Citat:
Ursprungligen postat av
LaVerdadTodo
Men snälla du, flera västerländska källor har beskrivit det så på sistone att ryssarna är på väg mot en militär seger i Donbass. Flera stycken.
Och nu också Zelensky.
Ja. Och förutom det där kletiga rysstroll-tramset du har hållit på med sedan du skapade ditt Flashback-konto för bara ett par veckor sedan så har du segervisst deklarerat att "snart" är det över, snart har ryssarna nått den avgörande segern!
Citat:
Mycket talar för att ryssarna går en militär seger i Ukraina till mötes
Citat:
Ska vi fortsätta att inbilla oss att Ukraina går segrande ur detta, tycker du?
Citat:
Jag börjar nog luta mig åt att kriget i Ukraina går mot ett oväntat slut ganska snart faktiskt.
Hoppas jag framförallt.
Citat:
Ryssarna går mot en militär seger
Citat:
Ingen inbillar sig att Ukraina ensam skulle kunna avgå med en militär seger över Ryssland
Citat:
Jag tror faktiskt att vi kanske får se ett slut på detta tragiska spektaklet snabbare än någon föreställt sig det. Förhoppningsvis!
Citat:
Ryssarna kommer att nå en militär seger i slutändan.
Citat:
Nu däremot kör man för fullt med MLRS och artilleri mot ukrainska ställningar och det funkar säkert lika effektivt som jänkarnas strategi. Kommer att slås ut på samma sätt inom 48 timmar vid ett anfall.
Citat:
Just nu maler den ryska armén ner den ukrainska. Det finns inte mycket kvar och de vapenleveranser som nu sker kommer inte ha den minsta påverkan på utgången än att fler ukrainare dör.
Citat:
Och Ukraina har en chans menar du? Ryssland kommer att sätta in vad som krävs för att vinna det här om det så leder till allmän mobilisering.
Citat:
Ryssland vinner det här militärt
Citat:
Ryssland går mot en avgörande militär seger i Ukraina.
Så, när inträffar det?
"Snart"?
"idag"?
"Imorgon"?
"Nästa vecka"?