälla kom med tips!
Citera
2007-08-17, 22:21
Bannlyst
Vad för tips vill du ha? Vilka tvättkorgar som jäser dofter bäst eller? Ordna med utbytessystem hos kompisar du är regelbundet hos, låna och lägg tillbaka när du sniffat diffen ur tyget, på så sätt minskar risken att de märker att trosor saknas..
Citera
2007-08-17, 22:25
Medlem
Klokans avatar
Är det ingen som har samma problem som jag?
Citera
2007-08-18, 00:58
Medlem
Algifaris avatar
Varför inte bara bestämma sig för att sluta? Hitta någon ny fetisch som är mindre farlig? Skaffa dig en MILF som erbjuder sina trosor åt dig.
Citera
2007-08-18, 01:15
Medlem
Empresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klokan
Hej,

Jag är 19år, och när jag är hos mina vänner brukar jag smyga mig iväg och lukta och ibland sno deras morsors trosor. Är detta fel?

Bara för att du har en fetisch för trosor så ger dig inte rätten att begå en brottslig handling som stöld. Även om det är din kompis morsas trosor så är det stöld att göra så som du gör..

Citat:
Är rädd för att de ska komma på mig. Men kan inte sluta liksom. Ibland har jag på mig trosorna också. Jag tänder på det. Vill verkligen inte göra det, men kan inte låta bli. har ni några tips? Har även haft några insidenter med kompisars systrar men det är inte lika farligt. detta med trosorna är värst! snälla kom med tips!

Ja jag kan komma med ett tips till dig. Du har ingen rätt att snoka runt i andra människors privata tillhörigheter oavsett om du har en fetisch eller inte. Tipset är att du söker hjälp för din kriminella handling och sluta att använda din fetisch som "ursäkt" för att springa runt och stjäla från andra, även om det rör sig om "bara trosor". Men mest av allt sluta att använda denna smaklösa ursäkt "jag kan inte hjälpa det..."

Sedan så finns det ställen där kvinnor säljer sina trosor till folk med trosfetisch.
Jag vet inte enskilda adresser dock så går det att använda en sökmotor.
Citera
2007-08-18, 18:51
Bannlyst
Citat:
Hej,

Jag är 19år, och när jag är hos mina vänner brukar jag smyga mig iväg och lukta och ibland sno deras morsors trosor. Är detta fel? Är rädd för att de ska komma på mig. Men kan inte sluta liksom. Ibland har jag på mig trosorna också. Jag tänder på det. Vill verkligen inte göra det, men kan inte låta bli. har ni några tips? Har även haft några insidenter med kompisars systrar men det är inte lika farligt. detta med trosorna är värst! snälla kom med tips!

haha, kan du inte köra nån form av rysk roulette där du lägger smutsiga trosor i en korg och plockar och luktar, antingen är det en skön lukt eller så kanske det är ett par riktigt äckliga trosor med "hershey stains" på...
När du väl har förlorat så kanske begäret lägger sej

...eller så kanske det blir ditt kokain
Citera
2007-08-18, 21:42
Medlem
em krejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Empress
Bara för att du har en fetisch för trosor så ger dig inte rätten att begå en brottslig handling som stöld. Även om det är din kompis morsas trosor så är det stöld att göra så som du gör..

Haha brottslig handling? Jag tror inte morsorna bryr sig så mycket om trosorna när de får reda på att sonens kompis tänder på dem. Jag tror snarare att morsorna kommer bli kåta som fan.

Mitt tips är att TS fortsätter att "stjäla" trosor, sen ska han låta morsorna få reda på det, då kommer han få fina MILFar att sätta på.
Citera
2007-08-21, 00:04
Bannlyst
hur i hela jävla Skandinavien kan man lukta på trosor?
Jag har aldrig gjort det, och kommer aldrig göra! Jag skulle inte ens vilja lukta på min flickväns trosor.sick:18. Vissa saker gör man bara inte.

Antingen är du ett troll
Eller så har du en sjuk fetisch, som jag likställer vid kiss-sex.
Citera
2007-08-21, 00:06
Medlem
Sälklubbarns avatar
Citat:
Hej,

Kan du inte sluta, så är det väl bara att köra på tills du blir upptäckt.
Citera
2007-08-21, 00:08
Medlem
Krappfiskarns avatar
Hur luktar det då? Har du någon favoritlukt?
Citera
2007-08-21, 00:16
Bannlyst
det luktar la fjärt, piss och svett...inget jag skulle ha som essäns i min hall.
Citera
2007-08-21, 00:25
Medlem
Snövits avatar
Erotik och sexualitet --> Alternativa sexualiteter

/Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem