2022-06-06, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abbaslutfisk
Håll inte info berätta det du vet, vem japp Nils och varför?
Dalen/Vårby Dalen pågrund av Nils svek mot dem och utebliven betalning. Vårby pågrund av att många åkte in pågrund av den händelsen. Men han skapade fler fiender längst vägen exempelvis när han dissade folk öppet i sina låtar. Fick höra att han inte var en problemlösare, utan att när han fick problem så va de ”Fuck dem” och så gick han vidare i sitt liv.
Citera
2022-06-06, 23:13
Medlem
Citat:
Håll inte info berätta det du vet, vem japp Nils och varför?
Tror du seriöst på den grabben?
Citera
2022-06-06, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrimNissen
Dalen/Vårby Dalen pågrund av Nils svek mot dem och utebliven betalning. Vårby pågrund av att många åkte in pågrund av den händelsen. Men han skapade fler fiender längst vägen exempelvis när han dissade folk öppet i sina låtar. Fick höra att han inte var en problemlösare, utan att när han fick problem så va de ”Fuck dem” och så gick han vidare i sitt liv.

Och rashidi japp mot betalning? Vill du se hur han ser ut så kolla 2 Young av jojo rashidi är i bakgrunden med bucket hat grå väst svart tröja och solisar, dom sitter nu för de flashade vapen i videor på yt
Citera
2022-06-06, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dinmammabre123

Aaaa faktiskt
Citera
2022-06-06, 23:17
Medlem
Citat:
Aaaa faktiskt
Din jävla idiot. Det är väl för fan självklart att dumle goa
Citera
2022-06-06, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dinmammabre123
Håll käften vem fuck e du, det finns folk som vet vem jag har skrivit med men du är inte en av de iaf så sitt tyst din lilla skit.
Citera
2022-06-06, 23:20
Medlem
Scar klippte it nisse heller ni alla snackar bajs
Citera
2022-06-06, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zackii23
Din jävla idiot. Det är väl för fan självklart att dumle goa
Nej de gjorde han inte, jag trodde också de. Jag kan säga såhär personen jag snackade med är inte vän med Dumle på samma sätt längre men han är ingen f*tt* och hoppar på tåget om att han har goat som alla andra. Han sa vad som var sant även om de inte är vänner längre.
Citera
2022-06-06, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Makeyzalz
Einars EP släpps 00:00 idag

Såg också det på hans mammas (Lena N*lssons Instagram). Exakt 3 år sen han släppte Första klass-albumet, också 7/6. De har säkert valt ut datumet med omsorg. Hans första och hans sista ska vara samma dag i kalendern. Den där grabben hade mer att ge. Tragiskt.

För övrigt är det Scar som klippte han och något skumt med Dumle var det också. Det är min magkänsla i alla fall.
Citera
2022-06-06, 23:28
Medlem
Jag kan säga att de kmr förmodligen inte bli löst eftersom att polisen håller på att misstänker Dumle så förvänta inte er några framgångar i fallet. Jag tror att de e 5% att de löser sig och de e om de hittar mordvapnet.
Citera
2022-06-06, 23:29
Medlem
Istället för att säga vem som inte klippte Nils säg vem som klippte han och varför istället
Citera
2022-06-06, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrimNissen
Jag kan säga att de kmr förmodligen inte bli löst eftersom att polisen håller på att misstänker Dumle så förvänta inte er några framgångar i fallet. Jag tror att de e 5% att de löser sig och de e om de hittar mordvapnet.

Du har dock skrivit innan att vapnet är bränt enligt säkra källor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in