2022-06-06, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Vart har alla personer i denna tråd tagit vägen :P vi måste ju diskutera senaste videon xD

Har slutat kolla 🤣 blir för irriterad.
Citera
2022-06-06, 22:20
Medlem
Klarar inte heller av att kolla hennes videor. Någon som kan ge en sammanfattning?
Citera
2022-06-06, 22:49
Medlem
Cloud88s avatar
Klarar inte heller av det alls. Har försökt att titta, men klarar inte av mer än en minut. Börjar må illa och får ett obehag i kroppen. Mår inte alls bra. Jag tror det är hennes mående o energier som vi känner. Därför vi upplever henne som obehaglig.

Någon som klarar av att kolla på vloggen?
Citera
2022-06-06, 22:53
Medlem
Jag trodde det var Simon som satt i "badtunnan" och undrade varför han hade klänning! Sen såg jag andra bilden....
Citera
2022-06-06, 23:18
Medlem
Såg en TikTok här om dagen där en mamma blivit kritiserad (med all rätt) för att ha lagt ut en video på sitt barn efter hen bajsat på sig. Glömmer ALDRIG när Linn la ut en video på ett av barnen i badkaret, höll för med sin hand så man inte såg barnets nederkropp men massa bajskorvar flytandes runt och sa: "Herreguuuud jag har panik nu titta vad *namn* gjorde precis precis... Jag hoppas ni uppskattar hur ärlig jag är med er nu!!!"

Egentligen bara bra att denna video inte går att se igen, var en story. Otroligt förnedrande för barnet och det är även av den anledningen jag valde att inte namnge vem av döttrarna det gäller. Är det någon mer som minns detta grova övertramp?
Citera
2022-06-07, 00:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Larven56
Bruh!! Jag är här 🥲

Jaa men relativt ny i tråden är du va❤️
Citera
2022-06-07, 00:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Justee93
Har slutat kolla 🤣 blir för irriterad.

Haha okej fullt förståeligt 😂
Citera
2022-06-07, 00:19
Avslutad
Simon vloggade till störst del i hela videon. Simon zoomar in på en bil märkt med ”Canon” och säger att där jobbade han förut men inte nu längre.. är han influenser på heltid nu? På hur han för sig i videon så tycker jag att vi får bekräftat att han endast är med tingelinn för bostad och försörjning… tycker det skiner igenom att han verkligen inte är kär i tingelinn. Man hintar att Simon dricker en o annan öl varje dag.. antagligen för att klara av vardagen i sin fasad med tingelinn. Tingelinn påpekar att det börjar bli för mycket öl drickande osv.. Tingelinn tjatar om att hon inte vill bli förlovad osv.. Linn visar upp en ny sida där hon försöker vara rolig så som Simon är ungefär. ja inte jätte intressant kanske. Det var väl allt sammanfattat nästan men ni andra brukade lägga märke till så mycket mer vilket jag älskar med denna tråd .
Senast redigerad av Kvalster69 2022-06-07 kl. 00:23.
Citera
2022-06-07, 00:29
Medlem
Sen äter de Ikea-köttbullar och Simon skryter om att han är - vad var det - Sveriges bästa bilförare? Pinsamt så det förslår. Och så hade han dålig planering vad gällde mors dag. Tingelinnan ej nöjd.
Citera
2022-06-07, 09:45
Medlem
MissTrisstesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regnessem
Jag trodde det var Simon som satt i "badtunnan" och undrade varför han hade klänning! Sen såg jag andra bilden....
🤣
Citera
2022-06-07, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Simon vloggade till störst del i hela videon. Simon zoomar in på en bil märkt med ”Canon” och säger att där jobbade han förut men inte nu längre.. är han influenser på heltid nu? På hur han för sig i videon så tycker jag att vi får bekräftat att han endast är med tingelinn för bostad och försörjning… tycker det skiner igenom att han verkligen inte är kär i tingelinn. Man hintar att Simon dricker en o annan öl varje dag.. antagligen för att klara av vardagen i sin fasad med tingelinn. Tingelinn påpekar att det börjar bli för mycket öl drickande osv.. Tingelinn tjatar om att hon inte vill bli förlovad osv.. Linn visar upp en ny sida där hon försöker vara rolig så som Simon är ungefär. ja inte jätte intressant kanske. Det var väl allt sammanfattat nästan men ni andra brukade lägga märke till så mycket mer vilket jag älskar med denna tråd .
Han verkar iaf shoppa loss rejält så någon form av inkomst måste han få eller får han ta del av Linns inkomst via alla samarbeten. Känns väl rimligt när hon använder Belle som dragplåster.
Citera
2022-06-07, 11:26
Medlem
Linn - "snälla ge mig tips hur jag ska kunna lägga ner min unge för jag kan inte ens kissa.."
Belle - sover fridfullt överallt förutom i Linns famn i typ hela vloggen...

För övrigt se inte skiten, herrgud vilket dravel. Dom åker på Ica och pratar massa skit i bilen.. hon berättar för miljonte gången att hon älskar smycken för hon har jobbat på GUulDdfYnd. Simme grillar kött och Linn har nåt fejk jäkla tacktal över hans fantastiska mat.
Linn säger att Simon dricker för mycket öl och Simon tycker han är gud på att köra bil och håller inte ens i ratten. Dom firar Fanny och springer runt och shoppar massa skit. Oklart vad Simon jobbar med nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in