2007-08-21, 08:02
Medlem
Gammal Hårdrockares avatar
Cnash:

Citat:
hur i hela jävla Skandinavien kan man lukta på trosor?
Jag har aldrig gjort det, och kommer aldrig göra! Jag skulle inte ens vilja lukta på min flickväns trosor.sick:18. Vissa saker gör man bara inte.

Ha! Ha! Jag håller med. Jag sitter och käkar frukost nu och det är ju som att man kan spy. Tappade matlusten.
Åh fy fan säger ja!
Citera
2007-08-21, 10:58
Medlem
Empresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av em krej
Haha brottslig handling? Jag tror inte morsorna bryr sig så mycket om trosorna när de får reda på att sonens kompis tänder på dem. Jag tror snarare att morsorna kommer bli kåta som fan.

Mitt tips är att TS fortsätter att "stjäla" trosor, sen ska han låta morsorna få reda på det, då kommer han få fina MILFar att sätta på.

Måhända att det kanske är som så att mossorna inte bryr sig. Ändå så går det inte att komma ifrån att det är fortfarande brottsligt att stjäla.
Citera
2007-08-21, 11:42
Medlem
Gammal Hårdrockares avatar
Undrar om sådana här sjuka prylar som troslukteri bara förekommer bland män? Finns det även kvinnor som är lika äckliga och som kan dra in doften av kukost, piss och rövsmör från ett par gamla kalsonger?
Citera
2007-08-21, 12:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gammal Hårdrockare
Undrar om sådana här sjuka prylar som troslukteri bara förekommer bland män? Finns det även kvinnor som är lika äckliga och som kan dra in doften av kukost, piss och rövsmör från ett par gamla kalsonger?

haha, det vore nåt!
Citera
2007-09-16, 00:25
Medlem
joe_ss avatar
Citat:
Cnash:
Ha! Ha! Jag håller med. Jag sitter och käkar frukost nu och det är ju som att man kan spy. Tappade matlusten.
Åh fy fan säger ja!

10928 inlägg på Fb och du reagerar över en snubbe som sniffar milftrosor??
T o m jag som räknar mig till amatörerna på Fb häpnar över din och Cnash märkliga överreaktion. Nån ironi jag förbiser?

Sniffa på du så länge det inte skadar nån annan. Stöld är det nog inte fråga om eftersom du inte gör nån ekonomisk vinning på tygbitarna...kanske egenmäktigt förfarande däremot Blir du påkommen är ju risken rätt fet att du får skämmas ögonen ur dig.
Citera
2007-09-16, 00:41
Medlem
Citat:
Jag märker att du varken använder tvål eller toalettpapper i de nedre regionerna. I och för sig passar det ju dina inlägg, som oftast ligger på neanderthal-nivå; jag misstänker att de var ungefär lika renliga som du...
Citera
2007-09-16, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klokan
Hej,

Jag är 19år, och när jag är hos mina vänner brukar jag smyga mig iväg och lukta och ibland sno deras morsors trosor. Är detta fel? Är rädd för att de ska komma på mig. Men kan inte sluta liksom. Ibland har jag på mig trosorna också. Jag tänder på det. Vill verkligen inte göra det, men kan inte låta bli. har ni några tips? Har även haft några insidenter med kompisars systrar men det är inte lika farligt. detta med trosorna är värst! snälla kom med tips!
Så länge ingen tar skada är det väl aldrig fel att göra nåt? Om du inte vill göra det så sluta, ersätt det behovet med något annat.
Citera
2007-09-16, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cnash
hur i hela jävla Skandinavien kan man lukta på trosor?
Jag har aldrig gjort det, och kommer aldrig göra! Jag skulle inte ens vilja lukta på min flickväns trosor.sick:18. Vissa saker gör man bara inte.

Antingen är du ett troll
Eller så har du en sjuk fetisch, som jag likställer vid kiss-sex.
Tycker du det är lika äckligt att lukta på din flickvän direkt mellan benen?
Citera
2007-09-16, 14:38
Medlem
ikhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mayhem
Tycker du det är lika äckligt att lukta på din flickvän direkt mellan benen?
Ingen av dem har nog en flickvän, alternativt en väldigt oren flickvän om man ska tro deras beskrivningar av vad som finns i underkläder. Vilket är för mig en gåta om man använder toapapper och byter underkläder varje dag. Men men... Alla kanske inte gör det, vad vet jag.

/mvh Ikh
Citera
2007-09-16, 14:38
Medlem
St_Hubbinss avatar
Lite OT kanske men ganska kul ändå. En bekant till mig jobbade i städet på en färja och varje dag märkte hon och de andra som jobbade där att en av städarna brukade försvinna för ett litet tag och sen dyka upp igen.
De trodde bara att han stack iväg och rökte och brydde sig inte så mycket om det förrän de en dag upptäckte honom i ett av linneförråden. Där satt han och luktade i sanitetspåsarna han hade tagit från de använda hytterna.

Så TS kan i alla fall trösta sig med att det finns folk vars fetisher är snäppet värre än hans egna.
Citera
2007-09-16, 14:49
Medlem
Empresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caine777
Jag märker att du varken använder tvål eller toalettpapper i de nedre regionerna. I och för sig passar det ju dina inlägg, som oftast ligger på neanderthal-nivå; jag misstänker att de var ungefär lika renliga som du...

Nu nedgraderade väl du neanderthalarna i renlighetsnivåer?
Citera
2007-09-16, 15:09
Medlem
SanTiagos avatar
Man kan undra vad som triggar dom?
En hygienisk person kan väl inte tillföra så mycket lukter till sina underkläder?
Är det speciellt nedsmutsade trosor som dom vill åt? Ett par trosor som just kommit ut ifrån ett spinningpass månne?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in